نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

10 فروردین 1403 7:12 ب.ظ

برخی تجهیزات فرودگاهی با استانداردهای جهانی همگام شد

http://media.dolat.ir/uploads/org/160568202569558900.jpg

چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹

ارائه خدمات و تولید محصول در حوزه اتوماسیون و تجهیزات فرودگاهی منطبق با استانداردهای جهانی موجب شکل‌گیری شرکتی دانش‌بنیان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از معاونت علمی و فناوری رییس جمهور، صنایع بال از مجتمع‌های صنعتی و تولیدی برجسته در منطقه است که از سال ۶۳ کار خود را آغاز کرد. این شرکت بهانه‌ای شد تا جمعی از متخصصان داخلی کنار یکدیگر جمع شوند و پاسخی به نیازهای فرودگاهی، پستی و همه خطوط تولید صنایع مختلف دهند.

این مجموعه با به‌کارگیری توان دانشی و تخصصی نیروی انسانی خود، در زمینه اتوماسیون، سیستم‌های انتقال و توزین بار، سیستم درجه بندی صنعتی، تجهیزات فرودگاهی و تولید پل‌های تلسکوپی به صورت بومی فعالیت می‌‌کند.

محمدعلی صدرالدینی مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان درباره محصولات تولیدی شرکت، می‌گوید: یکی از محصولات ما، تولید مجموعه‌ای از نقاله‌ها است که با ترکیب مسیرهای مستقیم و منحنی قابلیت انعطاف‌پذیری بالایی برای انتقال و سورت مختلف در سطوح متغیر به صورت کاملا هوشمند را دارا است.

این فعال فناور همچنین بیان می‌کند: سیستم رباتیک هم محصول بعدی شرکت ما است. این محصول برای حمل بار در مسیر بدون دخالت نیروی انسانی و با امنیت بالا در مدل‌های مختلف قابل استفاده است که طول، عرض، ارتفاع، نوع پوشش و سرعت دستگاه با توجه به نیاز سفارش‌دهنده قابل طراحی و تولید است.

او همچنین می‌گوید: این شرکت توانسته سیستم‌های پل‌های انتقال مسافر از ترمینال به هواپیما که پل‌های تلسکوپی نام دارد را به صورت کاملا بومی و برای نخستین بار در فرودگاه بین‌المللی کشور پیاده‌سازی کند. این سیستم شامل مجموعه‌ای از تجهیزات می‌شود که به صورت یک ماشین کاملا اتوماتیک تمامی عملیات‌های انتقال مسافر از ترمینال به هواپیما را انجام می‌دهد.

مدیر عامل این شرکت تاکید می‌کند: ما محصولاتی برای بیشتر فرودگاه‌های کشور، ایران‌خودرو و سایپا، شرکت‌های تولیدکننده مواد غذایی، صنایع پشم شیشه و غیره هم تولید می‌کنیم. این کار ما خروج ارز از کشور را کاهش داده است.

http://dolat.ir

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *