نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

26 شهریور 1403 10:35 ب.ظ

ایالات متحده معتقد است  باید در استعدادهای تولید پیشرفته پیشرو باشد

ایالات متحده معتقد است  باید در استعدادهای تولید پیشرفته پیشرو باشد

7 مارس 2024-   جاش کرامر-   بهره برداری از منابع نیروی کار در سطح ملی می تواند مهارت های نیروی کار را در سطح محلی ارتقا دهد.

از آنجایی که تولید ایالات متحده به بهبودی خود از چالش های ناشی از همه گیری ادامه می دهد، صنعت در حال حاضر با کمبود نیروی کار مواجه است. بر اساس یک مطالعه در سال 2021 توسط Deloitte و موسسه تولید، 2.1 میلیون شغل تولیدی ممکن است تا سال 2030 خالی بماند. این آمار این سوال مهم را مطرح می کند که چگونه می توان این نقش ها را با پرسنل واجد شرایط متناسب با نیازهای صنعت پر کرد.

فناوری همچنان به تکامل و تغییر ادامه می‌دهد و فرصت‌های شغلی را در زمینه‌های تولید مواد افزودنی یا چاپ سه بعدی، روباتیک، اتوماسیون و هوش مصنوعی باز می‌کند که همگی نوظهور و مخرب هستند. این نقش ها نه تنها به نامزدهایی نیاز دارند که به درستی در تفکر انتقادی، حل مسئله، ارتباطات و نوآوری آموزش دیده باشند – بلکه برخی از چشم انداز نقش های فعلی در این بخش را تغییر خواهند داد.

برای رونق تولید در ایالات متحده، ما باید با این نیاز به نیروی کار با رویکردی چند وجهی که شامل ایجاد آگاهی – هم در بین جوانان و هم در بزرگسالان – از مسیرهای ورود به صنعت است، مقابله کنیم. از جنبه فنی، ضروری است که نامزدها به مهارت‌های پیشرفته مجهز شوند، به‌ویژه برای شرکت‌های کوچک و متوسط که اکثریت تولید را در کشور ما تشکیل می‌دهند (و باید کارهای بیشتری را با کمتر انجام دهند).

چگونه می توانیم نیروی کار برای حمایت از تقاضا ایجاد، بسازیم و رشد دهیم؟

کلید پاسخگویی به این تقاضا، همکاری در مقیاس بزرگ، دولتی-خصوصی، یا «استراتژی ملی که تأثیر محلی را به همراه دارد» است. نیاز به استعداد، اگرچه یک ضرورت ملی است، اما بیشتر در سطح محلی احساس می شود. رهبران و تولیدکنندگان محلی باید فعالانه در بحث‌هایی شرکت کنند که به نیازهای استعدادهای خاص رسیدگی می‌کنند و همه اعضای جوامع خود را شامل می‌شوند. کمبود استعدادها و عدم تطابق دانش، مهارت ها و توانایی ها زمانی قابل حل است که تیم های محلی از بهترین شیوه ها و استراتژی های کشور، از جمله توسعه، برنامه های حضوری و آموزش برای مهارت آموزی و ارتقاء مهارت استفاده کنند.

قدرت زیادی در استفاده از منابع ملی در سطح محلی برای ایجاد برنامه‌های مهارت‌های تولیدی وجود دارد. آوردن رهبران محلی در صنعت، دولت و دانشگاه برای تعریف مجموعه مهارت‌ها، شایستگی‌ها و مسیرهای شغلی، هم اقتصاد محلی را تقویت می‌کند و هم به احیای مجدد تولید ملی کمک می‌کند.

ابتکارات از برنامه های آموزشی سریع ارتقاء مهارت یا مهارت مجدد، تا دوره های پیش از کارآموزی، جوانان، کارآموزی، توسعه شغلی، برنامه های کارآموزی کاملاً شناخته شده و برنامه های تحصیلات تکمیلی را شامل می شود. آینده تولید ایالات متحده شامل نوآوری، آموزش و همکاری برای توانمندسازی نسل بعدی و تقویت بخش تولید کشور است. همه ما را خواهد گرفت.

به عنوان مثال، نیاز زیادی به استعدادهای آموزش دیده در زمینه تولید امنیت سایبری وجود دارد. برای رفع این نیاز در سراسر صنایع، رئیس جمهور جو بایدن اخیراً برنامه ای را برای ارتقاء مهارت بیش از 1 میلیون نفر در امنیت سایبری تا سال 2026 اعلام کرد. راهبرد ملی نیروی کار سایبری و آموزش شامل افزایش میزان و در دسترس بودن برنامه های آموزشی سایبری سطح ابتدایی، همراه با تسریع آموزش است. و همکاری های استراتژیک برای حفاظت از بخش تولید، زیرساخت ها و اقتصاد ایالات متحده.

آموزش و صنعت با هم کار می کنند

امروزه تولید با 20 سال پیش بسیار متفاوت است. اگرچه فرآیندهای تولیدی اصلی وجود دارد که باید برای حفظ حرکت رو به جلو صنعت وجود داشته باشد، بسیاری از محیط‌ها، وظایف، نقش‌های شغلی، عملکردها و شرکت‌ها با طیف وسیعی از فناوری‌ها و روش‌های پیشرفته در حال تکامل هستند.

برنامه‌های آموزش نیروی کار برای مهارت‌های تولیدی پیشرفته اگر به موازات تلاش‌های اجرای فناوری پیشرفته توسط شرکت‌های تولیدی اتفاق بیفتد، بیشترین تأثیر را خواهد داشت.

مطالعات نیاز آشکاری را برای کارگران به دریافت آموزش گسترده‌تر در کل فرآیند تولید شناسایی کرده است: از ساخت و مونتاژ گرفته تا طراحی و اجرا – و همچنین نیاز به آموزش فارغ‌التحصیلان مهندسی پیشرفته اخیر در مورد نحوه طراحی برای ساخت و انتقال نمونه‌سازی به یک محیط تولید دارد.

راه حل i-faceted مورد نیاز است که با رسیدگی به مسائل آگاهی شروع می شود، سپس مسیرهای محلی قوی برای کسب تجربه و آموزش ایجاد می کند و شرکت ها را به استعدادهای قرن بیست و یکم، اعم از جوانان و بزرگسالان متصل می کند.

ایجاد ابتکاراتی که علاقه اولیه به مشاغل تولیدی پیشرفته را در بین دانش‌آموزان پرورش می‌دهد و مسیر آموزشی روشنی را برای کسب مهارت‌های لازم ارائه می‌دهد، به آنها کمک می‌کند تا به نقش‌های تولیدی تبدیل شوند و جریان مستمر استعدادهای تازه را در بخش تولید ایجاد کنند.

نه فقط فارغ التحصیلان اخیر

کسانی که به دنبال مهارت مجدد، ارتقاء مهارت یا حتی شروع مجدد هستند، مجموعه ارزشمندی از نامزدهای نیروی کار آینده هستند. فراهم کردن فرصت های ارتقاء مهارت برای نیروی کار موجود باید در حین کار در نقش فعلی خود مورد توجه قرار گیرد. به دست آوردن اعتبار شناخته شده صنعت، و اعتبارسنجی شایستگی در حالی که به شرکت ها کمک می کند برنامه های آموزشی مترقی را با چارچوب های ملی ایجاد کنند، یک برد برای همه است.

America Makes بیش از 70 اعتبار را در تولید پیشرفته ترسیم کرده است که توسط صنعت به رسمیت شناخته شده است و آنها را در سه سطح مهارت – تکنسین ها، فناوران و مهندسان – ارزیابی کرده است تا نیازهای تولید را در هر سطح بیابد. نیازهای فعلی و روندهای آتی را برای شناسایی هرگونه شکاف هماهنگ کرد، سپس الزامات جدیدی را برای کار مشترک از طریق مشارکت های دولتی و خصوصی که شامل تولیدکنندگان، دانشگاه ها، سهامداران ملی و شرکای استقرار محلی می شود، تعیین کرد.

به طور مشابه، یک چشم انداز سازگار و آینده نگر در مورد آینده نیروی کار تولید پیشرفته مورد نیاز است. به روز رسانی شرح وظایف و مستندسازی الزامات آموزشی برای نقش های در حال تحول می تواند به عنوان مرجعی برای توسعه برنامه درسی عمل کند و اجازه دهد تا از این الزامات در فرآیندهای استخدام خود استفاده کنند. این مجموعه های جدید دانش می توانند به استراتژی ملی تبدیل شوند که به صورت محلی برای ایجاد و ایجاد تأثیر محلی استفاده می شود.

همکاری کلید نیروی کار آینده ما است

شکاف رو به رشد مهارت ها و نیاز به افزایش آگاهی از تولید پیشرفته، بر نیاز به تاکید بر همکاری میان طیف متنوعی از ذینفعان صنعت، شناسایی نیازها و استفاده از قابلیت ها، امکانات و برنامه های موجود برای پر کردن شکاف های رایج نیروی کار تاکید می کند.

این همکاری باید در همه سطوح، در سطح ملی و محلی محقق شود، اما همچنین باید از طریق بخش‌های دولتی و خصوصی و همچنین سهامداران مبتنی بر جامعه و غیرانتفاعی تحقق یابد. همگرایی این دیدگاه ها می تواند راه را برای استعدادهای جدید هموار کند تا مسیرهای شغلی در تولید پیشرفته را آغاز کنند.

برای رقابتی ماندن، رشد و شکوفایی، صنعت تولید به یک جریان استعداد قوی و متنوع نیاز دارد. برای دستیابی به موفقیت نیاز به مشارکت همه سهامداران کلیدی است. از بزرگترین واحد تولیدی ملی تا کوچک‌ترین تولیدکننده محلی، از سازمان غیرانتفاعی مبتنی بر جامعه تا منطقه مدرسه محلی، تا مقامات منتخب ما، والدین و دانش‌آموزان – همه نقشی در احیای تولید دارند.

جاش کرامر، M.Ed.، مدیر آموزش و توسعه نیروی کار، America Makes، یکی از اعضای Manufacturing USA است.

https://www.industryweek.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *