نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

5 اردیبهشت 1403 4:01 ب.ظ

ساخت و تولید و فناوری مجازی

جیل جوسکو27 نوامبر 2020

از جمله عواقب ترسناک رسیدن کارگران تولیدی به سن بازنشستگی و ترک نیروی کار ، میزان دانش است که با آنها از در بیرون می رود. حتی اگر دانش در جایی مستند شده باشد – و چندین بار هم نبوده است – سالها تجربه اقامت در آن کارگر به راحتی تکرار نمی شود.

مارک ریفیلد ، مدیرعامل سنت گوباین آمریکای شمالی ، سال گذشته به IndustryWeek گفت: “انتقال این” دانش قبیله ای “به نسل جدید کارگران” یک چالش است “.

امسال ، او چیزهای بیشتری به ما خواهد گفت. مانند اکثر شرکت های تولیدی ، سنت گوبین نیز از کمبود نیروی کار در فضای تولید مصون نیست. با این حال ، هنوز در برابر چالش های پیش رو ایستاده است. مدیرعامل Saint-Gobain آمریکای شمالی در طی سخنرانی خود ، برنامه های توسعه نیروی کار شرکت خود را ارائه می دهد و در مورد چگونگی  اینکه تولیدکنندگان می توانند استعدادهای نسل بعدی را در مشاغل تولیدی ماهرانه درگیر کند.ریفیلد که دانش خود را در رویداد تحقیق و توسعه IndustryWeek در سال 2020 به اشتراک می گذارد،

آیا شما 5G را برای امکانات خود در نظر گرفته اید یا به سادگی علاقه مند به حرکت با این فناوری هستید؟ این داستانیاست که خیلی بیشتر درباره آن باید بدانید.

تورهای کارخانه ای مجازی

تور های کارخانجات “مجازی”  در دنیا اکنون به علت وقوع بحران بسیار فراگیر شده است و قابلیت های جدید را به نمایش می گذارد و بحران ممکن است به طور موقت توانایی ما در برگزاری برنامه های حضوری را محدود کرده باشد ، اما راه ارسیدن به کف کارخانه ، جایی که کار واقعی تولید در آن اتفاق می افتد ، متوقف نکرده است.

Branch Technology از جمله این تورها در زمینه چاپ سه بعدی در مقیاس بزرگ تخصص دارد. تاسیسات کاملاً خودکار ، تصویری از تولید پیشرفته است که مملو از ربات هایی است که می توانند ساختارهای سه بعدی چاپ کنند که ساخت آنها خیلی سالها پیش غیرممکن بوده است. https://www.industryweek.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *