نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

1 اردیبهشت 1403 8:45 ق.ظ

11 روشی که شرکت ها می توانند در بازار امروز رقابت کنند

01 مارس 2023-نوشته برت فارمیلو

از سرمایه گذاری در توسعه تیم خود گرفته تا تعالی و بهترین بودن، راهکار هایی وجود دارند . در اینجا برخی از بهترین راه ها برای رقابتی ماندن کسب و کارها در یک بازار فشرده ارایه شده اند .

1. روی توسعه تیم سرمایه گذاری کنید

“امروزه کسب و کارها باید روی تیم های تخصصی و راضی سرمایه گذاری کنند تا بتوانند در رقابت باقی بمانند. کارمندان شاد کسب و کارهای سودآور را هدایت می کنند. بدون توجه به تیم ها که برای پیشرفت و رشد نیاز دارند، شرکت ها در نهایت دچار رکود می شوند و در اهدافی که برای خود تعیین می کنند عملکرد ضعیفی ندارند.”

“روش‌های فراگیر کارکنان ارتباطات داخلی را بهبود می‌بخشد و برنامه‌های توسعه ای و حفظ، مهارت‌ها و روحیه را بهبود می‌بخشد. کارکنان در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری مشتاق برقراری ارتباط، تحریک و مشارکت در تصمیم‌گیری از بالا به پایین به عنوان سهامداران ارزشمند هستند. استعفای بی‌صدا و فرار کارکنان. در کسب‌وکارهایی که استراتژی‌های تعامل و بازخورد کارمند محور را اتخاذ می‌کنند، تقریباً به این شدت نیستند، بنابراین برندها از سرمایه‌گذاری در تیم‌های رقابتی سود می‌برند تا تیز بمانند.”

-زک گلدشتاین،

2 . نیاز های به استعداد ها را برون سپاری کنید

“بر اساس تجربه من، یکی از سودمندترین کارهایی که شرکت ها می توانند برای حفظ رقابت در بازار امروز انجام دهند، برون سپاری است. برون سپاری مزایای زیادی را به همراه دارد، مانند دسترسی به نیروی کار کم هزینه و مهارت های تخصصی، کاهش هزینه های عملیاتی، افزایش تمرکز، و به سازمان‌ها اجازه می‌دهد تا از استعدادهای بین‌المللی بهره ببرند. چنین رویکردی برای بسیاری از کسب‌وکارها در پیشبرد رشد و سودآوری بسیار مهم بوده است.

“برون سپاری همچنین به شرکت ها اجازه می دهد تا از بازارهای جهانی استفاده کنند، بازگشت سرمایه خود را افزایش دهند و در سایر زمینه ها ارزش بیافزایند که در غیر این صورت تنها در صورت استفاده از کارکنان داخلی در دسترس نبودند. علاوه بر این، برون سپاری به شرکت کمک می کند تا با بهره گیری از فرصت های جدید، عملیات خود را بهینه کند. که برای طول عمر یک تجارت ضروری هستند.”

– لورین استریدوم، Financer.com

3. تعامل انسانی واقعی را ارائه دهید

“نوع خدمات مشتری از حالت سلف سرویس دور شده است و به سمت خدمات شخصی سازی شده پیش می رود. برای رقابتی ماندن، باید درک کنید که ما هرگز نمی توانیم یک تماس انسانی را تکرار کنیم و یک ربات چت ساخته نخواهد شد. یک رابطه پایدار با مشتریان به همان روشی است که تعامل انسانی اصیل است. هوش مصنوعی بخش مهمی از مقیاس پذیری خدمات مشتری است، اما در نظر گرفتن آن به عنوان ابزاری برای بهبود خدمات به جای جایگزینی خدمات عالی، شما را از رقبا جلوتر نگه می دارد.”

-گیتس لیتل، altLINE Sobanco

4. هدف گذاری مجدد وب سایت را به عنوان بخشی از برنامه بازاریابی خود بگنجانید

“شرکت ها باید هدف گذاری بهینه سازی مجدد وب سایت را به عنوان یکی از روش های تبلیغاتی خود بگنجانند تا در بازاریابی امروزی رقابتی باقی بمانند. از آنجایی که هزینه تبلیغات در چند سال گذشته افزایش یافته است، من هدف گذاری مجدد وب سایت را یک سرمایه گذاری ارزشمند می دانم. افراد زیادی به سایت تجاری شما یا شما مراجعه می کنند. سایت محصول از طریق کانال های مختلف (شفاهی، سئو، گوگل و دیجیتال مارکتینگ) حداقل شش تا هفت نقطه تماس طول می کشد تا مشتریان برند شما را بشناسند  و در صورت هدف گذاری مجدد، بازگرداندن آنها بسیار آسان است. ما نتایج بسیار خوبی را از طریق هدف گذاری مجدد فیس بوک مشاهده کرده ایم.”

– انیرود مورالی،

5. داستان خود را بگویید

“داستان شما برند شما را انسانی می کند و نقطه تمایز شما است، به خصوص در یک بازار رقابتی. دانستن داستان خود یک چیز است، اما اگر آن را به صورت حرفه ای از دیدگاه برندسازی و بازاریابی ننویسید، به احتمال زیاد نمی توانید برجسته شدن داستان خود را بشناسید.

در دنیای امروز، مصرف‌کنندگان می‌خواهند بدانند چه کسی پشت برند است، از چه چیزی دفاع می‌کند و چرا کاری را انجام می‌دهد.

هنگامی که داستان رسمی خود را دارید، به عنوان مبنایی برای روایت نام تجاری شما به کار می رود که به طور مداوم در تمام کانال های مرتبط مانند وب سایت، بازاریابی ایمیلی و رسانه های اجتماعی شما توزیع شود. یک داستان و روایت منحصر به فرد نیز در را برای شما باز می کند. فرصت های روابط عمومی، مانند مصاحبه، پادکست، وبلاگ نویسی مهمان، مقالات منتشر شده و غیره.”

— لیندزی تاگ، نویسنده محتوا، بازاریاب و استراتژیست

6. تغییر در نیازهای مشتری را پیش بینی کنید

“به عنوان فردی که به مدت 12 سال در دنیای تجارت بوده ام، یکی از مهمترین چیزهایی که آموخته ام این است که برای تغییر بالقوه نیازهای مشتری برنامه ریزی کنم. اغلب، شرکت ها تنها بر این تمرکز می کنند که چگونه به بهترین شکل نیازهای فعلی مشتریان را برآورده کنند، اما این کار را انجام نمی دهند. در نظر بگیرید که ترجیحات فردی می تواند به سرعت تغییر کند. برای شرکت ها مهم است که امروزه با آماده شدن برای سناریوهای مختلف و پیش بینی اینکه چگونه مشتریان انتظار دارند خدمات یا محصولاتشان توسعه یابد، رقابتی باقی بمانند. انجام این کار به کسب و کارها اجازه می دهد تا فرآیند خود را بیرونی کنند، کارایی را افزایش دهند و اطمینان حاصل کنند که آنها از رقبای خود در یک بازار پویا جلوتر بمانند.”

-روزمی باریوس، خبرنگار بهداشت

7. بازاریابی اجتماعی را امتحان کنید

“بازاریابی اجتماعی یکی از بهترین راه‌ها برای رقابت در بازار امروز است. اگر جایگاهی وجود داشته باشد، جامعه‌ای پر از افراد همفکری است که به طور مداوم آگاهی را افزایش می‌دهند و دانش را در مورد این موضوع به اشتراک می‌گذارند. جوامع را به صورت آنلاین جستجو کنید: LinkedIn ، توییتر و تالارهای گفتمان آنلاین. این به شما امکان می دهد بفهمید که کاربران نهایی واقعاً چه چیزی را می خواهند ببینند یا بهبود دهند. تعامل مستقیم با آنها از طریق گروه ها و انجمن های آنلاین می تواند با حذف واسطه ها با چهره یک حامی مالی به یک تجارت مزیت رقابتی بدهد.

اختصاص یک ساعت در روز به برقراری ارتباط با رهبران فکری و طرفداران برای ایجاد شهرت از نظر متخصص کافی است، بنابراین به شما توانایی بازاریابی برای مشتریان را از طریق تعامل ارگانیک می دهد.

-درک سال، زندگی و امور مالی من

8. خود را با رقابت آشنا کنید

“اگر می خواهید با رقبا همگام باشید، یکی از مهم ترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که تحقیقات کاملی در مورد شرکت هایی انجام دهید که شبیه شرکت شما هستند. عاقلانه است که قبل از ایجاد یک استراتژی تجاری، یک تحلیل SWOT کامل از رقبای خود انجام دهید. انجام یک تجزیه و تحلیل SWOT از رقابت مستلزم ارزیابی نقاط قوت، ضعف، تهدیدها و فرصت های نسبی آنها است. شما می توانید با تجزیه و تحلیل دقیق از احتمالات نهایت استفاده را ببرید. شما پیشنهاد فروش منحصر به فردی دارید که مشتریان نمی توانند از رقابت دریافت کنند. به این معنی است که شناخت مشتریان خود از طریق و یا خارج از آنها برای سرقت تجارت از رقبا بسیار مهم است.”

– زفیر چان،

9. چابک باشید

“در چشم انداز کسب و کار به سرعت در حال رشد امروزی، ماندن در رقابت مستلزم آن است که شرکت ها چابک بمانند. این به معنای پذیرا بودن از فناوری های جدید، روندها و خواسته های مشتریان است. برای همگام شدن با رقابت، شرکت ها باید با درک چگونگی رقابت در صدر بازی خود باقی بمانند. عمل می کند و با ارزیابی استراتژی های خود [برای رقابتی بودن].البته شرکت ها باید راه حل های نوآورانه ای نیز ایجاد کنند که نیازهای مشتریانشان را برآورده کند و حفظ تعادل همه این عوامل برای موفقیت در بازار امروز در عین حال محصول یا خدمات عالی را با قیمت مناسب ارائه دهد..”

—جردن کالن،

10- پایینو بهترین باشید

“این واقعاً کسب و کار 101 است، اما “کوچک کردن” تا حد امکان برای موفقیت بسیار مهم است، به خصوص در بازار امروز. یک بوفه همه چیز نباشید؛ یک پیتزا فروشی حرفه ای با پوسته بی عیب و نقص و عاشقانه باشید. سس پخته شده و بهترین پنیر. این به معنای واقعی کلمه برای هر صنعتی صدق می کند.

“تلاش برای جذب هرچه بیشتر مشتری اتلاف منابع است و تنها باعث ایجاد همپوشانی بیشتر با رقبای بیشتر می شود. در عوض، آنچه را که در صنعت خود کم است بررسی کنید و تصمیم بگیرید که آن را بهتر از هر کس دیگری انجام دهید. یا به آنچه انجام می دهید نگاه کنید. در حال حاضر بهترین است، و این را به صفر برسانید. شاید خدمات شما بهتر باشد، یا شاید تجربه ای سفارشی در دریایی از گزینه های غیر شخصی و عمومی ارائه دهید. فقط کسب و کاری نباشید که بیشترین گزینه ها را ارائه می دهد. از یک رستوران سوشی برگر سفارش نمی دهید، درست است؟

– پل کوشنر،

11. جسور و مبتکر باشید

“موفقیت به معنای خلاق بودن و تفکر فراتر از جعبه است. این امر در بخش تولید و خدمات به طور یکسان صدق می کند. برای هر شرکتی، صرف نظر از اندازه یا صنعتش، بسیار مهم است که خود را با تغییرات بازار تطبیق دهد. اگر می خواهید در یک بازار زنده بمانید. بازار پر از رقبا برجسته است. این دانش عمومی است که مصرف کنندگان برای محصولات و خدماتی که ارزش بیشتری به آنها ارائه می دهد، حق بیمه پرداخت می کنند. توانایی یک شرکت برای نوآوری مداوم می تواند به یک مزیت رقابتی تبدیل شود. ما استدلال می کنیم که نوآوری برای حفظ یک مزیت رقابتی در دنیای تجارت ارزش بسیار مهم است..”

-تیموتی آلن، مشاور تحقیقات شرکتی

درباره نویسنده

برت فارمیلو بنیانگذار و مدیر عامل Terkel است، یک سایت پرسش و پاسخ که بینش صاحبان مشاغل کوچک را به مطلب با کیفیت بالا برای برندها تبدیل می کند.

https://www.allbusiness.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *