نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

4 اردیبهشت 1403 2:57 ب.ظ

شرکت آمریکایی کانو خودرو الکتریکی را برای آزمایش در عملیات نظامی به ارتش تحویل می دهد

13 دسامبر 2022 -مگان راگلز -LTV Canoo در یک جاده شنی واقع شده است.

     شرکت Canoo در این ماه اعلام کرد “خودروی تاکتیکی سبک” جدید خود را به ارتش ایالات متحده تحویل داد تا نشان دهد که چگونه پلت فرم خودروی الکتریکی مدولار خود را می توان با نیازهای خاص منطبق کرد. سازنده EV این کامیون اصلاح شده را با یک پلت فرم تخت قابل تبدیل برای حمل مجموعه ای از مواد استاندارد تا بزرگ، تجهیزات تاکتیکی و ملحقات توصیف کرد. تونی آکویلا، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، در بیانیه ای گفت:  LTV نقطه عطفی دیگری است که قدرت فناوری ما و نحوه استفاده از آن را حتی در موقعیت های تاکتیکی اثبات می کند.” این شرکت قصد دارد مشخصات کامل را نزدیک به زمان آغاز تولید منتشر کند.

با تحویل LTV یک قرارداد 67500 دلاری را انجام می دهد که ارتش در ماه جولای به Canoo برای حمایت از تغییر آن به سمت خودروهای برقی و همچنین گنجاندن قابلیت های مقیاس پذیر در عملیات خود منعقد کرد.

کاتلین هیکس، معاون وزیر دفاع ایالات متحده در گفت‌وگویی درباره تغییرات اقلیمی سال گذشته گفت: «آماده سازی تاکتیکی وسایل نقلیه، در ابتدا از طریق فناوری هیبریدی الکتریکی، پتانسیل کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای را دارد، اما باید قابلیت عملیاتی قابل‌توجهی را نیز ارائه دهد».

کانو امسال سفارشات پلتفرم خودروی قابل تنظیم خود را از طیف وسیعی از مشتریان دریافت کرده است و Walmart به ناسا اعلام کرده است که قصد دارد از سال 2023 از خودروهای الکتریکی در عملیات مربوطه خود استفاده کند.

در حال حاضر، Canoo به سرعت در حال گسترش تولید خود است و در حال آماده شدن برای عرضه وسایل نقلیه خود به بازار در سال آینده است. ماه گذشته، این شرکت برنامه‌های خود را برای کارخانه باتری‌سازی و تجهیز کارخانه تولید خودروهای برقی خود اعلام کرد که هدف آن تولید سالانه 20000 دستگاه تا پایان سال 2023 است.

ارتش در حال بررسی سایر تامین کنندگان در جبهه EV است. جنرال موتورز همچنین برای نمایش یک خودروی الکتریکی انتخاب شد و از پلتفرم GMC Hummer EV و Ultium خود برای برآورده کردن الزامات استفاده کرد.

https://www.manufacturingdive.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *