نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

6 اردیبهشت 1403 9:38 ق.ظ

گوگل و کنترل ترددها در گوگل مپ

برنامه Maps - Navigate & Explore - دانلود | کافه بازار

بر اساس گزارش رویترز  ۸ جون ۲۰۲۰

واحد Alphabet Inc (GOOGL.O) روز دوشنبه گفت که گوگل در حال افزودن ویژگی هایی در سرویس نقشه خود است تا کاربران را در مورد محدودیت های سفر مربوط به COVID-19 هشدار دهد تا به آنها در برنامه ریزی بهتر سفر کمک کند.

به گفته گوگل ، این بروزرسانی به کاربران این امکان را می دهد تا بررسی کنند که ایستگاه قطار در یک زمان خاص چقدر شلوغ است یا اینکه اتوبوس های یک مسیر خاص با یک برنامه محدود درچه وضعیتی در حال کار هستند.

این شرکت در یک پست وبلاگ می گوید ، هشدارهای حمل و نقل در آرژانتین ، فرانسه ، هند ، هلند ، ایالات متحده و انگلیس و در میان سایر کشورها اجرا می شوند.

ویژگی های جدید همچنین شامل جزئیات مربوط به پاسگاه های کنترلی COVID-19 و محدودیت در عبور از مرزهای ملی ، از کانادا ، مکزیک و ایالات متحده است.

در ماه های اخیر ، این شرکت داده های موقعیت مکانی از تلفن های چند میلیارد کاربر گوگل در 131 کشور را مورد بررسی قرار داده است تا تحرک و نیز محدودیت های عبور و انسداد هارا بررسی کند و به مقامات بهداشتی کمک کند تا ارزیابی کنند که آیا افراد از فاصله گذاری اجتماعی تبعیت می کنند و سایر دستورات صادر شده برای تقویت مبارزه با ویروس را اجرا می کنند یا نه .

گوگل میلیاردها دلار از مشاغل تبلیغات جستجوی خود برای تهیه نقشه دیجیتالی جهان سرمایه گذاری کرده است و به طور متوسط ​​1 میلیارد کاربر هر ماه را به برنامه ناوبری رایگان خود جذب می کند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *