نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

5 اردیبهشت 1403 11:24 ب.ظ

یک جاده شارژ بی سیم جدید در آلمان در حال ساخت است

کریستوفر مک فادن -: 27 دسامبر 2022، تصویری از خط شارژ بی سیم -Chesky_W/iStock

همانطور که توسط Businesswire گزارش شده است، اولین پروژه جاده بی سیم عمومی آلمان از فناوری یک تامین کننده برتر خودروهای الکتریکی بی سیم و بی سیم درون جاده ای (EV) برای شارژ خودروهای برقی تجاری و مسافربری استفاده می کند.

Electreon، تامین کننده منتخب، یک شرکت بزرگ است که راه حل های شارژ بی سیم برای وسایل نقلیه الکتریکی (EVs) تولید می کند. فناوری القایی این شرکت جوایزی را کسب کرده است و یکی از سازگارترین، مقیاس پذیرترین و جذاب ترین راه ها برای شارژ دستگاه ها است.

این فناوری خودروهای برقی را به صورت پویا (هنگامی که در حال حرکت هستند) و به صورت استاتیک (در حالی که هنوز هستند) شارژ می کند تا نیاز به ظرفیت باتری را کاهش دهد، اضطراب برد را از بین ببرد، هزینه کل مالکیت را کاهش دهد و خودروهای برقی را سریع و ایمن شارژ کند. در پلتفرم شارژ به عنوان سرویس (CaaS)، Electreon با شهرها و اپراتورهای ناوگان کار می کند تا امکان تبدیل ناوگان عمومی، تجاری و خودران به وسایل نقلیه الکتریکی را با هزینه کم و بدون وقفه فراهم کند.

Electreon با همکاری EnBW، ارائه‌دهنده برتر زیرساخت شارژ وسایل نقلیه الکتریکی در آلمان، یک سیستم جاده الکتریکی (ERS) به طول 0.62 مایل (1 کیلومتر) را در امتداد یک جاده قرار خواهد داد. از ایستگاه های اتوبوس برای تصمیم گیری در مورد محل قرار دادن دو ایستگاه شارژ ثابت استفاده می شود.

این ابتکار شامل دو مرحله اصلی خواهد بود

این فناوری در دو مرحله در شهر بالینگن معرفی خواهد شد. فاز اول یک مسیر 1312 فوتی (400 متری) با دو ایستگاه شارژ ثابت ایجاد خواهد کرد. در فاز دوم 1969 فوت (600 متر) به طول جاده برق اضافه می شود.

این طرح پس از آزمایش موفقیت آمیز فناوری Electreon در کارلسروهه، که با مشارکت EnBW انجام شد، انجام شد. یک جاده برق‌دار در مرکز آموزشی EnBW ساخته شد، که در ساعات اوج مصرف به یک اتوبوس عمومی مجاور نیرو می‌دهد. به عنوان بخشی از این معامله، Electreon تا 3.2 میلیون یورو (تقریباً 3.4 میلیون دلار) برای این پروژه در Balingen برای راه اندازی زیرساخت شارژ بی سیم پویا و استاتیک دریافت می کند.

دکتر ماکسیمیلیان آرنولد، که بر پروژه بخش تحقیقاتی EnBW نظارت می‌کند، مشتاق اجرای به موقع این پروژه است و گفت: “پروژه در بالینگن نشان می‌دهد که ما چقدر نوآورانه و پیوسته در حال ترویج تحرک الکترونیکی در آلمان هستیم. ما رویکردی جامع داریم. و می خواهید شارژ بی سیم را از نظر فنی برای حمل و نقل عمومی آلمان مناسب کنید. این همچنین شامل متقاعد کردن مقامات، اپراتورهای شبکه انرژی، اپراتورهای اتوبوس و عموم مردم از فرصت ها می شود.

وی افزود: “به عنوان یک ارائه دهنده پیشرو و محرک نوآوری در زمینه زیرساخت شارژ، ما خوشحالیم که بخشی از این پروژه امیدوار کننده با شرکای مانند Electreon و موسسه فناوری کارلسروهه هستیم.”

دکتر آندریاس ونت، مدیرعامل Electreon Germany GmbH گفت: “هدف این پروژه تنها باز کردن شارژ بی سیم برای عموم در آلمان نیست.”

جنبه های مهم دیگر شامل توسعه و استفاده از ابزاری است که به برنامه ریزان حمل و نقل عمومی در محل نصب زیرساخت های القایی برای یک شهر یا منطقه خاص کمک می کند. ما قبلاً در پروژه مشترک کارلسروهه خود با EnBW نشان داده‌ایم که شارژ پویا بی‌سیم چقدر مؤثر، ایمن و آسان است. ما امیدواریم که این آغازی برای بسیاری از پروژه های دیگر در جاده های عمومی و خصوصی در آلمان باشد.

https://interestingengineering.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *