نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

10 فروردین 1403 9:28 ق.ظ

یادگیری مداوم ابری باعث موفقیت مقیاس پذیر کسب و کار می شود.

توسط مورین لونرگان

سازمان های زرنگ و دانا از قدرت ابر استفاده می کنند تا با سرعت بالایی کسب و کار خود را متحول کنند و در ازای آن چیزهای زیادی از جمله نتایج پایدار و مقیاس پذیر را بدست می آورند. شروع ابتکارات ابری خود با یک Cloud Enablement Engine (CEE) کلیدی در ساخت یک مدل آموزشی موفق است که با ابتکارات شما مقیاس بندی شود. یک رویکرد جامع به برنامه های آموزشی جامع به شما کمک می کند تا اشتیاق به آزمایش و عطش دانش را در DNA سازمان خود تزریق کنید.

در اینجا ، ما چگونگی ادامه حرکت حرکت یادگیری مدتها پس از اتمام ابتکارات ابری و بررسی تأثیر آن بر سازمان شما را بیان خواهیم کرد.

ابتکارهای یادگیری را که فرهنگ شرکت را متحول می کند ، آغاز کنید.

وقتی سازمان شما در برنامه های جامع آموزش ابری سرمایه گذاری می کند ، می توانید انتظار داشته باشید که این ابتکارات نتایج مثبتی در کسب و کار ایجاد کنند. آنچه ممکن است انتظار نداشته باشید تأثیر موجی است که بر فراگیران و فرهنگ شرکت شما تأثیر می گذارد.

با ایجاد استعداد ابری خود از درون و تشویق دسترسی مداوم به آموزش ، متوجه خواهید شد که آموزش گیران به طور طبیعی مهارت های خود را افزایش می دهند. با این حساب ، اطمینان حاصل کنید که برنامه های آموزشی شما از مدل های یادگیری مداوم برای پاسخگویی به خواسته ها و خواسته های فراگیران پشتیبانی می کنند: امروز ممکن است موضوع  ابر باشد ، اما فردا می تواند یادگیری ماشینی یا هوش مصنوعی باشد. در دسترس قرار دادن یادگیری و حمایت از تیم هایتان در حین رشد ، کلیدی برای تداوم رشد درازمدت است که عامل مهمی برای دستیابی به اهداف کسب و کار شما است.

جورج بردی ، EVP و CTO در Capital One ، اعتقاد راسخ به اهمیت ایجاد یک فرهنگ فراگیر آموزشی دارد. بردی گفت: “[کارمندان ما] به هر جهت جدیدی که بخواهند مهارت های خود را به کار گیرند ، در به دست آوردن آموزش مورد نیاز پشتیبانی می شوند.” ما تأثیر روش Capital One در آموزش را کمی بیشتر بررسی خواهیم کرد.

گزینه های یادگیری سفارشی را برای رشد مهارت های ابری ایجاد کنید.

گزینه های یادگیری سفارشی راهی عالی برای حفظ هیجان و اشتیاق در ارتباط با یادگیری و در عین حال ایجاد اعتماد به نفس است. روشهای یادگیری ، مانند آزمایشگاههای عملی ، کلاسهای مجازی و دوره های درخواستی و دیجیتال ، مسیرهای آماده و پاسخگو برای ایجاد مهارتهای جدید با سرعت خود را در اختیار کارمندان قرار می دهند. وقتی کارمندان توسط سازمان خود به اندازه کافی حمایت شوند ، مشتاقانه  آماده پذیرش چالش های جدید می شوند.

همانطور که کارمندان مهارتهای ابری خود را بیشتر توسعه می دهند ، آنها نقش اصلی مالکیت را در فرآیند تحول سازمانی – همزمان با یک کلاس یا پروژه شروع می کنند. افتخار مالکیت و مهارت افزایی در نتیجه تحولی در فرهنگ شرکت ایجاد می کند که به زبان آموزان انگیزه های مهیجی را برای آینده خود در شرکت ایجاد می کند.

از طریق صدور گواهینامه اعتماد به نفس ایجاد کنید.

یکی از راه های ارتقا ی مهارت های اضافی توسط این افراد ، استفاده از گواهینامه های AWS است. کسانی که در حرفه ها و تخصص های خود دارای گواهینامه AWS هستند مهارت و تخصص خود را از طریق یک آزمون دقیق تأیید کرده و در نتیجه یک اعتبار با ارزش از صنعت به دست می آورند.

گواهینامه ها شامل AWS Certified Cloud Practitioner است که گواهینامه سطح پایه است و همچنین گواهینامه های تخصصی برای مهارت پیشرفته در رشته های مختلف وجود دارند .گواهینامه ها اعتماد به نفس را تقویت می کنند و کارکنان را کارآمدتر می کنند. طبق گزارش مهارت و فناوری اطلاعات دانش جهانی 2019 ، 43 درصد از متخصصان فناوری اطلاعات می گویند که گواهینامه ها به آنها کمک می کند کار خود را سریعتر انجام دهند.

از یادگیری مداوم که مقیاس نوآوری را دارد پشتیبانی کنید.

رویدادهای یادگیری ، هکاتون ها و ابتکارات گیمیفیکیشن با حمایت شرکت ، همه علاقه مستمر به یادگیری را ترغیب می کند ، مشارکت را تشویق می کند و اتحاد ایجاد می کند. سایر برنامه های یادگیری ، مانند آموزشهای خارج از سایت یا کارگاههای آموزشی ، می توانند فرصتهای غنی و پاداش دهنده برای یادگیری مداوم از طریق اشتراک تجربه و آموزش همتا به همتایان خارج از کلاسهای سنتی یا دوره های درسی را ارائه دهند.

یک استراتژی محبوب دیگر ایجاد “جامعه عمل” است که مسئول تشویق بحث های نوآوری در ابر و فرصت های پیشرفته یادگیری در سراسر سازمان است. این می تواند به صورت تیم ها یا افرادی باشد که فرصت های یادگیری را ارتقا می دهند یا در هنگام استفاده از مهارت های جدید کارمندان را به هیجان می آورند.

همانطور که به یادگیری مداوم و خلا مهارتهای آینده فکر می کنید ، تأثیر ماندگار بر سازمان خود را در نظر بگیرید. ابتکارات آموزشی یکبار مصرف ممکن است برای پاسخگویی به نیازهای تیمها یا پروژه های خاص قابل اجرا باشد ، اما یک استراتژی یادگیری بلند مدت و فراگیر برای هر یک از اعضای تیم می تواند منجر به نوآوری گسترده تری در سراسر تجارت شود که تمام کارمندان را در جریان صنعت نگه دارد.

https://www.entrepreneur.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *