نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

1 اردیبهشت 1403 4:03 ق.ظ

وام ۲.۵ میلیارد دلاری آمریکا برای تقویت تولید باتری خودروهای الکتریکی

13 دسامبر 2022 -توسط گزارشگر سارا سامورا -رندر مفهومی اولیه تاسیسات تولید Ultium Cells در لنسینگ، میشیگان

     بر اساس بیانیه مطبوعاتی ۱۲ دسامبر، یک سرمایه‌گذاری مشترک بین جنرال موتورز و ال‌جی انرژی وام ۲.۵ میلیارد دلاری از وزارت انرژی برای ساخت کارخانه‌های باتری خودروهای برقی در اوهایو، تنسی و میشیگان دریافت کرد. این وام که از طریق دفتر برنامه های وام این وزارتخانه به Ultium Cells اعطا شده است، اولین وامی است که به طور انحصاری به پروژه تولید سلول باتری تحت برنامه تولید وسایل نقلیه با فناوری پیشرفته اعطا می شود.

انتظار می رود سه تاسیسات Ultium بیش از 11000 شغل ایجاد کند که 6000 نفر در ساخت و ساز و 5100 شغل در عملیات هستند. کارخانه های تنسی و میشیگان در حال حاضر در حال ساخت هستند، در حالی که سایت اوهایو تولید خود را در ماه اوت آغاز کرد.

در ماه اکتبر، کاخ سفید اعلام کرد که وزارت انرژی 2.8 میلیارد دلار کمک بلاعوض به شرکت‌های تولیدی و فرآوری برای پروژه‌هایی در 12 ایالت اعطا می‌کند.

دور اول کمک های مالی به 20 شرکت از جمله تسلا و مرسدس بنز تعلق گرفت. دریافت‌کنندگان کمک‌های بلاعوض از 50 میلیون دلار تا بیش از 480 میلیون دلار دریافت کردند که توسط قانون زیرساخت‌های دو مشترک تأمین می‌شد.

بودجه Ultium از طریق برنامه وام ساخت وسایل نقلیه با فناوری پیشرفته این بخش در دسترس است، که از ساخت خودروهای سبک، قطعات و مواد واجد شرایط در ایالات متحده پشتیبانی می‌کند. این برنامه تاکنون ۸ میلیارد دلار وام به شرکت هایی مانند تسلا، فورد، نیسان و سیره ویدالیا داده است.

بر اساس قانون کاهش تورم، برنامه ۳ میلیارد دلار دیگر برای وام‌های مستقیم دریافت می‌کند که تا سپتامبر ۲۰۲۸ بر اساس نسخه ۱۲ دسامبر دردسترس است.

وزیر انرژی جنیفر ام گرانهولم گفت: این وام به Ultium تولید سلول باتری داخلی را که برای کاهش اتکای ما به سایر کشورها برای پاسخگویی به تقاضای فزاینده و حمایت از اهداف پرزیدنت بایدن در مورد پذیرش گسترده خودروهای الکتریکی و کاهش آلودگی کربنی تولید شده توسط وسایل نقلیه گازسوز مورد نیاز است، آغاز خواهد کرد».

https://www.manufacturingdive.com/

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *