نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

10 فروردین 1403 5:39 ب.ظ

کارخانه های آینده

کارخانه های آینده عنوان یک برنامه مشارکت عمومی و خصوصی (PPP) اتحادیه اروپا برای تحقیقات پیشرفته تولید و نوآوری 1.15 میلیارد یورویی است که برنامه اصلی اتحادیه اروپا برای تحقق انقلاب صنعتی بعدی و تحقق بخشیدن به کارخانه های  مبتنی بر تحول دیجیتال به سبک اروپایی می باشد. انقلاب چهارم صنعتی.

معرفی

هدف کلی این مشارکت ، ایجاد یک صنعت پایدارتر و قابل رقابت در اروپا در مرکز اقتصاد اروپا  ، ایجاد رشد و تأمین شغل است. این مشارکت با حمایت از بنگاه های تولیدی اروپایی در تقویت زیر ساخت فناوری خود ، به این مهم دست خواهد یافت.

“کارخانه های آینده” با مشارکت شرکت های کوچک ، متوسط ​​و بزرگ ، دانشگاه ها ، سازمان های تحقیقاتی و انجمن هایی از سراسر اروپا که در پروژه های پیش از شروع فعالیت رقابتی و گسترده تر با تمرکز بر فن آوری های تولید از چندین بخش همکاری می کنند ، توسط صنعت هدایت می شود.

موضوعات پژوهشی سالانه توسط کمیسیون اروپا اعلام می شود. این موضوعات بر اساس نظرات متخصصان و مشاوره های عمومی است که توسط EFFRA انجام نشده است.

در پاسخ به موضوعات فراخوان ، سازمان های علاقه مند کنسرسیوم تشکیل می دهند و پیشنهاداتی را ارائه می دهند که سپس به طور مستقل ارزیابی می شوند. پس از ارزیابی ، به هر پروژه مبلغی از بودجه اتحادیه اروپا پرداخته شده و مابقی بودجه و منابع از سوی اعضای کنسرسیوم پروژه ، اختصاص می یابد.از زمان آغاز مشارکت 208 پروژه با مشارکت بیش از 1000 سازمان از سراسر اروپا آغاز شده است.

مشارکت

«کارخانه های آینده» برای سازمان هایی فعال است که در تحقیق ، توسعه و نوآوری فناوری های تولید فعال هستند. مشارکت در “کارخانه های آینده” توسط قوانین Horizon 2020 برای مشارکت اداره می شود.

اتحادیه کارخانه های تحقیقاتی آینده اروپا (EFFRA) یک شبکه قوی و رو به رشد از ذی نفعان صنعتی ، دانشگاهی ، تحقیقاتی و مرتبط با علاقه مشترک در تبدیل فن آوری های تولید در اروپا است. برای شکل دهی ، ترویج و حمایت از اجرای مشارکت “کارخانه های آینده” و جامعه کارخانه های آینده تاسیس شد ونماینده رسمی جامعه تحقیقاتی تولیدی است که در مشارکت “کارخانه های آینده” اتحادیه اروپا فعالیت می کند.

اعضا  این فرصت را دارند که در یک برنامه ایجاد و مشاوره برای تهیه نقشه راه چند ساله تحقیق استراتژیک EFFRA ، بخشی اصلی از مشارکت “کارخانه های آینده” شرکت کنند. سازمان شما همچنین می تواند به ما کمک کند تا اولویت های آینده را که مبنای مباحث پژوهشی است ، شناسایی کنیم. به طور منظم ، EFFRA جامعه متنوع خود را از طریق کارگاه ها و سایر رویدادها فقط برای اعضا گردهم می آورد. شما می توانید تجربیات خود را به اشتراک بگذارید و از سایر اعضا ، به ویژه از شرکت های صنعتی ، در مورد آخرین فن آوری ها و برنامه های آنها برای آینده یاد بگیرید. شبکه سازی همچنین می تواند در تشکیل کنسرسیوم های تحقیقاتی که در مسابقات Horizon 2020 شرکت می کنند ، کمک کند. مشارکت در EFFRA به ارتقا مشخصات سازمان شما از طریق کانالهای ارتباطی آنلاین ما کمک می کند ، جایی که ما اغلب رویدادها و فعالیتهای اعضا را تبلیغ می کنیم.

https://www.effra.eu

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *