نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

10 فروردین 1403 2:39 ب.ظ

استفاده شرکت فورد از رایانش ابری گوگل در کارخانه و خودرو ها

Ford Motor Co will be using Google cloud computing services for its connected vehicles and to help improve factory efficiency

1 فوریه 2021

استفاده شرکت فورد موتور از خدمات رایانش ابری Google  برای وسایل نقلیه متصل خود و کمک به بهبود کارایی کارخانه استفاده خواهد کرد. فورد و گوگل قرارداد همکاری را برای استفاده از محاسبات ابری غول اینترنت برای تأمین انرژی در خدمات اتومبیل و کارایی کف کارخانه اعلام کردند.

به گفته این شرکت ها ، این مشارکت شش ساله تأسیس یک گروه جدید به نام Team Upshift است که به ادغام محاسبات آنلاین با وسایل نقلیه در جاده از طریق قرارداد مالکیت مبتنی بر داده ها اختصاص داده شده است.

جیم فارلی ، مدیر اجرایی فورد در یک اعلامیه مشترک گفت: “گوگل و فورد در کنار هم یک نیروگاه نوآوری تأسیس می کنند که واقعاً قادر به ارائه تجربه ای برتر برای مشتریان و مدرن سازی تجارت ماست.”

از دو سال دیگر ، مجموعه ای از مدل های فورد و لینکلن شامل نرم افزار اندروید گوگل با برنامه ها و سرویس هایی مانند ناوبری مجهز می شوند که با هوش مصنوعی پشتیبانی می شوند.

مدیر عامل گوگل ، سوندار پیچای گفت: “ما افتخار این را داریم که با استفاده از بهترین هوش مصنوعی ، تجزیه و تحلیل داده ها ، محاسبات و سیستم عامل های ابری گوگل بهترین سیستم عامل را برای کمک به تغییر تجارت فورد و ساخت فناوری های خودرویی که مردم را در امنیت و ارتباط در جاده حفظ می کند ، به کار بگیریم.”

به گفته فورد ، خریداران اتومبیل همچنان می توانند نرم افزار CarPlay را از اپل یا دستیار مجازی الکسا از آمازون در وسایل نقلیه انتخاب کنند.

این مشارکت شامل هوش مصنوعی گوگل (AI) و مهارت های مرکز داده است که به منظور نوسازی تولید فورد آموزش کارمندان؛ طبق گفته شرکت ها ، توسعه محصول و مدیریت زنجیره تامین به کار گرفته می شوند.

ttps://techxplore.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *