نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 3:12 ب.ظ

دره سیلیکون بعدی: پنج کارشناس نوآوری که برای تسریع توسعه فناوری بریتانیا منصوب شدند

5 ژانویه 2023 توسط The Manufacturer

با تقویت اهداف نخست وزیر برای تبدیل شدن به سیلیکون ولی بعدی، پنج کارشناس برجسته نوآوری به عنوان پیشگام توسعه فناوری در بریتانیا منصوب شدند.

رهبران نوآوری در پنج زمینه با پتانسیل بالا، از جمله فناوری دیجیتال، صنایع سبز، علوم زیستی، تولید پیشرفته، و صنایع خلاق کار خواهند کرد و از آزادی نظارتی بریتانیا برای رونق فناوری پس از برگزیت و ایجاد شغل در سراسر کشور استفاده خواهند کرد.

سر پاتریک والانس، مشاور علمی ارشد و مشاور فناوری ملی، بر فشارهای فناوری بریتانیا نظارت خواهد کرد، مقررات را بررسی می‌کند و محدودیت‌ها را کاهش می‌دهد تا تلاش‌های تحقیق و توسعه را به حداکثر برساند.

جرمی هانت، رییس خزانه داری آمریکا، گفت: «من از شرکت‌های بریتانیایی می‌خواهم که در تبدیل علم فوق‌العاده به محصولات و خدمات جدید در جهان پیشتاز شوند – و ما باید مطمئن شویم که دولت هر کاری که می‌توانیم برای تشویق نوآوری و رقابت انجام می‌دهد. ما قبلاً تعیین کرده‌ایم که چگونه از بخش خدمات مالی قدرتمند خود برای باز کردن سرمایه‌گذاری خصوصی در صنایع جدید حمایت می‌کنیم، و همین جاه‌طلبی را در سایر بخش‌های با رشد بالا نشان خواهیم داد تا اطمینان حاصل کنیم که دره‌های سیلیکون آینده در بریتانیا مستقر هستند.»

ندیم گابانی، بنیان‌گذار Exobotics، گفت: «جاه‌طلبی بریتانیا برای تبدیل شدن به سیلیکون ولی بعدی برای کسب‌وکارهایی که در بخش‌های علم و فناوری فعالیت می‌کنند هیجان‌انگیز است و به ما اعتماد به نفس می‌دهد تا مرزهای محصولات و خدمات خود را پیش ببریم. فناوری ماهواره مزایای فراوانی را به ویژه برای کسانی که خارج از صنعت فضایی هستند ارائه می‌کند، به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا بر دارایی‌های صنعت فین‌تک نظارت کنند، سلامت محصولات کشاورزی را ارزیابی کنند، و رگه‌های جدیدی از مواد خام را برای کسانی که در صنعت معدن هستند شناسایی کنند. با حمایت دولت، صنایع کلیدی مانند فضا به تقویت بریتانیا به عنوان یک رهبر جهانی در فناوری و نوآوری ادامه خواهند داد.

به عنوان بخشی از تقلید فناوری دولت، یک بازنگری در مقررات انجام خواهد شد تا کسب‌وکارها آزادی بیشتری برای سرمایه‌گذاری و رشد در فناوری‌های نوظهور، از جمله فناوری کوانتومی، هوش مصنوعی، و ناوبری پیشرفته داشته باشند.

دکتر هنری بالانی، رئیس بخش صنعت و امور رگولاتوری شرکت Encompass می‌گوید: «این انتصاب‌ها نشانه مثبتی است از اینکه دولت گام‌های ملموسی را در جهت تحقق وعده‌های خود برای حمایت و هدایت نوآوری برمی‌دارد، که در نهایت به رشد موقعیت بریتانیا به عنوان یک رهبر جهانی و کمک به تقویت اقتصاد کمک می‌کند..”

با این حال، تا تحقق جاه طلبی دولت در مورد به رسمیت شناختن بریتانیا به عنوان «سیلیکون ولی بعدی جهان» راهی وجود دارد و باید توجه شود که بریتانیا چگونه مدل نظارتی خود را توسعه دهد تا تعادل مؤثری بین وجود داشته باشد. اهمیت پرورش نوآوری و تضمین محیطی قوی که به مبارزه با جرایم مالی کمک می کند.

فناوری نظارتی در این زمینه کلیدی خواهد بود و ما باید انتظار داشته باشیم که در هفته‌ها و ماه‌های آینده شاهد افزایش تاکید بر تحول دیجیتال و مزایای آن باشیم. با فناوری ابری و ابزارهایی که به وسیله اتوماسیون قدرت می‌گیرند، موسسات مالی می‌توانند سفرهای تحول دیجیتالی را آغاز کنند که به تضمین تداوم انطباق با قوانین و همچنین توانایی چابک ماندن، رقابت‌پذیری و رشد کمک می‌کند.

پنج رهبر نوآوری عبارتند از مت کلیفورد، رئیس آژانس جدید تحقیقات و اختراعات پیشرفته، پریا لاکانی OBE، عضو شورای هوش مصنوعی، سر جان بل، مدیر هیئت مدیره Genomics انگلستان، کامیلا فلیت کرافت، معاون بالینی و نظارتی. امور در Eclevar UK، و Jane Toogood، مدیر اجرایی فناوری های کاتالیست در جانسون متی.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *