نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 7:41 ب.ظ

تحول دیجیتالی فرودگاه های چین

یانگ ژیان، 2021-03-16

هر دو فرودگاه ، از جمله شلوغترین فرودگاههای جهان ، تمرکز خود را از گسترش فیزیکی به تحولات دیجیتال و هوشمند تغییر می دهند.مقامات فرودگاه این شهر در جدیدترین طرح توسعه خود گفتند که فرودگاه های بین المللی پودونگ و Hongqiao شانگهای تا سال 2030 به “معیارهای برجسته” فرودگاه های هوشمند جهانی تبدیل می شوند.

یک ” مغز برتر ” برای پشتیبانی از برنامه ریزی و مدیریت عملیات آینده فرودگاه ها تا سال 2022 ایجاد می شود – یک سیستم فرمان هوشمند که انتظار می رود ضمن بهبود کارایی و خدمات ، عملیات ایمن را تسهیل کند.

تا سال 2025 ، هدف این فرودگاه ها هدایت ساخت فرودگاه هوشمند چین با بالاترین سطح زیرساختی در جهان و همچنین عملیات ، مدیریت و خدمات پیشرفته دیجیتال است.

شین یون ، رئیس فرودگاه گفت: “تحول دیجیتال و توسعه هوشمندانه استراتژی های کلیدی برای مقام فرودگاه است تا مطابقت با چشم انداز شهر هوشمند شانگهای داشته باشد.”

Qin گفت ، با فرض امنیت سایبری ، فرودگاه ها فناوری ها و برنامه های جدیدی را برای عملیات ، خدمات ، ایمنی ، امور تجاری ، مدیریت ، تدارکات ، حمل و نقل ، انرژی و محیط فرودگاه ها پیاده سازی می کنند.

برای رسیدن به این هدف ، مقامات “دوقلوهای دیجیتال” را برای هر دو فرودگاه ایجاد خواهند کرد. به عنوان مثال تیم های مدیریت فرودگاه ها می توانند از طریق یک صفحه نمایش نظارت و کنترل عملیات را انجام دهند.

فناوری های هوشمند مانند محاسبات هوشمند ، اتصالات شبکه ، حسگرهای هوشمند و جمع آوری اطلاعات در هر دو فرودگاه نصب خواهد شد.

هر دو فرودگاه از ماه نوامبر سال 2020 تحت پوشش شبکه های 5G قرار گرفته اند و برخی از برنامه های هوشمند در حال حاضر برای بهبود خدمات به مشتری در حال کار هستند.

در هر دو فرودگاه “پایگاه نمایش 5G + برنامه کاربردی هواپیمایی کشوری هوشمند” راه اندازی شده است. براساس شبکه 5G ، سناریوهای مختلف عملیات هوشمند ، خدمات و خرید در درجه اول برای بهبود تجارب مسافران در حال توسعه است.

به عنوان مثال ، مسافران در هنگام عزیمت یا ورود اطلاعات به موقع تری دریافت می کنند و خدمات شخصی و غیر تماسی اضافی ایجاد می شود.

انتظار می رود بهره وری عملیاتی فرودگاه ها بهبود یابد ، در حالی که هزینه های بهره برداری و نگهداری با استفاده از برنامه های هوش مصنوعی کاهش می یابد. داده های کلان جمع آوری شده از طریق شبکه های 5G به عملکرد و سیستم های تصمیم گیری کمک می کند.

شانگهای توسعه و آزمایش خدمات 5G را شامل برنامه های پزشکی ، صنعتی ، تولیدی و سرگرمی سرعت بخشیده است. نسل بعدی سرعت اتصال فناوری موبایل 20 تا 50 برابر بیشتر از 4G است.

https://www.shine.cn

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *