نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

6 اردیبهشت 1403 4:20 ب.ظ

انجمن مهندسی دریایی ایران

انجمن مهندسی دریایی ایران، یک سازمان مردم نهاد علمی و غیرانتفاعی است که بــه منظــور گســترش، پيشــبرد و ارتقــاء علــم و توســعه کمــي و کيفــي نيروهــاي متخصــص و بهبــود بخشـيدن بـه امـور آموزشـي و پژوهشـي در زمينـههـاي مربـوط بـه علـوم و صـنايع دريـايي، در سال 1377 ذیل کمیسیون انجمنهای علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تأسیس شده و فعالیت می نماید.

صنایع دریایی از حوزه‌‏های راهبردی هر کشوری است و ظرفیت‌‏های فراوان در راستای توسعۀ اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و توسعۀ منطقهای و نقش قابل توجّهی در آمایش سرزمین دارد و می تواند سهم درخور و بسزایی در توسعه و پیشرفت کشور ایفا نماید. همچنین ماهیت بین‌المللی فعالیت‏های دریایی امکان جلب مشارکت منطقهای و بینالمللی سرمایه‏ گذاران و جذب نقدینگی را در پی دارد.

در این راستا انجمن مهندسی دریایی ایران به عنوان یکی از نهادهای مردمی و با سابقه در این حوزه با مشارکت فارغ‌التحصیلان، اساتید و مدیران باسابقه دریایی موارد فوق را با برنامه‌ریزی در سطوح مختلف پیگیری می نماید.

چشم انداز

نقش آفرینی انجمن مهندسی دریایی ایران در سطح ملّی و بین المللی به عنوان مرجعیت و مرکزیت مراودات علمی و صنعتی فرابخش دریایی کشور در قالب یک سازمان مردم نهاد علمی

http://iame.ir

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *