نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

6 اردیبهشت 1403 2:00 ب.ظ

نسخه مارک زاکربرگ از آینده کسب و کار

8 فوریه 2021 مارک زاکربرگ

قرنطینه  همه گیری کرونا  نشان داده است که نگه داشتن کارکنان در مکان های فیزیکی خاص و دفاتر ضروری نیست ، زیرا فناوری های AR و VR امکان زندگی و کا را در هر مکان و حضور در هر کجا را که می خواهید امکان پذیر می کند.

مارک زاکربرگ ، بنیانگذار فیس بوک اعلام کرد که در آینده کار بر موانع فیزیکی غلبه خواهد کرد و به سطح واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده  (AR) خواهد رسید. وی در طی یک حضور کوتاه در Clubhouse ، یک شبکه اجتماعی گفتگوی صوتی بصورت فقط دعوت شده ، برای توصیف دیدگاه آینده نگرانه خود در مورد تعامل انسان و کامپیوتر و کار از راه دور ، به این موضوع اشاره کرد.

زاکربرگ گفت: وضعیت قرنطینه نشان داده است که حضور کارکنان در مکانهای فیزیکی و دفاتر ضروری نیست ، زیرا فناوری های AR و VR امکان “زندگی در هر جایی و حضور در هر کجا را که می خواهید” را فراهم می کند.

“ما باید برای کار از راه دور فکرمان را تغییر دهیم و نه حمل و نقل را !” زاكربرگ ادعا كرد :  علاوه بر آزادی مکان ، کارآفرین مزایایی مانند بهبود بهره وری کارکنان و کاهش  میزان انتشارات آلوده کننده زیست محیطی را نیز تدنبال دارد.

برای سازگاری با این واقعیت جدید ، متخصصان واقعیت مجازی و واقعیت افزوده در آزمایشگاه های واقعیت فیس بوک در حال حاضر بر روی ادغام این فناوری ها در دورکاری به منظور ایجاد حضور بدون جابجایی جسمی متمرکز هستند.

https://www.entrepreneur.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *