نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

10 فروردین 1403 1:52 ب.ظ

مدرسه مدیریت اسلون ام آی تی

MIT Sloan نوع متفاوتی از مدرسه مدیریت است. که در مورد جدیدترین علاقه مندی  های کسب و کاری ، موضوعات را تکرار نمی کند و بطورخلاصه صحبت از مدیریت نمی کند.به عنوان بخشی از موسسه تحقیقاتی پیشرو در جهان ، ما درخشان ترین ذهن های امروزی را برای مقابله با چالش های جهانی گرد هم آورده ایم.

در تعامل تجارت و فناوری ، ما در حال بررسی آینده هستیم. ما شرکت هایی را راه اندازی می کنیم که اقتصادهای محلی را در کشورهای در حال توسعه شروع می کنند. ما در حال استفاده از سیستم هایی هستیم تا مراقبت های بهداشتی بهتر عمل کند و مردم را در سراسر جهان را درگیر حل و فصل تغییرات آب و هوایی کند.برای دانشجویان این به معنی انواع مختلفی از فرصت ها است. یادگیری دست در دست یکدیگر . تجربه جهانی و تمرکز بسیار روی موضوع اثربخشی.

برای دانشکده ، این به معنای زمینه های مختلف تحقیق است. کار جدید در مناطق نوظهور که در بخش های موجود نمی گنجند. برای فارغ التحصیلان ، این به معنای یک شبکه جهانی پر جنب و جوش از مبتکران همفکر ، آماده برای کمک به مردم در پیشرفت حرفه ای خود و تبدیل ایده خود به واقعیت است.

برای رهبران سازمانی در سرتاسر جهان ، این به معنای چاره اندیشی و استعدادیابی است. ذهن های درخشان. حل کننده های  واقعی مسایل هستند تا باتحقیق معنی دار و ابزارهایی که می توانند برای کارهای خوداجرا کنند.

رهبری و ماموریت

تیم رهبری MIT Sloan متعهد به حمایت و ارتقاء مأموریت ما است: رشد رهبران اصولی و مبتکر که جهان را بهبود می بخشند و ایده هایی را تولید می کنند که عملا پیشبرد مدیریت است.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *