نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

5 اردیبهشت 1403 7:59 ق.ظ

هشت ایده برای کار در اثر بروز پدیده کوید ۱۹

سایت کل نگار با مطالعه ی بروز آثار و پیامد های شیوع ویروس کرونا بر اساس اهداف خود سعی می کند که به آنعده از افرادی که بهر دلیلی از این اثرات دور نمانده اند اطلاع رسانی کند تا راهی برای خود بیابند. در این دوره بسیاری کارهای غیر استاندارد و توسط افراد بدون صلاحیت و گاه متقلب و فریبکار انجام می شود و فرصت ها را از دست افراد درستکار می ربایند. از جمله این موارد تولید الکل قلابی و ماسک و حتی داروهای خطرناک در بازار با قیمت های گزاف است. اما ما به شما پیشنهاد می کنیم با حفظ رعایت قوانین و استاندارد ها به سراغ موارد زیر بروید.

    تبدیل به یک مشاور تجاری دیجیتالی بشوید.

 اگر تحصیلات عالیه دارید و بیکار شده اید باید بدانید که این روزها ، بسیاری مشاغل از راه دور فعالیت می کند . کسب و کار ها برای دستیابی راحت به فرآیندهای دیجیتال به راهنمایی های متخصصان نیاز دارند. شما می توانید با بهترین ابزارها برای دیجیتالی کردن نوع تخصص خود زمینه را برای فعالیتهای بازاریابی مؤثر آماده نموده ، کمک های تخصصی به کسب و کارها ارائه دهید.

    پروژه های بازاریابی دیجیتال را در دست بگیرید

رویدادهای آفلاین و سایر شیوه های بازاریابی در این شرایط نیاز به راهکارهای متنوع تری دارند .  شما می توانید از طریق کانال های آنلاین به کسب و کارها کمک کنید تا به مشتریان مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند و درآمد کسب کنند. با یافتن یک مشتری مناسب  ، می توانید با راه اندازی بازاریابی دیجیتال خود ، قفل کار را باز کرده و آن را شروع کنید.

    وارد آموزش آنلاین شوید

طیف گسترده ای از آموزشها وجود دارند که در این شرایط باید بصورت مجازی انجام شوند شما هم تخصص و هنر و مهارت خود را میتوانید به این طریق عرضه کنید و به بخشی از این بازار ، دسترسی پیدا کنید. برای توضیح مفاهیم مختلف می توانید از طریق وبینارهای آنلاین و جلسات ویدیویی این کار را شروع کنید.

   با پروژه های آزاد شروع کنید

تقاضای زیادی برای کارهای آزاد در رابطه با ترجمه ، نوشتن محتوا ، طراحی گرافیک و غیره وجود دارد. به وب سایتهایی روزنامه ها و مجلات و حتی مراکز تحقیقاتی داخلی و خارجی به پیوندید.

    صفحه وبلاگ خود را برپا کنید

شاید شما سخنران و معلم ماهری نباشید و یا آنرا دوست نداشته باشید .اگر دوست دارید ایده های خود را از طریق کلمات بیان کنید و می دانید که چگونه ، میتوانید صفحه وبلاگ خود را شروع کنید. یک صفحه وبلاگ شاید  منبع درآمدی برای شما باشد .  می توانید از طریق تبلیغات وابسته و پست های حمایت مالی درآمد کسب کنید.

    توسعه وب سایتهای دیگر

نیاز به داشتن وب سایت در این شرایط زیاد شده است و افراد  دوست دارند وب سایت خود را داشته باشند تا  وارد مشاغل جدید مستقر در خانه شوند.. اگر در تخصص و اطلاعات طراحی و یا نگهداری وب سایت را دارید ، می توانید به راحتی پروژه های آزاد را در پیش بگیرید و به شکوفایی مشاغل دیگر کمک کنید.

    فروش محصولات بهداشتی

 همانونه که در مقدمه ذکر شد اگر می توانید ماسک و دستکش و سایر کالاها مورد نیاز را  بصورت استاندارد تولیدکنید ، این یکی از بهترین راه ها برای ایجاد درآمد در این اوقات سخت است. می توانید دستکش و ماسک دست ساز را به صورت آنلاین بفروشید.

   کالای هنری و صنایع دستی بسازید.

علایق خود را دنبال کنید وخلاقیت خود را کشف کرده و آن را به حرفه تبدیل کنید. از وسایل بلااستفاده در خانه خود استفاده کنید تا محصولات هنری و و حتی غذایی و مورد مصرف خانواده های وابسته و همسایگان ، کسانی که درمحله شما زندگی می کنند تولید کرده و بفروشید. اینکار با رعایت اصول بهداشتی می تواند انجام شود

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *