نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

6 اردیبهشت 1403 6:45 ب.ظ

تشکر از خدمتگزاران مردم

آنها سرباز نیستند ، حرفه ای های عرصه ی سلامتند . سرباز می جنگد تا بکشد ، آنها تلاش می کنند تا پای جان و حتی جان می دهند تا جان دیگران را حفظ کنند . درود بر اینها.

در این راستا انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف پویشی برای مساعدت تخصصی از این کادر درمانی را براه انداخنه است که عینا درج می شود .

http://alumsharif.org/images/daily/karimane1.jpg

گفتن از سختی این روزها تکرار مکررات است ولی لازم است تا در بهت حادثه گم نشود؛ روزهایی آکنده از درد و بیماری و رنج و بغض‌‏هایی که فرو می‌خشکد و اشک‏هایی که در تنهایی جاری می‌شود، لبریز است از تصویر پدرانی که برای گذران زندگی ساده‌شان، جان نداشته را کف دست می‌گیرند و دل به خیابان و میدان می‌زنند ولی شب‌هنگام بی سروصدا و آرام مثل صدای دردی خسبیده در گلو، به خانه بازمی‌گردند، پدرانی که مجالی برای شنیدن تحلیل اقتصاددان و سیاستمداران ندارند و تنها تحلیل‌شان، تحلیل نداشته نان است و خجالت خانواده و عرق شرمی که از پس این ویروس لعنتی برنمی‌‏آید.هنوز بعد از دو ماه از شروع طوفان داغیم، نمی‌فهمیم، ابهت حادثه ما را گرفته، هرچه هست ممکن است حواس‌مان به خیلی چیزها نباشد و یادمان برود که همه بنی‌‌آدمی که زیر این آسمان نفس می‌کشند، برای چندماه یا چندسال یا چندقرن ذخیره ندارند که بتوانند در خانه بنشینند تا زنجیره انتقال کرونا قطع شود.

سخت است نشستن و دست روی دست گذاشتن و با چشم خود دیدن پدرهایی که سلامت خودشان و خانواده‌شان هم از کرونا در امان بماند، کاسبی بخورونمیر و نان شب‌شان در امان نیست. ما نتوانستیم، همین شد که گفتیم اعضای خانواده شریف را دوباره دور هم جمع کنیم و با همت بلند و نیت پاک‌شان لبخندی به چهره پدرها و مادرهایی بنشانیم که امیدشان در این روزها فقط اوستاکریم است و بس. شما هم می‌توانید به ما بپیوندید، هراندازه که فکر می‌کنید سهم‌تان است و ته جیب‌تان سنگینی می‌کند. بسم‌الله.

قرار است «۱۰۰۰۰ بسته حمایتی» آماده کنیم؛ همین خوراکی‌هایی عادی که در قفسه‌‏های آشپزخانه ما بسیار معمولی است و امروز شده آرزوی هزاران خانواده. دودوتا چهارتا کردیم و دیدیم هر بسته می‌شود چیزی حدود «۳۰۰ هزار تومان». پس چشم‌مان به دست‌های پربرکت استاد و فارغ‌التحصیل و دانشجوهای #شریف است که به شکرانه تنعم سر سفره «هو الرزاق»، به زندگی ساده ولی شرافتمندانه مردمان این خاک کمک می‌کنند.

استاد و فارغ‌التحصیلان و دانشجوی شریف آمده‌اند پای کار تا در «پویش کریمانه خانواده شریف» بسته‌های حمایتی را در ماه رمضان میان خانواده‌های نیازمند شهر تهران توزیع کنند. هیئت الزهراء (س) دانشگاه هم کارهای اجرایی و هماهنگی و شناسایی خانواده های نیازمند (با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره)، قرارگاه امام رضا (ع) و رابطین معتمد مردمی) را به عهده گرفته تا کمک مردم به دست مردم برسد و دل همه قرص باشد.خیلی ساده و صمیمانه از شما هم دعوت می‌کنیم به این پویش بپیوندید و سفره‌های افطار و سحر مردم مومن این سرزمین را برکت دهید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *