نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

7 اردیبهشت 1403 12:43 ق.ظ

4 کار ساده که می توانید برای تثبیت تجارت کوچک خود در حال حاضر انجام دهید

مدیر عامل شرکت Sourcify24 ژوئیه ، 2020

همه گیر یکرونا ویروس روش عادی ما برای انجام کار را کاملاً تغییر داد و بالا برد. حضور در محل سفارشات باعث شده است فروشگاه ها در بسیاری از ایالت های آمریکا مغازه  های خود را ببندند. شرکت های دیگر خود را ناتوان از تحویل جنس به دلیل اختلال در حمل و نقل زنجیره تأمین می دانند.حتی برای شرکتهایی که باقی مانده اند ،  میزان تجارت بیشتر کاهش می یابد زیرا تعداد بیشتری از افراد سعی می کنند در خانه بمانند تا شیوع کرونا ویروس را کاهش دهند. در حقیقت ، گزارش می شود که تردد در فروشگاه های خرده فروشی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 97.6 درصد کاهش یافته است.

لازم به گفتن نیست ، زمان آشفتگی است ، به خصوص برای مشاغل کوچک و متوسط ​​(SMB) که ذخایر نقدی شرکتهای بزرگتر را ندارند. با وجود همه بلاتکلیفی هایی که در این مدت جریان دارد ، هنوز کارهایی وجود دارد که می توانید برای حفظ جریان کار خود ادامه دهید.

1. مشتریان خود را به روز نگه دارید.

با عدم قطعیت زیاد ، مشتریان شما تعجب می کنند که چه تغییری را در عملکردهای روزانه خود ایجاد می کنید. ممکن است مجبور شوید مثلا ، فروشگاه آجر و ملات خود را ببندید یا ساعاتی را کاهش دهید تا به کارمندان فرصت دهید تا از تجهیزات خود برای برخی کارها استفاده کنند. شما می توانید در انجام سفارشات آنلاین تاخیر را تجربه کنید.

صرف نظر از تغییرات عملیاتی شما ، بسیاری از افراد به دلیل نگرانی در مورد ویروس ، نگران سفارش یا ورود به فروشگاه شما هستند. این امر باعث می شود ارتباطات فعال در مورد هرگونه تغییر یا اقدامات پیشگیرانه ای که انجام می دهید خوب باشد.

اکنون اکثر خرده فروشان آنلاین اعلان های کرونا ویروس را در بالای صفحه اصلی خود اضافه کرده اند که تغییرات را برجسته می کند. دیگران برای پخش تغییرات خود از لیست های ایمیل و پروفایل رسانه های اجتماعی استفاده می کنند.  AdAge خاطرنشان می کند که مارک های مختلف از Southwest Airlines تا   Quibi  در نتیجه افزایش 40 درصدی در برداشت روزانه ، باعث افزایش هزینه تبلیغات رسانه ای شده اند . ارتباطات فعال می تواند به مشتریان آرامش خاطر بخشد و به آنها در یادآوری نام تجاری شما کمک کند.

2. محصولات جدیدی را برای جایگزینی خدمات غیرقابل دسترسی در نظر بگیرید.

اگر دیگر قادر به ارائه خدمات سنتی خود به مشتریان نیستید ، آمدن محصولات “جایگزینی” می تواند برای حفظ منبع درآمد مهم باشد.

مربیگری آنلاین ، دوره ها و آموزش ها ، سریال های ویدئویی و کتابهای الکترونیکی تنها تعداد کمی از محصولات دیجیتالی هستند که می توانید در صورت عدم توانایی فروش محصولات یا خدمات معمولی خود ، در تماس با مشتریان برای افزایش درآمد ، ارائه دهید.  خلاقانه فکر کنید. چنین ایده هایی فقط شما را برای کمک به خود تان یاری نمی دهند – آنها می توانند پس از بازگشت به حالت عادی کسب و کار ، به افزایش درآمد ادامه دهند.

3. حداکثر تمرکز خود را به صورت آنلاین تغییر دهید.

حتی اگر قبلاً محصولات و خدمات را به صورت آنلاین ارائه می داده اید ، اکنون زمان آن است که آگاهی داشته باشید که چگونه می توانید تعامل های حضوری را به حداقل برسانید تا این روش بیشتر گسترش یابد. بسیاری از شرکت ها به استفاده از زوم و سایر ابزارهای تماس ویدیویی تغییرتی ایجاد کرده اند ، بنابراین جلساتی که قبلاً بصورت حضوری برگزار می شد ، می تواند به صورت دیجیتالی انجام شود.

خرده فروشان آجر و ملات کوچک که برای جابجایی محصولات به ترافیک رفت و امدی متکی هستند ، باید راه حلهای دیجیتالی را در نظر بگیرند – خصوصاً در مناطقی که ادارات دولتی درهای خود را بسته اند. ارائه تحویل محلی یا با وانت به شما این امکان را می دهد تا هنگامی که درآمد ها به طور کامل ناپدید شود ، به فروش خود ادامه دهید.

بسیاری از بقالی ها و خرده فروشان عمده مانند Best Buy و Sporting Goods  نحوه عملکرد خود را به شدت تغییر داده اند تا تأکید بر استفاده از وانت باشد. در حقیقت ، طبق آمار USA Today ، فروش وانتی در مقایسه با سال گذشته 87 درصد افزایش یافته است. چنین تغییراتی ممکن است یک چالش تدارکاتی را ایجاد کند ، اما مشتریان و کارمندان را ایمن نگه می دارد.

4- مراقب نحوه مدیریت هزینه ها باشید.

با کاهش درآمد برای بسیاری از SMB ها ، برای مدیریت جریان پول نگرانی خاصی وجود نداشته است. در حالی که وامهای تجاری کوچک که از طریق بسته تحریک در دسترس قرار می گیرند ، مطمئناً می تواند کمک کند . صاحبان مشاغل باید توجه بیشتری به موجودی ها و مدیریت پروژه داشته باشند ، مجدداً گزینه های تأمین مالی فعلی خود را ارزیابی و ممیزی هزینه های ثابت و متغیر را بررسی کنند.

در واقع ، تجزیه و تحلیلی از Deloitte توصیه می کند ، “در موارد عدم اطمینان ، به طور کلی ایده خوبی است که هزینه های ثابت را با هزینه های متغیر جابجا کنید در هر کجا که باشید – حفظ تجارت اصلی خود در حالی که انعطاف پذیری خود را در حاشیه ها افزایش می دهید اولویت دارد. فروش دارایی و سپس اجاره مجدد آنها یکی از راه های افزایش پول نقد اضطراری است. همچنین ممکن است بخواهید با استفاده از شیوه هایی مانند ساخت قراردادی ، اجاره ناوگان حمل و نقل و انبارداری شخص ثالث را گسترش دهید. “

https://www.entrepreneur.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *