نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

1 اردیبهشت 1403 5:17 ق.ظ

یک هنرمند پرتره های زغالی را روی بلوک های شناور غول پیکر یخی در دریای بالتیک می کشد

اندی کوربلی -6 سپتامبر 2022

با هنرمند آمریکایی آشنا شوید که در برابر دمای انجماد فنلاند برای نقاشی پرتره‌ها بر روی بلوک‌های یخی شناور غول‌پیکر در دریای بالتیک شجاعت بخرج داده و اینکار را می‌کند.دیوید پوپا 29 ساله این پرتره های غول پیکر را با شنا کردن در  دریا در آب یخ زده و استفاده از زغال چوب و خاک در یک قوطی اسپری برای رنگ آمیزی سطح بلوک های بزرگ یخی خلق می کند.

هر پرتره در پروژه او باید در حدود چهار ساعت ایجاد می شد زیرا یخ ها شکسته و یا شناور می شدند.

پوپا، شهروند نیویورکی،  در فنلاند زندگی می‌کند، گفت: «در ابتدا تغییر پارادایم بزرگی برای من بود که خودم را متقاعد کنم که حتی ممکن و ایمن است. “من در واقع دو زمستان قبل از شروع این کار تمرین کردم. این امر فقط در تقریباً صفر درجه کار می کند.

زمستان گذشته شرایط عالی بود و او توانست پروژه خود را تکمیل کند.

دیوید با لباس مرطوب از میان آب یخ زده تا شناورهایی که برای نقاشی در نظر داشت شنا کرد. او همچنین مجبور شد تمام تجهیزات خود از جمله یک پهپاد را در کیسه های ضد آب بسته بندی کند و آن را از طریق آب یخ زده حمل کند.

دیوید گفت: “شرایط عالی بود، زیرا بین روزهای گرم و سردتر در نوسان بود، یخ همچنان یخ می زد و دوباره می ترکید.”

برای برنامه ریزی آنها، دیوید باید یخ را علامت گذاری می کرد و از بالا عکس می گرفت، که باعث شد مدت زمانی که او روی یخ بماند، افزایش یابد و بر فشار زمان افزوده شود.

او گفت: «بعد از اینکه یخ را علامت زدم و عکس گرفتم، وقت رفتن است.

این مجموعه بسیار محبوب شد و دیوید حدود 100 پرینت تصویر و شش ویدیوی NFT را فروخت که گرانترین آنها به بیش از 15000 دلار (13000 پوند) رسید.

این قطعات به‌عنوان هنر زودگذر شناخته می‌شوند – طراحی شده‌اند تا فقط یک لحظه قبل از ناپدید شدن دوام بیاورند، جدا از کسانی که NFT را خریداری کرده‌اند.

انتخاب دیوید برای ساخت قطعاتش در چنین رسانه دشواری ناشی از عشق به ماجراجویی و تلاش برای فرار از گرفتگی دنیای هنر است.او به مدرسه هنر در ونهام، ماساچوست رفت اما بیشتر به پیاده روی و ماجراجویی علاقه داشت. او در مدرسه هنر عاشق نقاشی های دیواری شد، جایی که دیوار گرافیتی داشتند که می توانست روی آن تمرین کند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *