
این احتمال وجود دارد که شما این مطلب را از یک کامپیوتر، مانند دسکتاپ یا لپ تاپ، می خوانید. شاید شما از یک کامپیوتر به اندازه کافی کوچک استفاده می کنید که در جیب شما قرار بگیرد. اگر با این فناوری بزرگ شده اید، تصور زمانی که رهبران فکری موفق ایده کامپیوتر شخصی را به عنوان یک داستان علمی تخیلی رد کردند، گیج کننده است.
یکی از رایج ترین نوآوری ها در یک شرکت، معرفی کارمندان جدید به نیروی کار شما است.
بدیهی است که اکنون نمیتوان علیه روشهایی که این دستگاهها انقلابی در سرگرمی، ارتباطات یا آموزش ایجاد کردند، استدلال کرد. به همین دلیل، شرکت ها با ترس از دست دادن چیز بزرگ بعدی روبرو هستند. با بسیاری از ابزارهای آموزشی آنلاین برای انتخاب، متخصصان تحقیق و توسعه دائماً به این فکر میکنند که «من کدام نوآوری آموزشی را که میتواند به ما کمک کند نادیده میگیرم؟»
آیا این سوال باعث می شود که فقط فناوری و استراتژی هایی را در نظر بگیرید که نیاز به تحول عظیم دارند؟ اگر چنین است، چقدر کارمندان جدید خود را به عنوان تغییراتی در شرکت خود می بینید که ارزش سرمایه گذاری روی آنها را به اندازه ابزارها یا نرم افزارهای جدید دارند؟
به عنوان یک شرکت آموزش الکترونیکی، AllenComm ابزارهای آموزشی اثبات شده ای را برای اطمینان از آسان و خلاقانه بودن کارمندان جدید ارائه می دهد.
تصور کنید به شما می گویند باید نواختن یک ساز جدید را یاد بگیرید. دلیل روشنی به شما داده نشده است که چرا این ابزار باید بخشی از هویت شما شود. چقدر برای این سرگرمی جدید هیجان زده می شوید؟ برای اکثر مردم، یافتن زمان و انگیزه دشواری است.
نوآوری های خارجی که شرکت شما را مجبور می کند گردش کار، اهداف یا فناوری را تغییر دهد، می تواند به همان اندازه ناراحت کننده باشد.
بیایید نگاهی به آموزش نصب AllenComm که با گروه LEGO ساخته شده است بیندازیم، زمانی که تغییرات نرمافزاری نیاز به دور شدن از Adobe Flash به HTML5 را داشت. به جای ایجاد یک تبدیل یک به یک، AllenComm دروس قبلی را برای ارتقای تعامل از طریق گیمیفیکیشن، تعامل و رسانه های جلب توجه مجدداً ابزار کرد.
اگرچه دلیل این تغییر ضروری بود، اما گروه LEGO طراحی مجدد را به عنوان فرصتی برای پذیرش ناشناخته ها دید و رویکرد آنها به یک موفقیت آموزشی برنده جایزه برای کارمندان خود تبدیل شد. استفاده از ابزارهای جدید آموزش را برای شرکت و رهبری آسان تر کرد، اما همچنین تجربه به یاد ماندنی تری را برای کارمندان ایجاد کرد تا در طول زمان محل کار خود را حفظ کنند.
حالا تصور کنید که انگیزه خود را برای یادگیری یک ساز جدید پیدا کنید. شاید بخواهید آهنگ مورد علاقه خود را پخش کنید. یا شاید در آخر هفته به غیر از نتفلیکس به کاری نیاز داشته باشید. هر چه که باشد، شما دلیلی برای ایجاد انگیزه پیدا کرده اید. با این خطر که مانند یک مربی عاقل در یک فیلم کونگ فو به نظر برسد، تغییر از درون می آید.
بنابراین، به جای اینکه منتظر بمانید تا چشم انداز شرکت شما تغییرات را دیکته کند، باید بپرسید “چه انقلابی را در آموزش کارکنان باید جستجو کنم؟”
از آنجایی که Domino’s Pizza حق امتیاز دارد، آنها نیاز به ایجاد انگیزه داخلی برای تغییر در کارمندان دیدند. AllenComm یک پورتال یادگیری ایجاد کرد که به منظور ارائه کنترل سفارشی بر روی اعضای تیم به فرنچایزها طراحی شده بود، کارمندان را قادر می ساخت تا بر مجموعه مهارت ها مسلط شوند و مدیران می توانند آموزش کارمندان را بهینه کنند.
پلتفرم کاربر پسند برنامه درسی گسترده ای را متناسب با نیازهای هر مکان گردآوری کرد. باعث افزایش سرعت، کاهش هزینه ها و بهبود رضایت مشتری شد. و این همه امکان پذیر بود زیرا Domino’s Pizza ابزارها و استراتژی های جدیدی مانند یادگیری خرد، فلسفه بازیها و تعامل را پذیرفت.
گاهی لازم است به نوآوری واکنش نشان دهیم، اما وقتی انگیزه نوآوری درونی است، ما به طور فعال هدفی را دنبال می کنیم. هیچ زمان مهمتری در شغل یک کارمند برای تشخیص این اشکال انگیزهدهنده به اندازه زمانی که یک کارمند جدید استخدام میشود، وجود ندارد.
به آخرین باری که کار جدیدی را شروع کردید فکر کنید. شما هیجان زده بودید. همه دوست دارند احساس کنند که مورد توجهند، و این شرکت شما را بیش از سایر متقاضیان می خواست. شما در مورد شرکت تحقیق کردید، شاید حتی افرادی را می شناختید که قبلاً در آنجا کار می کردند، اما همه ایده های شما در مورد این شغل هنوز تئوری بود.
هیجان یا عصبیت آنها یکسان خواهد بود، چه آنها را در یک روال قدیمی، ناکارآمد یا یک روال جدید و نوآورانه آموزش دهید.
شما عصبی بودید، اما میخواستید رئیس و همکارانتان را تحت تأثیر قرار دهید، بنابراین با سر به یک فرهنگ جدید، آموزش جدید و تجربیات جدید وارد شدید.
پذیرش تغییر سخت است. کارمندان جدید شرکت شما نیز همین احساس را دارند. اما، آنها هیچ تصور قبلی در مورد شرکت شما ندارند. بدون عادات بد یابی توجهی به “روش قدیمی”. بدون ترس از تغییر روال خود. آنها می خواهند آنجا باشند و منتظر تغییر هستند.
چرا؟ زیرا همه چیز برای یک کارمند سوارکار جدید است. هیجان یا عصبیت آنها یکسان خواهد بود، چه آنها را در یک روال قدیمی، ناکارآمد یا یک روال جدید و نوآورانه آموزش دهید.
به طور خلاصه: چه فرصتی برای نوآوری بهتر از هنگام استخدام کارمندان جدید؟
ما به یاد داریم زمانی که ایمیل ایجاد شد یا آیفون وارد بازار شد یا واقعیت افزوده تبدیل به یک واقعیت شد. اما به راحتی می توان فراموش کرد که یکی از رایج ترین نوآوری ها در یک شرکت، معرفی کارمندان جدید به نیروی کار شما است. در اکثر شرکتها هر هفته (اگر نه روزانه) اتفاق میافتد، اما اگر آنها را طوری آموزش ندهید که از هیجان آنها برای چیزهای جدید استفاده کنید، فرصتی برای نوآوری از دست میدهید.
AllenComm نیاز حیاتی به آموزش کارکنان خود را در روش های جذاب و کارآمد با استفاده از ابزارهای نوآورانه درک می کند. همانطور که از این منابع استفاده می کنید، می توانید به راحتی کارکنان خود را آموزش دهید تا برای همیشه در شرکت شما نیروهای مخرب باشند.