نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 3:50 ق.ظ

سخنان کمیسر برتون در مورد آینده صنعت اتحادیه اروپا

https://www.clustercollaboration.eu/sites/default/files/field/image/thierry.jpg
Home

تیری برتون
در 24 آوریل ۲۰۲۰ ، کمیساریای فعلی بازار داخلی ، تیری برتون (فرانسه) در حضور کمیته صنعت ، تحقیقات و انرژی پارلمان اروپا سخنرانی کرد. وی در سخنرانی خود ، خطاب به داوید ساسولی ، رئیس پارلمان اروپا ، کریستین سیلویو بوسوی ، رئیس کمیته (PPE) و ماریا گابریل ، کمیسر نوآوری ، تحقیقات ، فرهنگ ، آموزش و جوانان ، صحبتش را با موضوع رویارویی با جریان بحران جهانی ناشی از بیماری همه گیر COVID-19. آغاز نمود.
ملل اروپایی و رهبران آنها به منظور پیروزی بر اپیدمی بی مرز که برای بسیاری از نقاط جهان ویرانگر است ، به همبستگی بر محورهای فوریت ، جسارت و مسئولیت قلبی فراخوانده شدند. این دعوت با توجه به اینکه مخاطبان واقع بین و جدی در مورد بازنگریهای احتمالی این بحران لازم است ، این دعوت از همه به عمل آمده است. حتی اگر موج های توفنده اولیه اجتماعی ، اقتصادی ، پزشکی و مالی به طور موقت توسط برنامه های نقدینگی از ECB و EIB کاهش یافته است ، پیمان پایداری ، کمک های ایالتی و سایر ابزارهای همبستگی پولی برای کمک به حفظ  مشاغل و حضور  در محیط زیست معمول و طبیعی ، که در آن چیزهای بیشتری وجود دار، بایستی حفظ شود.
قدم بعدی برنامه صرفه جویی در صنایع اروپایی ، چه در کسب و کارهای بزرگ و چه کوچک ، با حفظ سطح عملکردی که در سطح بازار و در سطح جهانی دارند در اولویت است. بنابراین ، رویکرد به اکوسیستم های صنعتی اروپا نیاز به تغییر دارد.  در ادامه این سخنان به تفصیل بیان شد كه صنایع اروپایی به دلیل افت تقاضا برای كالاها و خدمات ، كمبود نیروی كار و چشم اندازهای نامشخص بهبود ، با ریسكهای اساسی متعددی از جمله ورشكستگی ، اخراج و تملیک بعلت بدهی روبرو هستند. شرکای جهانی مانند چین و ایالات متحده آمریکا در حال استفاده از برنامه های بازیابی گسترده برای صنایع خود هستند ، بنابراین ، صنایع اروپایی باید از خطر احتمالی امنیت اقتصادی ، استقلال و جایگاه اقتصادی خود در جهان محافظت شوند. از این پس ، برنامه احیای صنعتی اروپا باید به مرحله اجرا گذاشته شود. تأسیس این صندوق نیاز به یک ارزیابی دقیق از نیازها در اتحادیه اروپا ، شناسایی احتمالات مالی و توافق نامه ای درباره ابزار از جمله کاربرد و نظارت آن دارد. همکاری و مشارکتهای مهم برای موفقیت با این ابتکار مهم است. علاوه بر این ، در نظر گرفتن متفکرانه فرآیندهای حاکمیتی مناسب برای موفقیت بسیار مهم است.
این سخنرانی با امضای یادداشت نهایی در مورد چگونگی ایجاد بحران در صنایع اروپایی  و تاثیر آن برای تبدیل شدن به  صنعت سبز ، دیجیتالی و انعطاف پذیربودن در طولانی مدت به پایان رسید.

تاریخ: ۹۹-۲-۲۸
عنوان صفحه: خبر ۳۰
عنوان مطلب: کمیسیون اروپا و آینده صنعت
مرجع: سایت پلتفرم خوشه های صنعتی اروپا
نهیه کننده :  
تایید کننده : سعیدی کیا

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *