نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

4 اردیبهشت 1403 5:34 ب.ظ

اروپا تا سال 2025 شاهد خودکفایی باتری خودروهای الکترونیکی است

All European car batteries will be homegrown soon, if all goes well

۲۱ مارچ ۲۰۲۱

اگر همه چیز خوب پیش برود ، به زودی همه باتری های اتومبیل اروپایی تولید داخل می شوند.

مقامات اتحادیه اروپا روز جمعه گفتند که شرکت های اروپایی توانایی تأمین تمام باتری های لیتیوم یونی مورد نیاز خودروسازان این قاره را تا سال 2025 دارند ، زیرا تولید خودروهای الکتریکی را برای دستیابی به رعایت محدودیت های شدید آلودگی  را افزایش می دهند.

این اتحادیه در حال پیوستن به اتحادیه باتری اروپا است که در سال 2017 راه اندازی شده است تا در حالی که هدف Green Deal خود را در مورد خنثی سازی کربن تا سال 2050 دنبال می کند ، از باتری و سایر فن آوری های وارد شده از ایالات متحده یا آسیا استفاده کند.

ماروس سفچوویچ ، معاون کمیسیون اتحادیه اروپا در یک کنفرانس مطبوعاتی که از بروکسل پخش شد ، گفت: “ما انتظار داریم که بتوانیم تمام نیازهای صنعتی تولیدکنندگان اتومبیل خود را در مورد باتری تا قبل از سال 2025 تأمین کنیم.”

وی گفت: “در آن زمان ما انتظار داریم كه كارخانه های گیگا در اروپا بین هفت تا هشت میلیون باتری تولید كنند . این میزان  بیشتر از آنچه كه در حال حاضر برای تولیدكنندگان خودروهای برقی برنامه ریزی شده است می باشد.”

سفچوویچ پس از گفتگو درباره اتحاد باتری با وزیر اقتصاد آلمان ، پیتر آلتمایر و وزیر دارایی فرانسه ، برونو لومیر ، در کنار تیری برتون ، کمیسر بازارهای داخلی اتحادیه اروپا صحبت کرد.

لو مایر اذعان داشت که رسیدن به هدف نیاز به برنامه های آموزشی گسترده برای کارگران ماهر کافی برای اروپا دارد تا بتوانند با سازندگان رقیب مقابله کنند.

وی افزود: “در حال حاضر در مجموع 20 میلیارد یورو (24 میلیارد دلار) در 70 پروژه در 12 كشور عضو سرمایه گذاری می كنیم.”

وی گفت: “اروپا باید سرمایه گذاری کند ، سرمایه گذاری کند ، سرمایه گذاری کند – به این ترتیب در سطح چین و ایالات متحده باقی خواهد ماند.”

تا سال آینده ، کمیسیون همچنین امیدوار است استانداردهای زیست محیطی سختگیرانه جدیدی را برای باتری ها ، از جمله در مورد بازیافت مواد ، اتخاذ کند تا از واردات ارزان تر و دوام کمتر که تلاش اتحادیه اروپا را تضعیف می کند ، جلوگیری کند.

سفچوویچ گفت: “من مطمئن هستم که باتری ها در اروپا سبزترین و پایدارترین باتری ها هستند و عملکرد آنها بهترین در جهان است.”

سفچوویچ گفت که او با بانک سرمایه گذاری اروپا کار خواهد کرد تا از پول بخش خصوصی استفاده کند تا 50 میلیارد یورو اضافی برای تحقق اهداف بلند پروازانه 2025  را فراهم کند.

https://techxplore.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *