نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

30 فروردین 1403 11:48 ق.ظ

شرکت فورد 18 وانت را پس از آتش گرفتن باتری فراخوان می کند

10 مارس 2023 -مایکل ویلند -مدیر عامل فورد جیم فارلی در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که شرکت فورد موتور با بزرگترین شرکت باتری جهان، یک شرکت چینی به نام Contemporary Amperex Technology، برای ایجاد یک کارخانه باتری خودروهای الکتریکی در مارشال، میشیگان، در 13 فوریه شریک خواهد شد. 2023 در رومولوس، میشیگان.

دیترویت – فورد موتوردر حال فراخوانی 18 پیکاپ برقی F-150 لایتنینگ است که این شرکت شناسایی کرده است که احتمالاً دارای نقص سلول باتری هستند که باعث آتش گرفتن یک وانت در ماه گذشته شده است.

خودروساز دیترویت گفت این فراخوان کوچک برای خودروهایی است که قبلاً به مشتریان و فروشندگان تحویل داده شده اند. آنها با سلول های باتری تولید نادرست که در یک دوره چهار هفته ای در یک کارخانه جورجیا از تامین کننده SK On ساخته شدند، مونتاژ شدند.

سخنگوی فورد از افشای تعداد کامیون هایی که فورد در اختیار دارد که ممکن است این مشکل را داشته باشند، خودداری کرد. او گفت که این شرکت “اقدامات کیفی را برای وسایل نقلیه از قبل تولید شده با باتری های ساخته شده در این پنجره چهار هفته ای که ما نگه داشته ایم اعمال می کند.”

آتش سوزی در 4 فوریه در یک محل نگهداری در حین بررسی کیفیت قبل از تحویل هنگام شارژ خودرو رخ داد. فورد تولید خودروها را به حالت تعلیق درآورد و یک محموله برای فروشندگان صادر کرد.

فورد قبلاً از افشای جزئیات مشکلی که باعث آتش گرفتن خودرو یا راه حل اجرا شده است خودداری کرده بود. هنگامی که اداره ملی حمل و نقل بزرگراهی به طور رسمی اخطار فراخوان را صادر می کند، جزئیات بیشتر باید در دسترس باشد.فورد گفت که از هیچ گزارشی مبنی بر تصادف یا جراحت مرتبط با مشکل یا فراخوان باتری اطلاعی ندارد.این خودروساز تکرار کرد که تولید F-150 لایتنینگ قرار است در یکی از کارخانه های خود در میشیگان از سر گرفته شود.

F-150 لایتنینگ از نزدیک توسط سرمایه گذاران تحت نظارت است، زیرا این اولین پیکاپ برقی رایج در بازار و یک عرضه بزرگ برای فورد است.

فورد در ابتدا زمانی که F-150 Lightning در می 2021 معرفی شد، رزروهای مشتریان را برای F-150 Lightning باز کرد. بیش از 200,000 رزرو قبل از اینکه فورد به طور موقت فرآیند را ببندد تا تلاش کند تولید را با تقاضای مورد انتظار همسو کند، رزرو کرد.فورد تاکنون کمتر از 20000 کامیون تمام الکتریکی فروخته است.

https://www.cnbc.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *