نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

9 فروردین 1403 6:31 ب.ظ

استراحتگاه گردشگری با چادرهای معلق در هوا که با کوه های باشکوه احاطه شده اند

اندی کوربلی -12 ژانویه 2023– توسط Ardh Architect از طریق SWNS

در کوه‌های شارجه امارات متحده عربی، یک استراحتگاه مفهومی بر روی یک خندق کوهستانی وسیع با چادرهای شناور آویزان در هوا قرار دارد.

به‌اصطلاح Floating Retreat در کوه‌نوردی، زاییده فکر استودیوی طراحی Ardh Architect مستقر در دبی است که وظیفه بررسی نوع جدیدی از مهمان‌نوازی را داشت که آگاهی محیطی و قدردانی از طبیعت را با راحتی مدرن ترکیب می‌کرد.

تصاویر، در عین حال که چشمگیر هستند، مجموعه ای از سؤالات را ایجاد می کنند که مهم ترین آنها ایمنی است.

این ایده که غلاف ها چادر واقعی هستند، سردرگمی ایجاد می کند. اساساً ده اتاق هتل مجلل که با دیوارهای پارچه‌ای مدرن طراحی شده‌اند، به پل بزرگی متصل شده‌اند که بر روی خندق بین دو قله کوه قرار دارد.

بازدیدکنندگان قبل از اینکه احتمالاً با آسانسور به سطح پل بروند، از یک میز پذیرش در پایین کوه بازدید می‌کنند. پس از داخل شدن، چادر/اتاق را می توان مطابق میل مهمانان بالا و پایین کرد.

Ardh می نویسد: «پروژه هتل  شناور چندین ارزش کلیدی در هسته خود دارد. یکی از اهداف اصلی این پروژه، انرژی‌بخشی مجدد به جامعه محلی از طریق گردشگری، از طریق ایجاد فضایی برای مردم برای ارتباط با زیبایی‌های طبیعی منطقه و آشنایی با فرهنگ و میراث غنی آن است.

چادرها با در نظر گرفتن حریم خصوصی طراحی شده اند و می توانند در پیکربندی های مختلف برای جلوگیری از همپوشانی یا نزدیکی به چادرهای دیگر قرار بگیرند. پارچه کناری چادرها از پارچه تاری ساخته شده است، در حالی که قسمت جلویی چادر از مواد شفاف ساخته شده است تا دیدی بدون وقفه ایجاد کند.

چندین گزینه چیدمان در دسترس است، از جمله تنظیماتی که برای استراحت های تجاری یا جلسات یوگا مناسب هستند، و موارد دیگر که برای استراحت های معنوی یا روانگردان مناسب هستند. چیدمان را می توان متناسب با نیازها و ترجیحات مهمانان انتخاب کرد.آرد گفت: «چادر های انفرادی خلوتگاه شناور به گونه ای طراحی شده اند که برای کسانی که نمی توانند در کوهنوردی یا سایر فعالیت های مملو از آدرنالین در فضای باز شرکت کنند، تجمل و راحتی را به ارمغان می آورند.

امکانات رفاهی مانند تورهای راهنما در این منطقه، یک مرکز آبگرم 5 ستاره در بالای یکی از کوه‌ها و یک رستوران در پای، همگی برای آن برنامه‌ریزی شده‌اند.

https://www.goodnewsnetwork.org

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *