نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

29 شهریور 1403 5:00 ق.ظ

راه شرکت پاروالوکس در تحول دیجیتال

6 دسامبر 2022

Parvalux Electric Motors بزرگترین تولید کننده موتورهای الکتریکی و گیربکس های زیر اسب بخار در بریتانیا است.

اگرچه برای بازدید از کارخانه پاروالوکس مستقر در بورنموث، چهار قطار طول کشید تا به دورست برسیم، اما دیدن اینکه موتورهای DC چقدر برای کاربردهای متنوعی مانند کالسکه‌های گلف، پمپ‌های هوای پزشکی، هواکش‌ها و حتی عسل ضروری هستند، باورنکردنی بود. در استخراج کننده ها موتورهای الکتریکی قلب تپنده انبوهی از محصولات هستند. این احتمال وجود دارد که اگر چیزی حرکت کند، یک موتور در جایی درگیر است. موتورهای الکتریکی همه جا هستند. از لحظه ای که صبح دندان هایمان را مسواک می زنیم تا زمانی که با زمزمه ملایم یک فن به رختخواب می رویم.

در طول روز در محل کار و خانه، بسیاری از وسایلی که استفاده می کنیم دارای موتور هستند. شما می توانید بدون اینکه متوجه شوید از یک موتور Parvalux استفاده کنید. وسایل روزمره خانگی مانند ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، مایکروویو و یخچال، توسط موتورهای DC کار می کنند که انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می کند.

در راه رفتن به پاروالوکس، وقتی بالاخره به Parvalux رسیدیم، اولین کارمان این بود که یک جفت PPE را روی کفش‌هایی با پنجه کلاهک فولادی بپوشیم.

میزبانان ما برای آن روز، مدیر عامل، داگ شپرد، و مدیر بازاریابی، جیمز کوپ، توضیح دادند که Parvalux برای اولین بار در سال 1947 توسط آقای ال. کلارک در لندن تأسیس شد، جایی که او به تعمیر موتور پرداخت. این کسب و کار در سال 1957 به بورنموث در ساحل جنوبی آفتابی انگلستان نقل مکان کرد، جایی که شروع به طراحی و ساخت واحدهای موتور دنده ای کامل برای کاربردهای صنعتی کرد. در سال 2008، پاروالوکس EMD Drive Systems مستقر در اسکس را خریداری کرد که در این فرآیند گردش مالی شرکت را تقریباً دو برابر کرد.

مالکیت گروه کلارک بر Parvalux در دسامبر 2018 زمانی که Maxon Motor، متخصص سیستم‌های درایو مکاترونیک، شرکت را خریداری کرد، به پایان رسید. موتورهای الکتریکی Parvalux کاربرد نهایی در اتوماسیون صنعتی، کشاورزی، جابجایی مواد، اتوماسیون ساختمان، راه حل های حرکتی، اوقات فراغت، تجهیزات پزشکی، حمل و نقل و تدارکات دارند و به طور گسترده با تیم های F1 در بخش خودرو کار کرده اند. با این حال، مهم‌ترین بخش آن پزشکی است – موتورهای Parvalux در بالابرهای پله‌ها، بالابرهای بیمار ظاهر می‌شوند و در طول همه‌گیری COVID-19 که موتورهای ونتیلاتور تولید می‌کردند، همکاری نزدیکی با دولت داشتند.

کارخانه پارولوکس

مرکز فرماندهی

در حال حاضر پاروالوکس دارای سه سایت مختلف تولیدی است که به ما فرصت بازدید از آنها داده شد، که از دفتر مرکزی که شامل امور اداری، مهندسی طراحی و تست است، شروع شد. این کارخانه برای تولید موتورهای تولیدی یکباره و کم تا متوسط در تمام طیف طیف و آپشن های شرکت راه اندازی شده است. با افزایش حجم، فرآیند تولید مطابق با آن سازگار می شود و خطوط تولید را به تیم تولید با حجم بالا تحویل می دهد. کارخانه HQ به عنوان یک واحد تجاری مستقل، بر اساس اصول تولید ناب اداره می شود که مهندسی ساخت را با اهداف تولید روزانه اندازه گیری می کند. بر کسی پوشیده نیست که مهندسی و تولید بریتانیا از کمبود شدید مهارت رنج می‌برد و بسیاری از تولیدکنندگان آن را بزرگترین چالش خود توصیف کرده‌اند. با این حال، با قدم زدن در کف کارخانه، ترکیبی متنوع از افراد از هر سن، جنسیت و قومیت را دیدیم. داگ توضیح داد که پاروالوکس بسیار مفتخر است که از نظر جمعیتی جنسیتی به تقسیم 50/50 دست یافته است که در صنعت ساخت و مهندسی کاملاً غیرعادی است.

این شرکت هدف خود را برای متنوع تر شدن و پویایی بیشتر تعیین کرده است. او در ادامه توضیح داد که شرکت سرمایه گذاری زیادی برای بهبود شکاف مهارتی انجام داده است و تحقیقات نشان می دهد که داشتن نیروی کار متنوع تر باعث تصمیم گیری بهتر می شود. تولیدکنندگان در تمام صنایع در حال حاضر کمبود مهارت‌ها را احساس می‌کنند و بنابراین Parvalux می‌خواهد در پنج سال آینده آکادمی خود را باز کند و با مدارس و کالج‌ها همکاری کند تا دانش‌آموزان را از طریق سیستم T-level به دوره‌های کارآموزی در سراسر تجارت بیاورد. . هدف Parvalux این است که از استعدادهای محلی استفاده کند، اما با فراهم کردن دسترسی به مشاغل، به جامعه نیز کمک کند.

دیجیتالی شدن و پایداری هزینه دارد. با این حال، Parvalux سرمایه گذاری زیادی در هر دو انجام داده است.

Parvalux یک شرکت کوته فکر نیست. صاحبان ما به شدت مشتاق سرمایه گذاری بلندمدت هستند. ما ماموریت شرکت را برای سال های 2030، 2040 و 2050 تعیین کرده ایم و زمانی که آنها در سایت جدید سرمایه گذاری کردند، مالکان از ما خواستند که به یک برنامه 50 ساله نگاه کنیم. هدف پشت آن سرمایه‌گذاری Parvalux در نوآوری، پایداری و دیجیتالی‌سازی بود. و در حالی که دیجیتالی شدن برای همه قابل دسترسی نیست، من در طول 12 ماه گذشته، به ویژه در کار با The Manufacturer، متوجه شده ام که رویدادهای تولید دیجیتال زیادی در حال وقوع است. در حالی که برخی از فناوری‌ها به طور سنتی برای بسیاری از شرکت‌ها، به‌ویژه شرکت‌های کوچک و متوسط، غیرقابل دسترسی بوده‌اند، اکنون در دسترس‌تر و مقرون به صرفه‌تر شده‌اند. ما توانسته‌ایم با تعدادی از شرکت‌ها برای سرمایه‌گذاری در یک ماشین‌فروشی شریک شویم که می‌تواند شکل فعلی و کارایی ماشین‌های CNC ما را اندازه‌گیری کند. این یک سیستم مبتنی بر ابر است، بنابراین بسیار در دسترس است و می تواند در عرض دو هفته راه اندازی شود. اکنون داده‌های معنی‌داری در مورد کارخانه‌مان به ما می‌دهد که می‌توانیم از آنها برای بهبود تجارت در آینده استفاده کنیم.

شرکت 75سال است که وجود دارد. چگونه قصد دارید دیجیتالی شدن را پذیرا شوید؟

طبیعتاً، یک تجارت 75 ساله قرار است میراثی از برخی تجهیزات قدیمی و همچنین جدید داشته باشد. ما اخیراً سرمایه‌گذاری 3 میلیون پوندی در تجهیزات سرمایه‌ای را به همراه تسهیلات جدید خود تأیید کرده‌ایم، زیرا می‌خواهیم روی افراد، مجموعه مهارت‌ها و فناوری خود سرمایه‌گذاری کنیم. ما نمی‌خواهیم با تجهیزات ماشین‌آلات 50 ساله خود به یک ساختمان جدید تولیدی نقل مکان کنیم، بنابراین در حال حاضر به دنبال این هستیم که سیستم‌هایمان چگونه خودکار می‌شوند، اما سپس به معنای آن برای کارکنان نیز هستیم. ما نمی خواهیم روی اتوماسیون سرمایه گذاری کنیم تا مردم را از دست بدهیم. این یک مورد سرمایه گذاری در اتوماسیون برای ارتقاء مهارت تیم های ما و اجازه دادن به آنها برای ادامه کارهای بزرگتر و بهتر در نقش های شغلی است.

پذیرش عمومی دیجیتال در صنعت تولید را چگونه می بینید؟

موتورهای الکتریکی یک محصول کاملاً کاربردی هستند و کاملاً مکانیکی هستند، اما ما شروع به دیدن نوآوری های بیشتری در این زمینه از نظر دیجیتالی کرده ایم. ما به دنبال فناوری‌ها و راه‌حل‌هایی هستیم که شرکت مادر ما با آن‌ها کار می‌کند، مانند نحوه تعبیه سیستم‌های مبتنی بر ابر و تعمیر و نگهداری در محصولات مکانیکی خود. بنابراین ما بخش خدمات محور را با بخش فیزیکی ترکیب می کنیم و این چیزی است که در حال حاضر زیاد آن را نمی بینیم. برای مثال، ممکن است در چند سال آینده ما موتورهای الکتریکی را عرضه کنیم که به مشتریان خود بگوییم چه زمانی زمان تعمیر و نگهداری فرا رسیده است، نه اینکه خطر خرابی محصول و سپس بروز مشکل بزرگ‌تر در سطح پایین‌تر را داشته باشیم.  این زمان واقعاً هیجان انگیزی برای انجام این کار است، اما در صنعتی است که لزوماً با دیجیتالی شدن هماهنگ نیست. این انگیزه‌بخش است که در خط مقدم این امر قرار بگیریم، در حالی که به صنعت کمک می‌کند تا در این مسیر پیشرفت کند.

تولید با تیراژ بالا

سپس به صورت کاروانی سفر کردیم تا از تأسیسات بعدی که خیلی دور نبود، بازدید کنیم، تأسیسات تولید با حجم بالا، که سفارشات با تعداد بالاتر را انجام می دهد. این سه خط جریان مستقل را اجرا می کند که هر کدام توسط بخش سیم پیچ داخلی و خطوط مونتاژ فرعی Parvalux تامین می شود. کاملاً خودکفا است و مستقیماً به مشتریان تحویل می دهد. مشابه تاسیسات تولید HQ، تاسیسات تولید پروالوکس ماشین‌های سیم‌پیچ نیمه اتوماتیک را برای تولید آرمیچرها از دوک‌ها و ورقه‌ها، که با مس پیچیده می‌شوند، کار می‌کند. سفر متدولوژی ناب Parvalux آغاز شده است، با هدف آن ایجاد یک مرکز عالی واقعی برای سیم پیچی و مونتاژ راه حل های موتور دنده ای طراحی شده، کاربردی خاص، طراحی شده است.

مرکز تعالی ماشینکاری

متأسفانه، ما وقت نداشتیم که از مرکز عالی ماشین‌کاری Parvalux دیدن کنیم اما از داگ گفت این شرکت وظیفه تولید طیف وسیعی از قطعات مختلف مورد استفاده در تولید موتور و گیربکس را بر عهده دارد. این شامل شفت‌ها، ریخته‌گری‌های ماشین‌کاری شده، استاتورها، روتورها و چرخ دنده‌ها می‌شود که بعداً در مونتاژ محلول‌های موتور دنده‌ای استفاده می‌شوند. این دستگاه قادر است قطعات با حجم بالا و با کیفیت را در مدت زمان بسیار کوتاهی تولید کند. سپس اجزای تمام شده و کاملاً آزمایش شده برای استفاده در تولید محلول های موتور دنده ای به تأسیسات مونتاژ ارسال می شوند. با این حال، به زودی این سایت ها دیگر وجود نخواهد داشت زیرا Parvalux در حال گسترش است.

موتورهای الکتریکی یک محصول مبتنی بر مکانیک هستند، اما Parvalux شروع به مشاهده نوآوری های بیشتری از طریق دیجیتالی کردن کرده است.

این شرکت عملیات خود را از سه کارخانه موجود و عملکردهای اداری برای ایجاد یک مرکز تولیدی هدفمند ادغام خواهد کرد. ما از توسعه 8.75 هکتاری بازدید کردیم و دیدن همه کارهایی که از زمان شروع ساخت و ساز در سال 2020 انجام شده بسیار شگفت انگیز بود. داگ در مورد فرصت های شغلی ایجاد شده توسط تاسیسات جدید صحبت کرد و توضیح داد که انتظار می رود بیش از 200 چهره جدید به آن ملحق شوند. این شرکت تا سال 2030، و از آنجایی که Parvalux برای سومین سال رکورددار متوالی خود را هدف قرار داده است، او انتظار دارد که در سال های آینده حتی موارد بیشتری اضافه شود. توسعه تولید جدید برای جامعه محلی فوق العاده هیجان انگیز است و بیشتر نشان دهنده تعهد شرکت به اقتصاد محلی و همچنین رشد برند Parvalux است.

دستیابی به اهداف پایدار

تولید بزرگترین بخش صنعتی است که 16 درصد از کل انتشار گازهای گلخانه‌ای بریتانیا را در سال 2019 تولید می‌کند. این بدان معناست که اگر بریتانیا به هدف خود برای رسیدن به صفر خالص تا سال 2050 دست یابد، تولیدکنندگان نقش مهمی را ایفا می‌کنند. با چنین فشار بزرگی به سمت پایداری و انرژی‌های تجدیدپذیر، کمی احمقانه به نظر می‌رسید که بپرسیم پاروالوکس در این زمینه چه می‌کند، زمانی که بالای سقف پوشش داده شده با پنل خورشیدی آن ایستاده بودیم. داگ توضیح داد که این شرکت به شدت به پایداری علاقه دارد و با خرید موتور maxon تقویت شده است، شرکتی که پایداری و تأثیر زیست محیطی را نیز در خط مقدم کسب و کار خود دارد. یکی از ویژگی‌های کلیدی تأسیسات چند میلیون پوندی جدید و یکی از اهداف اولیه Parvalux، ایجاد یک کارخانه کربن خنثی بود. این سایت به لطف تقریباً 1500 پنل خورشیدی نصب شده، با ظرفیت افزایش تعداد بیشتری با رشد شرکت، هدف خود را برای دستیابی به این هدف قرار داده است. این نصب به Parvalux پایه ای برای دستیابی به خنثی بودن کربن تا سال 2030 می دهد.

آموزه های کلیدی

• موتورهای الکتریکی قلب تپنده طیف وسیعی از محصولات هستند

• اتوماسیون لزوماً به معنای از دست دادن افراد نیست. می تواند تیم ها را ارتقا دهد و به آنها اجازه دهد تا به سمت نقش های شغلی بزرگتر و بهتری بروند

• به جذب استعدادهای محلی بزنید تا مطمئن شوید که با ارائه مشاغل ماهر به جامعه باز می گردید

• علیرغم هزینه، سرمایه‌گذاری در دیجیتالی‌سازی زمانی ارزشش را دارد که داده‌های معناداری را که می‌تواند برای بهبود کسب‌وکار مورد استفاده قرار گیرد، ارائه دهد.

https://www.themanufacturer.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *