نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

1 اردیبهشت 1403 12:54 ق.ظ

بيش از 83 هزار خودرو، رايگان گازسوز شدند

۲۳/۱۲/۹۹

مدیر طرح‌های سی. ان. جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اعلام تبدیل رایگان ۸۳ هزار و ۸۰۲ خودروی عمومی گفت: طرح تبدیل خودروهای مسافربر اینترنتی و آژانس‌ها نیز از هفته‌های گذشته آغاز شده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني شركت ملي پالايش و پخش فرآورده هاي نفتي ايران به نقل از ايرنا،‌ «محمدحسین باقری» با بیان اینکه مسافربرهای اینترنتی و آژانس‌ها برای استفاده از تسهیلات بلاعوض دولتی برای گازسوز کردن خودروها باید منتظر پیامکی از سوی وزارت کشور باشند، ادامه داد: از آنجا که شناسایی خودروهای مسافربر اینترنتی و آژانس‌ها از سوی وزارت کشور انجام‌ می‌شود، بنابراین پیامک دعوت به تبدیل این دسته از خودروها از سوی وزارت کشور ارسال می‌شود.

وی افزود: ثبت‌نام این دسته از خودروها آغاز شده است و قرار است دولت حدود ۷۵ تا ۸۰ درصد از منابع مالی مورد نیاز برای گازسوزکردن مسافربرهای اینترنتی و آژانس‌ها را در قالب وام بلاعوض تامین کند و مالکان خودرو تنها ۲۰ تا ۲۵ درصد هزینه را پرداخت می‌کنند.

باقری تاکید کرد: خودروهای مسافربر اینترنتی و آژانس‌ها بر اساس پیمایش اولویت‌بندی شده‌اند.

به گفته باقری، پرداخت از سوی مالک خودرو زمانی انجام می‌شود که پیمانکار مربوطه انتخاب شده و در انتظار انتخاب کارگاه هستند.

وی ادامه داد: لیست خودروهای مسافربر شخصی و آژانس‌های مورد تایید وزارت کشور، بر روی سایت ثبت نام قرار دارد و خودروهایی مشمول این طرح می‌شوند که پلاک آنها در لیست وزارت کشور موجود باشد.

مدیر طرح‌های سی. ان. جی افزود: در زمینه هوشمندسازی جایگاه‌های سی. ان. جی نیز اقدامات لازم انجام شده و متقاضیان می‌توانند از ۱۵ فروردین سال اینده اسناد مناقصه را بارگذاری کنند و پس از آن نیز برندگان اعلام خواهند شد.

باقری با اشاره به اینکه کل خودروهای ثبت‌نامی برای تبدیل رایگان در سامانه ۲۶۴ هزار و ۴۲۳ خودرو بوده است، گفت: از این تعداد ۱۱۶ هزار و ۶۶ خودرو واجد شرایط استفاده از طرح تبدیل رایگان خودروهای عمومی بوده‌اند.

وی ادامه داد: تا کنون نیز ۸۳ هزار و ۸۰۳ خودرو در این طرح به صورت رایگان گاز سوز شده‌اند و ۱۸ هزار و ۱۶۷ خودرو نیز نوبت گرفته‌اند.

https://niordc.ir

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *