نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

9 فروردین 1403 9:55 ب.ظ

دوازده روش موثر برای کاهش زمان استخدام در استارتاپ شما

نوشته برت فارمیلو

در یک بازار کار فشرده، کاهش زمان برای استخدام – مدت زمانی که یک نامزد برای یک شغل درخواست می دهد و زمانی که همان نامزد پیشنهاد استخدام را می پذیرد – اگر نمی خواهید استعدادهای با کیفیت را از دست بدهید، مهم است.

برای یادگیری راه‌هایی برای کاهش زمان خود برای استخدام کارمندان، به خصوص اگر منابع محدودی دارید، از بنیان‌گذاران موفق استارت‌آپ و صاحبان کسب‌وکار بهترین مشاوره را خواستیم. از استفاده از ارزیابی های پیش از استخدام تا استفاده از سیستم ردیابی متقاضی، در اینجا 12 نکته برای شما آورده شده است.

چگونه زمان استخدام کسب و کار خود را کاهش دهید

1. پیگیری سریع وظایف منابع انسانی با یک پلت فرم آنلاین

برای رشد سریع یک استارتاپ، جستجوی خارج از ایالت یا اعضای تیم واجد شرایط ضروری است. قوانین مالیاتی متفاوت است و با توجه به قوانین مالیاتی و الزامات ثبت کسب و کار، راه اندازی کارمندان در ایالت های دیگر دشوار است.

شرکت ما از Gusto برای سوار شدن سریع اعضای تیم جدید استفاده می کند.Gusto مبلغ کمی را به ازای هر کارمند یا پیمانکاری که استفاده می‌کنید دریافت می‌کند. هزینه اسمی است، با توجه به اینکه Gusto می تواند جایگزین کل بخش منابع انسانی شود. یکی دیگر از مزایای Gusto این است که از قبل به تمام پلتفرم های حسابداری اصلی مانند QuickBooks متصل می شود.

– برایان گرینبرگ، بیمه گر

2. الزامات شغلی را بسیار واضح بیان کنید

یک کسب و کار استارت آپی با منابع محدود می تواند در صورت وجود تعداد زیادی نامزد در مجموعه استعدادها، با مشکل استخدام مواجه شود. دور اول فهرست کوتاه اغلب به مراتب بیشتر از دورهای بعدی غربالگری و مصاحبه طول می کشد و کاندیداهای موفق را در مورد پیشرفت درخواست خود در سایه قرار می دهد. این یک امر منفی برای تجربه نامزد شغلی است، و حتی ممکن است استعدادهای سطح بالا را از دست بدهید اگر نتوانید به موقع پیشنهادی ارائه دهید. اگرچه ممکن است غیرمستقیم به نظر برسد، اما راه حل ساده است: شرح وظایف واضح تری داشته باشید.

با شفاف بودن در مورد نقش، الزامات آن، و ویژگی‌های ایده‌آلی که یک نامزد باید داشته باشد، کسانی که نامناسب هستند درخواست نمی‌کنند. این شما را از بررسی برنامه های آنها و در نهایت رد کردن آنها نجات می دهد. با منابع داخلی محدودی که در اختیار دارید، بازگرداندن این زمان می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند و به شما این امکان را می دهد که توجه کامل خود را به نامزدهای مناسب معطوف کنید تا بتوانید سریعتر به تصمیم برسید.

– آرون گری، آژانس 101

3. از ارزیابی های پیش استخدام استفاده کنید

یکی از مهمترین کارهایی که می توانید برای کاهش زمان استخدام انجام دهید این است که مطمئن شوید افراد مناسب برای این موقعیت درخواست می دهند. این باعث صرفه جویی در وقت و انرژی شما می شود زیرا فقط با نامزدهای واجد شرایط مصاحبه خواهید کرد. ارزیابی های پیش از استخدام، مانند آزمون های توانایی شناختی، شخصیت و انگیزه، کلید فرآیند انتخاب هستند. آنها به شما کمک می کنند توانایی یک نامزد برای موفقیت و پیشرفت در یک موقعیت خاص را پیش بینی کنید و همچنین به شما کمک می کنند تا در عین داشتن بهترین کیفیت نامزدها، سریعتر حرکت کنید. این ارزیابی‌ها به شما کمک می‌کند تا فراتر از رزومه نامزد نگاه کنید و مناسب‌ترین موقعیت را پیدا کنید.

-مارک داوست، نور آرام

4. سیستم ها و فرآیندها را قبل از پذیرش برنامه ها تنظیم کنید

یک منبع بزرگ در فرآیند استخدام، زمان را برای پردازش درخواست‌های متقاضیانی تلف می‌کند که قبلاً به این سمت رفته‌اند. اگر کاندیداهای برتر می خواهید، باید سریع حرکت کنید! اگر در موقعیتی برای استخدام هستید، آن را در اولویت قرار دهید. ظرف 24 ساعت با برنامه ها رسیدگی کنید و قبل از ارسال دعوت نامه، محل مصاحبه، سؤالات و معیارها را آماده کنید.

اگر هیچ یک از این عناصر آماده نیست، برنامه ها را نپذیرید. راه‌اندازی این سیستم‌ها و فرآیندها قبل از شروع پذیرش درخواست‌ها باعث صرفه‌جویی در وقت شما می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد که به جای منتظر ماندن برای «دسته‌ها» یا پردازش نکردن تا پایان مهلت درخواست، فوراً به کاندیداهای برتر پاسخ دهید.

-گیتس لیتل، altLINE Sobanco

5. فرآیند استخدام را برون سپاری کنید

وقتی برای اولین بار شروع به کار می کنید، یافتن افراد مناسب زمان می برد، اما زمان بیشتری طول می کشد تا واقعاً بفهمید چه موقعیت هایی را باید پر کنید. راه حل برون سپاری است. فریلنسرهایی را پیدا کنید که بتوانید آنها را استخدام کنید، حتی با نرخی بالاتر از آنچه که قصد پرداخت بلندمدت آن را دارید، تا بتوانید به طور موقت از آنها استفاده کنید و دقیقاً آنچه را که نیاز دارید تعیین کنید.

استارت‌آپ‌ها اغلب فکر می‌کنند که باید یک موقعیت خاص را پر کنند، در حالی که در واقع موقعیت‌های دیگری وجود دارد که باید ابتدا پر شوند، و استخدام سریع از طریق برون‌سپاری می‌تواند به برجسته کردن آن‌ها کمک کند.

-رافائل رومیس، طراحی وب وبروس

6. فرآیند را با سیستم ردیابی متقاضی ساده کنید

من معتقدم که استفاده از یک سیستم ردیابی متقاضی قوی (ATS) مزایای زیادی دارد.می تواند با قرار دادن آگهی شغلی خود در چندین تابلوی شغلی و اطلاع رسانی به موقع هنگام درخواست نامزدها به شما در صرفه جویی در زمان و هزینه کمک کند. همچنین می تواند به شما کمک کند تا فرآیند استخدام خود را ساده کنید و با برنامه ریزی مصاحبه ها، ساده سازی برنامه ها، ایجاد خط لوله استعدادها، تأیید انطباق و خودکارسازی فرآیند، میانگین زمان استخدام خود را به حداقل برسانید.

“قبل از تصمیم گیری در مورد ATS، مهم است که وقت خود را صرف کرده و خواسته های خود را به طور کامل ارزیابی کنید.”

– مکس وایت ساید، شکستن عضلات

7. از جلسات شبکه سازی در صنعت خود استفاده کنید تا افراد استخدام شوند

بهترین روشی که برای کاهش زمان استخدام پیدا کرده‌ایم، شرکت در جلسات شبکه‌سازی تا حد امکان در صنعت ما بوده است. وقتی با افراد دیگری در صنعت خود که می دانند شما چه کار می کنید و به طور بالقوه می توانند به شما کمک کنند، ارتباط برقرار کنید، پیدا کردن استخدام بعدی آسان تر می شود. به علاوه در هزینه های استخدام صرفه جویی زیادی می کند.»

– مایک ون در هایدن، پورتال ونچرز

8. فرهنگ استارتاپ خود را به نمایش بگذارید

نشان دادن فرهنگ منحصر به فرد استارتاپ شما راهی عالی برای تسریع فرآیند استخدام و جذب استعدادهای با کیفیت بالا برای شرکت شما است. اگر بتوانید ارزش های شرکت و فرهنگ سازمان خود را متبلور کنید، به احتمال زیاد افراد همفکری را که می خواهند بخشی از برند شما باشند جذب خواهید کرد.

به عنوان مثال، نشان دهید که چگونه کارمندان خود را به خلاقیت تشویق می کنید، پروژه های جدید خود را برجسته می کنید و به استعدادهای بالقوه اجازه می دهید از محیط کاری محترمانه و مشارکتی شما مطلع شوند. کارمندان آینده نگر به فرهنگ شرکت شما توجه خواهند کرد، که اغلب باعث می شود آنها انگیزه بیشتری برای کار برای شما داشته باشند. کاندیداهای با انگیزه بیشتر به معنای استخدام آسانتر و سریعتر است.

-جورجی تودوروف، ThriveMyWay

9. یک خط لوله استعداد با نامزدهای بررسی شده ایجاد کنید

به طور متوسط، حدود 42 روز طول می کشد تا یک شغل را پر کنید، بنابراین صاحبان استارت آپ باید این را در نظر داشته باشند که در مورد ایفای نقش هستند. مالکان باید ابتدا به ساخت خط لوله استعدادها نگاه کنند. خط لوله استعداد، مجموعه ای از نامزدهایی است که آماده پر کردن یک موقعیت هستند.

با ایجاد یک استخر استعداد با گروهی از نامزدهایی که به طور کامل بررسی نشده اند، شروع کنید. در مرحله بعد، یک استراتژی منبع یابی برای پر کردن موقعیت خود ایجاد کنید. برای افزایش تعداد مواردیکه دریافت می‌کنید، ویژگی‌های Easy Apply را در LinkedIn یا Indeed فعال کنید. زمانی را برای بررسی هر داوطلب و مقایسه درخواست آنها با مجموعه مهارت های مورد نیاز در شرح شغل خود اختصاص دهید. هنگامی که نامزدهای خود را بررسی کردید، آنها وارد خط لوله استعدادها می شوند و می توانید برای انجام مصاحبه و تعیین اینکه آیا مناسب هستند یا خیر، به مرحله بعدی فرآیند بروید.

اطمینان حاصل کنید که در ارتباط با نامزدها هستید و فراموش نکنید که به نامزدهای ناموفق اطلاع دهید.

-میشل بیورگارد، بی سر و صدا

10. مراجع را زودتر بررسی کنید

مراجع را زودتر بررسی کنید. از داوطلبان بخواهید که در رزومه خود منابعی را درج کنند تا در صورت تمایل به نامزدی، فوراً با یک مرجع تماس بگیرید. اگر پاسخ دادن به زمان مرجع طول می کشد یا نظر منفی در مورد نامزد احتمالی دریافت می کنید، یا می دانید که ادامه ندهید یا نگران انتظار نخواهید بود زیرا فرآیند مصاحبه تازه شروع شده است.

-سایمون باچر، راه حل های سیمیا

11. از آژانس استخدام آنلاین استفاده کنید

یک استراتژی برای کمک به کاهش زمان استخدام برای یک کسب و کار نوپا، استفاده از یک آژانس استخدام آنلاین است. استفاده از آژانس استخدام آنلاین می تواند به شما کمک کند کاندیدهای بسیار واجد شرایطی را بیابید که فوراً در دسترس هستند و آماده کار هستند و همچنین نامزدهایی که در آینده برای استخدام در دسترس هستند. همچنین می توانید از یک آژانس برای مدیریت برنامه های کاری کارمند خود استفاده کنید. بهترین بخش در مورد استفاده از آژانس کارکنان آنلاین این است که به شما امکان می دهد بر روی مهم ترین چیز تمرکز کنید: رشد تجارت خود.

—بن پرایس، قابل گرم شدن

12. نامزدهایی را از شبکه های خود استخدام کنید

با استخدام از شبکه‌های خود و اولویت‌بندی ارجاع‌ها، می‌توانید زمان خود را برای استخدام تا حد زیادی کاهش دهید، زیرا کاندیداهای کمتری برای فیلتر کردن، نامزدهای با کیفیت بهتر و راهی برای تضمین مهارت‌ها، تجربه و شخصیت نامزدها برای اطمینان از آنها خواهید داشت. برای تیم شما مناسب هستند وقتی از شبکه خود استخدام می کنید، می توانید به راحتی تجربیات آنها را تأیید کنید، توصیه های آنها را بررسی کنید و زمان کمتری را برای بررسی آنها یا انجام مصاحبه های طولانی تر صرف کنید.

—جردن فابل، دوره تأیید شده

درباره نویسنده

برت فارمیلو موسس و مدیر عامل Terkel است، یک سایت پرسش و پاسخ که بینش صاحبان مشاغل کوچک را به مقالات با کیفیت بالا برای برندها تبدیل می کند.

https://www.allbusiness.com/

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *