نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

10 فروردین 1403 12:41 ق.ظ

1 کشته و 9 زخمی بر اثر انحراف خودروی آزمایشی به ترافیک آلمان

خ

16 آگوست 2022 – اعتبار: دامنه عمومی Pixabay/CC0

پلیس آلمان اعلام کرد یک خودروی آزمایشی با قابلیت فرمان خودکار به سمت ترافیک مقابل در آلمان منحرف شد و یک نفر کشته و 9 نفر دیگر به شدت مجروح شدند.

سخنگوی پلیس در شهر روتلینگن در جنوب غربی این کشور گفت: خودروی بی‌ام‌و iX الکتریکی با پنج سرنشین از جمله یک کودک خردسال، در پیچی در جاده از مسیر خود منحرف شد و منجر به تصادف زنجیره‌ای با چهار خودرو شد.

پس از آن یک سیتروئن که از روبرو می آمد، خودروی بی ام و با یک وانت مرسدس بنز برخورد کرد و در نتیجه سرنشین 33 ساله آن خودرو جان باخت.راننده 70 ساله سیتروئن کنترل خودروی خود را از دست داد و با خودروی دیگری که دو سرنشین آن سرنشین بودند تصادف کرد و آن را از جاده خارج کرد و باعث شعله ور شدن آن شد.

مایکل شال، سخنگوی پلیس روتلینگن گفت که چهار هلیکوپتر امدادی و ده ها آتش نشان به این حادثه پاسخ دادند و مجروحان به چندین بیمارستان در منطقه منتقل شدند. آنها شامل راننده 43 ساله BMW، سه بزرگسال 31، 42 و 47 ساله و یک کودک 18 ماهه بودند که همگی در خودروی آزمایشی بودند.

شال گفت که پلیس هنوز فرصتی برای مصاحبه با افراد درگیر در این تصادف نداشته است.

پلیس در بیانیه ای اعلام کرد: “وسیله نقلیه تصادف یک ماشین آزمایشی الکتریکی خودران بود.” اینکه آیا توسط راننده 43 ساله (راننده) هدایت شده است یا خیر موضوع تحت بررسی است.

بی‌ام‌و تایید کرد که یکی از خودروهای آزمایشی آن در نزدیکی روتلینگن تصادف کرده است، اما خودکار بودن خودرو را رد کرد.

این شرکت گفت: “این وسیله نقلیه دارای سیستم کمک رانندگی سطح 2 است که در حال حاضر در خودروهای تولیدی گنجانده شده است و می تواند در صورت تقاضا از راننده پشتیبانی کند.” “با وسایل نقلیه سطح 2، راننده همیشه مسئولیت خود را حفظ می کند.”

بی ام و اضافه کرد که این وسیله نقلیه باید به عنوان خودروی آزمایشی برای اهداف حفاظت از داده ها علامت گذاری شود، زیرا در حال ضبط فیلم است.

بی ام و گفت: «ما در حال بررسی شرایط دقیق (سانحه) هستیم. البته ما در تماس نزدیک با مقامات هستیم.»

https://techxplore.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *