نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

28 اردیبهشت 1403 12:29 ق.ظ

سیسکو هولوگرام Webex را راه‌اندازی کرد، راه‌حلی برای جلسه واقعیت افزوده

26 اکتبر 2021، هولوگرام وبکس

سن خوزه، کالیفرنیا – 26 اکتبر 2021 – در WebexOne، سیسکو (NASDAQ: CSCO) امروز پیش نمایشی از نسل بعدی محصول همکاری ترکیبی خود را معرفی کرد. Webex Hologram تنها راه حل زمان واقعی در صنعت است که از هدست‌های واقعیت افزوده برای ترکیب عملکرد جلسات Webex غنی با هولوگرام‌های سه بعدی استفاده می‌کند.

با موافقت 64 درصد از کارکنان که توانایی کار از راه دور به طور مستقیم بر ماندن یا ترک شغل آن‌ها تأثیر می‌گذارد، سازمان‌ها به طور فزاینده‌ای ترتیبات کاری انعطاف‌پذیر را ارائه می‌دهند. با این حال، این یک چالش برای تیم‌هایی است که نیاز به همکاری عملی دارند، مانند طراحی یا آموزش با یک جسم فیزیکی. با قابلیت‌های هولوگرام Webex، شرکت‌کنندگان اکنون می‌توانند به روش‌هایی که قبلاً فقط حضوری امکان‌پذیر بود، تعامل داشته باشند.

جیتو پاتل، معاون اجرایی و مدیر کل امنیت و همکاری سیسکو، گفت: «مأموریت ما در سیسکو این است که 3 میلیارد کارگر دیجیتال را در این سیاره توانمند کنیم تا از هر نقطه در جهان به طور همسان مشارکت کنند.» هولوگرام وبکس گامی بزرگ به سمت ماموریت ما برای ارائه یک تجربه کاری بدون نشتی است که هیچ شکافی بین همکاری مجازی و حضوری وجود ندارد.

پروتکل‌های ایمنی جهانی بیماری همه گیر کووید-19 نیز نیاز شرکت‌ها را برای ارائه جلسات مجازی فراگیر افزایش داده است. به عنوان مثال، در صنعت مراقبت‌های بهداشتی زمانی که یک دستگاه جراحی جدید معرفی می‌شود، پزشکان، تکنسین‌ها، تیم‌های فروش و پشتیبانی باید به سرعت آموزش ببینند. با هولوگرام Webex می‌توان این آموزش را از راه دور انجام داد تا در زمان و سفر صرفه جویی شود و در عین حال امکان دیدن دستگاه جراحی از هر زاویه و در اندازه واقعی آن را فراهم می‌کند که گویی یک پزشک در اتاق است.

زاک براون، مدیرعامل مک لارن ریسینگ گفت: «Webex Hologram ابزاری قدرتمند برای مهندسان طراح، رانندگان و خدمه ما است، زیرا ما همچنان به تصویرسازی مجدد ورزش‌های هیبریدی و حمایت از تیم خود در پیست‌های سراسر جهان ادامه می‌دهیم. به جای سفر وپرواز یک تکنسین به تیم مسابقه یا توضیح مراحل از طریق تصاویر مسطح، با فناوری هولوگرام می‌توانیم فوراً یک جزء موتور را از هر زاویه نشان دهیم، اندازه را منتقل کنیم و در مورد مونتاژ و استفاده به گونه‌ای آموزش دهیم که انگار شخصاً هستند. صرفه جویی در ساعات بی‌شماری در زمان سفر.»

https://newsroom.cisco.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *