نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

4 اردیبهشت 1403 10:03 ق.ظ

افکار سنجی در فضای دیجیتال

public opinion

30 سپتامبر 2020توسط دیوید بردلی ، Inderscience

افکار عمومی در سایت های میکروبلاگینگ ، مانند توییتر ، به طور تصادفی توزیع می شود ، بنابراین داده کاوی چنین اطلاعاتی چالش های فنی بسیاری را ایجاد می کند. تیمی از چین اکنون با استفاده از یک مدل خوشه بندی چند تصویری ، در حال نوشتن مقاله ای در مجله بین المللی سیستم های ارتباطی خودمختار و انطباقی ، بر اساس یک الگوریتم جدید است تا به آنها کمک کند از سایت های میکروبلاگینگ نظر بگیرند.

لین-لین لی ، وی ژن هو و جینگ لیو از دانشگاه رنمین چین در پکن توضیح می دهند که چگونه میکروبلاگینگ اغلب به موقع و به موجب ماهیت خود که مختصر هستند ، داده های افکار عمومی فراهم می کند. تجزیه و تحلیل آماری چنین داده هایی ممکن است تقریباً در زمان واقعی دیدگاه افکار عمومی را در حوزه های مختلف فعالیت های سیاسی ، تجاری ، هنری ، علمی یا سایر موارد در اختیار ما قرار دهد. چنین نظرسنجی هایی می تواند به هدایت سیاست ها ، بازاریابی و سایر زمینه های کار انسان کمک کند تا بتواند با افکار عمومی به خصوص در زمینه هایی که اختلاف نظر وجود دارد بهتر عمل کند.

این تیم موفقیت های زیادی کسب کرده است اما اذعان می کند که قبل از استفاده از تجزیه و تحلیل الگوریتمی هنوز کار زیادی در زمینه حذف داده های نامعتبر وجود دارد. آنها همچنین خاطرنشان می کنند که باید در انتخاب داده های آزمایشی دقت بیشتری وجود داشته باشد تا الگوریتم بتواند برای کارایی کارآمدتری تنظیم شود. https://techxplore.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *