نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

9 فروردین 1403 7:41 ب.ظ

پلت فرم خودروی برقی که چالش ها ی مربوط به باتری را برطرف می کند

Hughes Power Generated Platform.png

توسط اش جونز5 فوریه 2021

اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده اعلام کرد آنتونی ماکالوسو ، کارآفرین مستقر در آمریکا و مدیرعامل شرکت ابزار تازه تاسیس Hughes ، حق ثبت اختراع خودروی الکتریکی را که ادعا می کند چالش ها و محدودیت های باتری را از بین می برد ، دریافت کرده است.

پلتفرم تولید برق جدید هیوز راه حلی را ارائه می دهد که زمینه های موجود در باتری را تکمیل می کند و در نهایت امکان افزایش دامنه 400 تا 1000٪ را فراهم می کند و ادعا می کند دامنه و شارژ مجدد مواردی را که منجر به کندتر شدن استفاده از فناوری EV توسط مصرف کنندگان شده است ، از بین می برد.

این پلتفرم یک سیستم کاملاً مستقل و مقیاس پذیر برای تولید نیرو است که با ایجاد گزینه اتوماسیون ، انرژی جدید ایجاد کرده و سپس ذخیره می کند و آن را به تولیدکننده تجهیزات اصلی (OEM) باتری وصل می کند.

این شرکت مستقر در سن دیگو همچنین ادعا می کند که این پلت فرم تعدادی از مشکلات مرتبط با رانندگی با مسافت طولانی و ناوگان وسایل نقلیه الکتریکی را کاهش می دهد. تولید نیرو ممکن است قدرت کافی برای وسایل نقلیه مجهز به باتری را برای جایگزینی موتورهای احتراق و هیبریدهای سنتی در صنایع حمل و نقل و حمل و نقل فراهم کند.

“پس از پنج سال در حالت مخفی کاری ، و پس از اینکه بارها گفته شد که این کار غیرممکن است ، راه حل ما آزمایش شده است و آماده است تا رویکرد ایجاد و تأمین نیرو را تغییر دهد. و ما راه حل های دیگر مرتبط با حق ثبت اختراع داریم که صنایع دیگر را فراتر از فضای EV متحول خواهد کرد. هدف من این است که دنیا را به مکان بهتری برسانم و یک راه حل واقعا جدی ارائه دهم. “

وی افزود: “اگر مهندسان خارق العاده تسلا که من به آنها احترام می گذارم و می کوشند دنیا را تحت نظر و هدایت آقای ماسک به همان سرعتی که من در 12 سال گذشته ابداع کرده ام ، بهتر کنند ، بیش از 2.5 میلیون نفر را در اختیار خواهند داشت. “

https://industryeurope.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *