نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

6 اردیبهشت 1403 12:54 ق.ظ

کنفرانس iMat2020 بصورت وبینار در روزهای 20 و 21 آبان‌ماه 99 برگزار می‌گردد

http://www.imatconf.com/files_site/pooster_file/thumbnail/tmb_5_200930181311.jpg

کنفرانس بین‌المللی iMat یکی از مهم‌ترین اجتماعات متخصصین مواد، متالورژی و معدن به منظور ارائه­ ی دستاوردهای علمی، تکنولوژی‌‌‌های نوین و محصولات جدید بین‌المللی در منطقه خاورمیانه است.

این کنفرانس در ابتدا از سال 2007 با همت انجمن مهندسی متالورژی و مواد ایران به ریاست دکتر محمود نیلی احمدآبادی و انجمن علمی ریخته‌گری ایران به ریاست دکتر جلال حجازی با هدف ایجاد زمینه مطلوب جهت ارائه توانایی‌های روزافزون دانشجویان و صنایع مرتبط آغاز به کار نمود. پس از گذشت شش سال و با توجه به استقبال روزافزون مخاطبین این کنفراس، در سال 2012 برای اولین بار در سطح بین‌المللی برگزار شد و توانست زمینه‌ساز ایجاد محیطی جهت ارائه دستاوردهای روز دنیا و به اشتراک گذاشتن دانش و تخصص شود.

iMat2017 در گامی نوین، برخاسته از تجربیات دوره‌های گذشته و برای اولین بار بصورت مستقل، زمینه‌ای مناسب فراهم آورد تا بیش از 1000 دانشجو از سراسر دنیا را گرد هم آورده و طی دو روز در هتل المپیک تهران به ارائه بیش از 550 مقاله بپردازند. همچنین نمایشگاه iMat2017 زمینه‌ای شد تا صنایع متالورژی از ایران و سایر کشورها در مورد بازار صنایع مختلف متالورژی، مشارکت کرده و قراردادهای تجاری را منعقد کرده و همچنین علم و تکنولوژی مرتبط با صنایع متالورژی را تبادل کنند تا افق روشنی برای ایران و منطقه خاورمیانه ترسیم نماید.

iMat2018 با بهره‌گیری از تجربیات اساتید، صنعتگران و محققین به مدت دو روز و در مصلی تهران در مسیری جدید گام نهاد تا زمینه‌ی ارتباط هرچه بیشتر زنجیره‌ی معدن و متالورژی فراهم شود و همچنین ارتباط تنگاتنگی بین دانشجویان، محققین و صاحبان صنایع برقرار گردد. برگزاری نمایشگاه‌های بزرگ مهندسی مواد و متالورژی و همچنین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران در حاشیه‌ی کنفرانس، این فرصت را فراهم آورد تا شرکت‌کنندگان و خصوصا محققین امکان ارائه‌ی یافته‌های خود به صاحبان صنایع را یافته و نسبت به جذب سرمایه‌گذار برای طرح‌های خود اقدام نمایند. در این دوره از کنفرانس بیش از 650 مقاله علمی و صنعتی توسط اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه‌ها، دانشجویان و صنعتگران به دبیرخانه کنفرانس ارسال گردید.

کنفرانس بین‌المللی مهندسی مواد و متالورژی در هشتمین دوره خود (iMat2019) در سطح وسیع بین‌المللی و با حضور 30 مهمان خارجی از کشورهای آلمان، ترکیه، اسپانیا، رومانی، پاکستان، استرالیا، آفریقای جنوبی، کانادا برگزار گردید که به ارائه مقالات و ایفاد سخنرانی پرداختند، برگزار شد.  در این دوره از کنفرانس بالغ بر 800 مقاله به دبیرخآنه ارسال شد که در نهایت 500 مقاله برای ارائه در کنفرانس پذیرفته گردید.

هم­‌اکنون دبیرخانه­‌ی نهمین کنفرانس و نمایشگاه بین­‌المللی مهندسی مواد و متالورژی (iMat2020) آغاز به کار کرده و در تلاش است زمینه­‌ی مناسبی برای حضور و اشتراک نظرات علمی و فنیِ اساتید، اعضای محترم هیئت علمی، دانشجویان، صنعتگران و تمامی علاقه­‌مندان حوزه­‌ی مواد، متالورژی و معدن فراهم آورد. این دوره از کنفرانس به دلیل شیوع ویروس کرونا بصورت آنلاین و غیرحضوری برگزار می‌گردد.

http://www.imatconf.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *