نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

6 اردیبهشت 1403 1:53 ب.ظ

گارتنر رتبه های 25 زنجیره تأمین 2020 را اعلام کرد

Gartner to Report First Quarter 2020 Financial Results on May 7, 2020 |  Business Wire

استمفورد ، کان. ، 20 مه 2020

Cisco Systems در این رده بندی موقعیت بالایی را به خود اختصاص می دهد. شش شرکت جدید به رتبه بندی می پیوندند.گارتنر ،  طبق روال نتایج بررسی های  زنجیره تأمین سالانه خود را منتشر کرده است ، رهبران زنجیره تأمین را مشخص کرده و بهترین روشهای آنها را ارایه می کند.

مایک گریسولد ، معاون تحلیلگر ی زنجیره تأمین در گارتنر ، گفت: “در شانزدهمین دوره ما از لیست 25 زنجیره تأمین ، یک گروه برجسته از رهبران داریم که درسهای جدیدی برای به اشتراک گذاشتن ، از جمله مجموعه متنوعی از شش شرکت کننده جدید وجود دارد.” “با بسته شدن مقادیر قابل توجهی از بخشهای اقتصادی به دلیل همه گیری COVID-19 ، رهبران نیاز به یک استراتژی چابک دارند که به سازمان زنجیره تأمین اجازه می دهد تغییرات در زمینه کسب و کار را در صورت وقوع احساس کرده و به آنها واکنش نشان دهند. رتبه بندی ما  نشانگرشرکت هایی است که این استراتژی ها و سایر تمایزات و توانایی ها را دارند. “

سیسکو سیستمز در این رده بندی رتبه برتر را کسب کرد و پس از آن کالگیت-پالمولیو ، جانسون و جانسون ، اشنایدر الکتریک و نستله قرار گرفتند (جدول 1 را ببینید).

اما در این میان شش شرکت جدید به لیست امسال پیوستند: Lenovo ، AbbVie ، British American Tobacco ، Reckitt Benckiser ، Biogen و Kimberly Clark.

گریسولد گفت: “رشد درآمد سیسکو ، قدرت درحوزه  محیط زیست ، حاکمیت اجتماعی و شرکتی (ESG) و به رسمیت شناختن رهبری در نظرسنجی های جامعه ، از موقعیت پنجم در سال 2019 به مقام اول صعود کرد.”  این امر بر مبنای تفکر اقتصاد دایره ای از ابدا تا انتهای ذینفعان است ، با این هدف که 100٪ محصولات جدید سیسکو تا سال مالی 2025 دارای اصول طراحی دایره ای باشد. “

گارتنر برای شناخت برتری زنجیره تأمین پایدار ، در سال 2015 رده “حرفه ای ارشد” را معرفی کرد. برای در برای دست یافتن به مرحله بالا یعنی درجه استادی ، شرکت ها باید حداقل از 10 سال گذشته به پنج نمره ترکیبی رسیده باشند. همه استادان سال های گذشته – آمازون ، اپل ، P&G ، مک دونالد و یونیلور – امسال واجد شرایط این دسته بودند. آقای گریسولد افزود: “استادان همچنان درسهای پیشرفته ای را برای جامعه زنجیره تأمین نشان می دهند.” “25 زنجیره تأمین ، بستری را برای بینش ، یادگیری ، بحث و مشارکت در افزایش تأثیر شیوه های زنجیره تأمین بر اقتصاد جهانی فراهم می کند.”

این نتایج و شاخص های بررسی های این موسسه در جدول ذیل آمده است.

https://www.gartner.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *