ارسال شده توسط آنتونی دیویس09 اکتبر 2020
Skydio ، یک شرکت پیشرو هواپیماهای بدون سرنشین یا پهپاد ها در ایالات متحده و رهبر جهانی در پروازهای خودمختار اعلام کرد که FAA به وزارت حمل و نقل کارولینای شمالی (NCDOT) اولین تصویب نامه در سراسر ایالت را برای پرواز هواپیماهای بدون سرنشین Skydio فراتر از خط بصری سایت را برای بازرسی از پل ها.اعطا کرده است.
این حمایت با همکاری Skydio حاصل شد و با شکستن موانعی که به طور سنتی هزینه های زیادی را تحمیل می کردند و کارایی هواپیماهای بدون سرنشین را محدود می کردند ، دوره جدیدی در پروازهای بدون سرنشین را نشان می دهد. با توجه به موارد ایمنی که با توافق این دونهاد بدون استفاده از ناظران بصری یا فناوری گران قیمت طراحی شده برای شناسایی هواپیماهای سرنشین دار کار را آسانترکرده است.
این عملیات مسیر را با استفاده از Skydio Autonomy ، پیشرفته ترین موتور پرواز مستقل مبتنی بر هوش مصنوعی در جهان انجام می دهد ، که هر پهپاد Skydio را قادر می سازد تا با استفاده از جلوگیری از مانع 360 درجه ای با خیال راحت در هر محیطی ، از جمله مناطق بدون GPS حرکت کند.
به جلو ، بازرسان NCDOT – که وظیفه خطیر بازرسی منظم از 13.500 پل را بر عهده دارند – می توانند به جای استفاده از راپل های خطرناک یا استفاده از کامیون های گران قیمت ، هواپیماهای بدون سرنشین را برای بازرسی سازه های مهم زیر پل ها در کارولینای شمالی را اجرایی کنند.
یک مطالعه اخیر توسط اتحادیه مقامات رسمی بزرگراه و حمل و نقل ایالات متحده (AASHTO) نشان داد که هزینه مالیات دهندگان برای هر بازرسی از پل می تواند با تغییر از روش های سنتی به هواپیماهای بدون سرنشین 75 درصد کاهش یابد ، در حالی که در هر بازرسی در هزینه اخلال اجتماعی تا 14600 دلار صرفه جویی می شود.
وزیر حمل و نقل کارولینای شمالی ، اریک بویت گفت: “هواپیماهای بدون سرنشین ابزاری خارق العاده و جدید برای واحدهای بازرسی پل هستند.” “ایمنی مهمترین اولویت ما در NCDOT است ، و این سیستم جدید به بهبود ایمنی نه تنها در مورد پل ها و سایر زیرساخت ها ، بلکه بازرسان نیز کمک می کند.”