نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

6 مرداد 1403 4:26 ق.ظ

چالش انتقال دانش موثر برای محدود کردن فرم های آموزش سنتی

Roche_Case study_service

Roche_case study_service

این مطلب بر اساس یک مورد کاوی در شرکت روشه آلمان تدوین شده است . علاقمندان در صورتیکه تمایل داشته باشند می توانند برای دریافت اطلاعات عمیقتر به سایت این شرکت مراجعه نمایند . موضوع در ارتباط با تغییراتی است که در فراینهای مختلف از جمله تعمیرات ونگهداری میتوان ایجاد نمود تا اثربخشی بیشتر شود.

مهندسان خدمات نقش مهمی در تنظیم ، نگهداری و همچنین تعمیر سیستم های تشخیص آزمایشگاهی دارند تا به آزمایشگاه های پزشکی در بالاترین میزان عملکرد کمک کنند.  در شرکت روشه ده ها هزار ابزار مختلف تشخیصی در این زمینه  وجود دارد. در مراکز اختصاصی آموزش در سراسر جهان ، روشه مهندسان خدمات را روی سیستم های پیچیده آموزش می دهد و به آنها کمک می کند تا از آخرین ماژول ها مطلع باشند.

Image 5_Roche_case studies

کتابچه های راهنمای مقاله و چاپ اجزای فنی اساس آموزش پیرامون این ماژول ها را تشکیل می دهند. مقدار گسترده ای از مطالب مبتنی بر متن فاقد مو لفه های بصری است که برای درک کامل تجهیزات مورد نیاز است. در نتیجه ، مهندسان خدمات وقت خود را صرف تماس با یک مرکز خدمات Roche می کنند تا در صورت حضور در این زمینه ، اگر راه حل مناسب را پیدا نکنند یا با قطعات خاصی آشنا نباشند به آنها کمک کنند. به همین دلیل است که Roche قصد دارد آموزشهای کلاس کلاسهای مبتنی بر کاغذ  فعلی را که تاکنون انجام می شده با قالبهای آموزش مجازی مجزا تری جایگزین کند که به راحتی می توانند متناسب با تجربه و نمونه کار مهندسان خدمات مربوطه باشند.

باید دانست که دیگر سبک های سنتی کار از کارگر مدرن پشتیبانی نمی کنند. آنها با سیستمهای جدید و پیچیده سرو کار دارند و نیاز به تحول روش کار و آموزشهای مربوطه دارند.

ماشین آلات و محصولات پیچیده تر می شوند – با این وجود ابزار کار ما طی دهه ها به روز نشده است. تفسیر داده های مهم دشوار است و ما همچنان برای عیب یابی به متخصصان وابسته هستیم.

THE COST FACTOR

روشهای منسوخ هزینه های صنعتی را افزایش می دهند. و باید برای کنترل آنها چاره ای اندیشید.

اتلاف وقت در جستجوی اطلاعات و کمبود عمومی دانش متخصصان باعث افزایش هزینه های نگهداری و کاهش درآمد می شود. هزینه های زمان خرابی 5٪ -10٪ افزایش می یابد و  و میلیونهادلار در سال است.

OUTDATED METHODS INCREASE INDUSTRIAL COSTS

https://www.re-flekt.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *