نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

14 اردیبهشت 1403 12:07 ق.ظ

ارتقاء نیروی کار اروپا

17 ژوئن 2020

شکاف مهارت های دیجیتالی در اتحادیه اروپا و استراتژی های صنعتی

در حالی که بحران COVID نیاز به یک صنعت قوی تر اروپایی را مجدداً مورد تأکید قرار داده است ، واقعیت این است که بسیاری از شرکت ها در اروپا ، در سراسر بخش ها ، خود را با کمبود استعدادهای دیجیتالی صاحب صلاحیت مواجه می یابند. این کمبود ، بر همه کارکردها و رده های مختلف تجاری تأثیر می گذارد و مانع دستیابی صنعت اروپا به پتانسیل کامل فناوریهای پیشرفته مانند هوش مصنوعی ، اتوماسیون هوشمند ، محاسبات با کارایی بالا یا چاپ سه بعدی می شود. نوین سازی برنامه های درسی دانشگاهی و حرفه ای بخشی از راه حل پر کردن شکاف مهارت ها است. با این وجود ، با توجه به ضرورت و تأثیر فناوری بر بازارهای شغلی ، اگر اروپا بخواهد خود را در تراز یک قدرت جهانی قرار دهد ، از اهمیت بالایی برخوردار است.

پرداختن به شکاف مهارت های دیجیتالی در یک سری برنامه های اتحادیه اروپا و استراتژی های صنعتی اخیر اتحادیه اروپا به یک اولویت اصلی تبدیل شده است. با این حال ، راه حل های جدی و مؤثر اما مناسب برای شرکت ها در هر اندازه و مقیاسی ، هنوز تعریف نشده است.

در 17 ژوئن 2020 ، Science | Business اعضای گروه ابتکار عمل “مهارتهای دیجیتالی برای صنعت” را در یک نشست خصوصی برای جمع آوری دیدگاهها با سؤالات زیر اجرا می کند:

  • صنعت بحرانی ترین شکاف مهارت  هارا امروز و آینده نزدیک  چگونه  و از چه منظری مشاهده می کند؟
  • چه مدلهای موفقی از آموزش شغلی قبلاً امتحان شده یا به کار گرفته شده است؟
  • چگونه صنعت و دانشگاه ها می توانند در زمینه ارتقاء همکاری و ادامه آموزش مؤثرتر عمل کنند؟
  • چگونه شرکت های اروپایی را برای استعدادهای دیجیتال جذاب تر کنیم؟
  • چگونه سیاستگذاران می توانند از روند فرایند برون سپاری حمایت یا به آن کمک کنند؟ از چه نوع برنامه های اختصاصی دولتی استقبال می شود؟

نتیجه این نشست خصوصی در یک مقاله خلاصه خواهد شد و بهترین شیوه ها و توصیه های مشخص شده را جمع آوری می کند ، که در ادامه با هماهنگ کنندگان برجسته سیاست در کنفرانس عمومی Science | Business با عنوان تحقیق و توسعه صنعتی: اروپا ابتدا ارائه و درباره گفتگو می شود. به نقل از :Science Business

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *