نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

9 فروردین 1403 10:07 ب.ظ

نخستین رویداد هکاتون صنایع معدنی در ۲۷ اردیبهشت ماه

نخستین رویداد هکاتون صنایع معدنی +بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، این رویداد با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی و با همکاری مرکز نوآوری توسعه اقتصاد دیجیتال ۲۷ اردیبهشت ماه جاری برگزار می‌شود.

این رویداد فناورانه با هدف ایجاد زمینه ورود خلاقیت‌ها، دانش و استعداد‌ها به صنعت معدن با حضور سیاستگذاران، شرکت‌های معتبر و متخصصان و گروه‌های استارت‌آپی فعال در این حوزه برگزار می‌شود و فرصتی خواهد بود تا از تخصص و توان شرکت‌ها و صاحبان ایده برای حل مشکلات واقعی صنعت معدن استفاده شود.

نوآوری واقعی در معدن و صنایع معدنی زمانی رقم خواهد خورد که این صنعت سنتی خلاقیت، دانش و استعداد دیجیتال این نسل را پیدا، جذب و مورد بهره برداری قرار دهد. از این رو این رویداد در تلاش است تا سرآغازی برای تحول دیجیتال صنایع معدنی باشد.

محور‌های آن نیز شامل «توسعه استفاده از اینترنت اشیا»، «یادگیری ماشینی»، «واقعیت مجازی در معادن و صنایع معدنی»، «توسعه و ایجاد نرم افزار‌ها و سیستم‌های پردازش داده‌های معدنی آنلاین و آفلاین»، «توسعه فناوری‌های خودکارسازی و کنترل از راه دور در مدیریت بخش‌های مختلف معدنی و صنایع معدنی» و «افزایش امنیت و بهبود کارایی نیروی انسانی، تجهیزات و ماشین آلات صنایع معدنی با بهره گیری از فناوری‌های دیجیتال» می‌شود.

با توجه به ضرورت شکل گیری تیم‌های استارت‌آپی و جذب ایده، آموزش، شتابدهی و سرمایه گذاری روی تیم‌های مستعد، ثبت نام تا ۲۴ اردیبهشت‌ماه ممکن است.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *