نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 تیر 1403 4:49 ق.ظ

هژمونی ، یک بازی از گزینه های استراتژیک

توسط مایکل ای. لینیک ، جان یورچاک ، مایکل اسپیرتاس ، استیون دالزل ، یونا هو وونگ ، ایوان ک. کرین

استراتژیست ها و سیاست گذاران دفاعی ایالات متحده چالش همیشگی تولید اسناد و مأخذی را دارند که می تواند به طور منسجم نحوه ارائه و نگهداری وزارت دفاع آمریكا برای جلوگیری از جنگ و تأمین امنیت ملی همسو با استراتژی ملی را برای وزارت دفاع آمریكا بیان و آنها را حفظ كند. در صورتی که بازدارندگی در برابر تهدیدات مختلف در یک فضای امنیتی جهانی در حال تکامل و نامشخص شکست بخورد این نیروها باید آماده نبرد و پیروزی باشند  و آنها باید بتوانند این کار را با خطرات قابل قبول انجام دهند – چه در حال حاضر در برابر تهدیدات امروزی و چه در آینده در برابر تهدیدهایی که ممکن است بوجود آیند. مخاطبان اصلی این اسناد زیربنایی شامل برنامه ریزان دفاعی ، برنامه نویسان ، مدیران ، تحلیلگران و سیاست گذاران هستند که از توسعه و مدیریت نیروهایی پشتیبانی می کنند که می توانند در راستای همسویی با یک استراتژی دفاعی مشخص برای تحقق اهداف به کار گرفته شوند.

با توجه به این زمینه ، محققان RAND Hedgemony را توسعه دادند ، بازی جنگی طراحی شده برای آموزش حرفه ای های دفاعی ایالات متحده  که چگونه استراتژی های مختلف می توانند بر عوامل اصلی برنامه ریزی در فضای تجارت در تعامل های  توسعه نیرو ، مدیریت نیرو ، استقرار نیرو و به کارگیری نیرو تأثیر بگذارند. این بازی وضعیت جهانی ، انگیزه های ملی ، محدودیت ها و اهداف را به بازیکنانی ارائه می دهد که نماینده ایالات متحده و شرکای اصلی و رقبای اصلی آن هستند. مجموعه ای از نیروهای نظامی با ظرفیت ها و توانایی های مشخص شده. و مجموعه ای از منابع تجدید پذیر بصورت دوره ای. از بازیکنان خواسته می شود استراتژی های خود را مشخص کنند و سپس با مدیریت تخصیص منابع و نیروها در هماهنگی با استراتژی های خود برای دستیابی به اهداف خود در محدودیت های منابع و زمان ،آنها را به چالش می کشند که گزینه های دشواری را انتخاب کنند.

https://www.rand.org

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *