نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

9 فروردین 1403 5:54 ب.ظ

چگونه حافظه پنهان WhatsApp خود را حذف کنیم.

متن:

How to Delete Your WhatsApp Cache

16 دسامبر 2020

در هنگام کار با موبایل خود آیا در بارگیری پرونده ها مشکلی ندارید؟ آیا هنگام برقراری تماس تلفن شما هنگ می کند؟ یا فقط متوجه می شوید که مثل قبل کار نمی کند. شاید شما باید فکر کنید که باید حافظه نهان WhatsApp را حذف کنید. ما به شما می گوییم چرا و چگونه این کار را انجام دهید.

حافظه پنهان چیست؟

حافظه پنهان محل ذخیره اطلاعات در دستگاهی است که تمام داده های مورد استفاده و بیشترین درخواست در آن ذخیره می شود و  به این ترتیب در صورت لزوم سریعتر بهبود می یابند.همه دستگاه های الکترونیکی آن را دارند ، بنابراین سریعتر به رمزهای عبور ، نتایج جستجو و موارد مکرر دسترسی پیدا می کنید. و اگرچه این روش بسیار مفید است ، اما اگر حافظه پنهان اشباع شود ، می تواند باعث کند شدن برنامه ها و دستگاه ها شود.

    چرا حافظه پنهان WhatsApp پاک شود؟

این برنامه پیام رسانی فوری ،  بعنوان بخشی از فیس بوک ، اطلاعات مربوط به متن ، شکلک ، صدا یا برچسب هایی را که ارسال و دریافت کرده اید ، جمع آوری می کند. طبق اطلاع سایت Remo Software ، حافظه پنهان باید پاک شود تا کار این برنامه بهبود یابد. همچنین ، به این ترتیب از حریم خصوصی خود در برابر حملات سایبری و هک های احتمالی مراقبت خواهید کرد.

اگر آنچه شما نگران  آن هستید داده های شماست ، نگران نباشید ، آنها پاک نخواهند شد ، همچنین عکس ها ، اطلاعات یا مکالمات شما نیز پاک نمی شوند ، این فقط باعث می شود برنامه شما به گونه ای کار کند که انگار تازه نصب شده است.

چگونه حافظه پنهان WhatsApp را حذف کنیم؟

برای داشتن فضای بیشتر ، یعنی پاک کردن یا حذف حافظه پنهان WhatsApp ، این مراحل را دنبال کنید:

    به «تنظیمات» تلفن خود بروید.

    “برنامه ها” را انتخاب کنید.

    WhatsApp را جستجو کنید.

    رفتن به “ذخیره سازی”

    پاک کردن حافظه پنهان

توجه: شما باید Clear Cache Memory و نه Clear Data را انتخاب کنید. اگر این کار را انجام دهید ، حساب و چت های برنامه شما حذف می شود.

https://www.entrepreneur.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *