نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

9 فروردین 1403 10:11 ق.ظ

مسائل مربوط به سیستم های پرداخت کرایه غیر نقد برای حمل و نقل عمومی

پردا

29 ژوئیه 2022 – توسط دانشگاه ایالتی پورتلند -اعتبار: Unsplash/CC0 دامنه عمومی

محققان آرون گلوب، جان مک آرتور و سانگوان لی از دانشگاه ایالتی پورتلند، آن براون از دانشگاه اورگان، و کندیس بریک‌وود و ابوبکر زیدان از دانشگاه تنسی، ناکسویل، مقاله‌ای در ژورنال جدید در پژوهش حمل‌ونقل در سپتامبر 2022 منتشر کرده‌اند: دیدگاه های بین رشته ای.

فناوری‌های پرداخت به سرعت در حال تکامل، آژانس‌های حمل‌ونقل عمومی در ایالات متحده را برانگیخته است تا سیستم‌های پرداخت کرایه جدید، از جمله برنامه‌های کاربردی فروش بلیت تلفن همراه را اتخاذ کنند. مقاله، «مسائل حقوقی و محرومیت در سیستم‌های پرداخت کرایه غیر نقد برای حمل‌ونقل عمومی»، چالش‌های پیش روی مسافران حمل‌ونقل عمومی در ایالات متحده را که به حساب‌های بانکی یا تلفن‌های هوشمند دسترسی ندارند، و راه‌حل‌های بالقوه برای اطمینان از اینکه انتقال به کرایه‌های حمل‌ونقل بدون نقد انجام نمی‌شود، بررسی می‌کند.

این مطالعه می‌پرسد: چه کسی با انتقال به سیستم‌های پرداخت کرایه جدید بیشتر در معرض خطر حذف قرار دارد و اگر گزینه‌های پرداخت نقدی کاهشی یا حذف شود، مسافران چگونه کرایه‌های حمل و نقل را پرداخت می‌کنند؟ محققان با استفاده از نظرسنجی های رهگیری از 2303 مسافر ترانزیت در پورتلند-گرشام، OR، یوجین، OR، و دنور، CO به این سؤالات پاسخ می دهند.

نویسندگان مقاله تحقیقات موجود در مورد سیستم‌های پرداخت کرایه نوظهور، و همچنین تحقیق در مورد تفاوت‌ها در دسترسی به بخش‌های مختلف اکوسیستم پرداخت جدید، از جمله اعتبار و بانکداری، اینترنت و تلفن‌های هوشمند را بررسی می‌کنند. آنها سپس تحلیل‌های کمی و کیفی مورد استفاده برای بررسی این موضوع را ارائه می‌کنند و با بحث در مورد نتایج و پیامدهای سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی به پایان می‌رسند. این مقاله بر اساس یک مطالعه تلفیقی از صندوق حمایت شده توسط موسسه ملی حمل و نقل و جوامع (NITC) است.

https://techxplore.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *