نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 11:46 ق.ظ

نوآوری در فناوری با صعود از اورست با واقعیت مجازی

توسط اش جونز27 آوریل 2021

شرکت بریتانیایی عینک های هوشمند PhotonLens با اپراتور سابق SAS ، نویسنده و شخصیت تلویزیونی Ant Middleton همکاری کرده و یک تجربه واقعیت مجازی را برای بازآفرینی دومین صعود کوه قله اورست ایجاد کرده است.

این کمپین قرار است توسط آژانس دیجیتال Be-Hookd تولید شود و طرفداران را در دنیای واقعیت مجازی 360 و یک تجربه عین واقعیت را بصورت مجازی ایجاد کند.

همانطور که در کتاب اخیر او یادآوری می شود ، میدلتون درمورد چالش های ذهنی و جسمی که در طول سفر خود در نبرد با مرگ در هنگام صعود به اورست با آن دست و پنجه نرم می کرد ، دنبال خواهد شد.

واقعیت مجازی هنوز یک بخش هنری است و ارتباط نزدیکی با سایر رسانه های فناوری تعاملی مانند بازی دارد.

هنوز هم تولید آن گران است و هدست های ارزان قیمت هنوز هم غیر معمول هستند.

این کمپین اهدا 70 هدست واقعیت مجازی با محتوای اورست از قبل بارگیری شده به دانشگاه های مختلف برای الهام بخشیدن به نوآوری در فناوری و همچنین تلاش برای تقویت انعطاف پذیری روانی در کاربران ، به ویژه جوانان که در حال حاضر به طور نامتناسبی درگیر یک بحران بهداشت روانی هستند.

میدلتون با اشاره به این مشارکت ، نشان داد كه از همكاری با PhotonLens برای ارائه تجربه ای غوطه وری در “طرز تفكر منحصر به فرد” وی كه ممكن است به دانش جویان تجربه شخصی در استفاده از ترس به نفع خود را بدهد ، بسیار هیجان زده است.

وی گفت: “کار کردن در پروژه ای الهام گرفته از کوهنوردی اورست ، برای اینکه مردم در حین آن از راحتی اتاق نشیمن خود لذت ببرند بسیار حماسی است.

“من همچنین بسیار خرسندم که می توانم هدست های واقعیت ترکیبی را به دانشگاه ها ، حمایت از دانشجویانی که در طی سال گذشته زمان سختی را پشت سر گذاشته اند ، برای کمک به پیشرفت تحصیلات ، تشویق نوآوری و به اشتراک گذاشتن توصیه های سلامتی ذهنی خودم ، اهدا کنم. “

از زمان فتح قله اورست توسط  ادموند هیلاری در سال 1953 ، بیش از 4000 نفر به اورست صعود کرده اند.

میدلتون به عنوان بخشی از یک نمایش تلویزیونی که میزبان آن بود ، در سال 2018 به قله صعود کرد.

بنیانگذار و رئیس PhotonLens و رئیس شرکت بازی سازی Jagex Lisa Pan گفت این تیم علاقه زیادی به همکاری و استفاده از فناوری پیشرفته برای ایجاد تجارب “بی نظیر و شگفت انگیز” دارند.

وی افزود: ما تأثیر مخربی را در سال گذشته بر سلامت روان جوانان و اختلالات Covid-19 در مطالعات آنها دیده ایم.

“ما امیدواریم که در همکاری با دانشگاه ها برای اهدا هدست های PhotonLens بتوانیم به تجربه یادگیری دانشجو کمک کنیم و به نسل جدیدی از مبتکران فناوری با الهام از آنچه می توان به دست آورد ، کمک خواهیم کرد.”

جورج جیمز بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Be-Hookd گفت: “در حالی که در سال 2020 و بیشتر سال 2021 شاهد مسافرت ، موسیقی و سرگرمی در میان سایر صنایع بوده ایم ، که تحت تأثیر همه گیری قرار گرفته است ، اما ما را به چالش کشیده است تا با خلاقیت بیشتری فکر کنیم و کمپین هایی را طراحی کنیم که خلا تجربیات را پر کنید – خواه این یک برنامه صمیمی باشد یا کوهپیمایی مجازی. “

https://industryeurope.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *