نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

26 شهریور 1403 10:57 ب.ظ

یک اکوسیستم دیجیتال برای کارگاه ها

یک اکوسیستم دیجیتال برای کارگاه ها

پلتفرم ProShop ERP یک ترکیب بدون کاغذ ERP/MES/QMS است که به طور یکپارچه ادغام می شود و همه عملکردها را از تخمین تا حمل و نقل و مدیریت پروژه را از ابتدا تا انتها ساده می کند.

PROSHOP ERP پلت فرم نرم افزار ProShop ERP را در IMTS 2024 به نمایش می گذارد، اکوسیستم دیجیتالی خود که ترکیبی از برنامه ریزی سازمانی (ERP)، اجرای تولید (MES) و مدیریت کیفیت (QMS) است که توسط افرادی با دانش دست اول توسعه یافته است. محیط کارگاه، برای رسیدگی به نیازهای فرآیند و عملکرد کارگاه ها.

ProShop ERP با ادغام یکپارچه ERP، MES و QMS با یکدیگر و تقریباً هر نرم افزار تولیدی دیگر، یک پلت فرم عملیات دیجیتال بدون کاغذ (DOP) است که هر بخش کارگاهی را – از برآورد پروژه ها تا حمل و نقل را به هم مرتبط می کند. ProShop که برای شرکت‌های تولیدی کوچک تا متوسط ​​طراحی شده است، می‌تواند تا پنج برنامه نرم‌افزاری را جایگزین کند و مدیریت پروژه را از ابتدا تا انتها ساده کند.

ProShop ERP همچنین برنامه Customer Ambassador خود را با مشتریانی که نرم افزار ProShop را نمایش می دهند، ارائه خواهد کرد.

ماژول های سفارشی سازی شده ERP به کارگاه ها کمک می کند تا برای مشاغل سازماندهی شوند و به روشی موثر شروع به کار کنند. سیستم یکپارچه MES جزئیات را با ردیابی زمان، ابزار، وسایل، سلول های کاری، پرسنل، اطلاعات برنامه نویسی قطعات و موارد دیگر در زمان واقعی دریافت می کند.

عملکرد QMS دارای ماژول‌های متعددی است که داده‌ها را از سیستم‌های ERP/MES جمع‌آوری می‌کند و گزارش‌هایی را ایجاد می‌کند که اقدامات پیشگیرانه و اصلاحی را منعکس می‌کند، ممیزی ایجاد می‌کند، و هر جنبه‌ای از فرآیند تولید را برای گزارش‌گیری کیفیت کامل ثبت می‌کند.

بیش از 25 داشبورد ProShop تصویری بزرگ از کل عملیات را در اختیار مغازه‌ها قرار می‌دهد و ضایعات و روش‌های ناکارآمد را در یک اکوسیستم دیجیتال هوشمند شناسایی می‌کند. فواید بسیار است. مشتریان کاهش راه اندازی تا 50 درصد و کل پس انداز نیروی کار 25 درصد یا بیشتر را گزارش می دهند. این به معنای تولید کمتر با همان تعداد کارمند است، خبر خوبی برای مغازه‌هایی که می‌خواهند توانایی‌های خود را گسترش دهند و مغازه‌های خود را بدون متحمل شدن هزینه‌های اضافی و از دست دادن سود رشد دهند.

به گفته پل ون متر، اکوسیستم دیجیتال ProShop ERP/MES/QMS به کارگاه ها کمک می کند تا عملکرد خود را به طور تصاعدی رشد دهند و در عین حال سودآور باقی بمانند. هنگامی که یک سیستم هوشمند بدون کاغذ دارید که تمام جزئیات فرآیندهای تولید شما را ثبت می کند، ایجاد یک تصویر کلی از عملیات که خوب و بد را نشان می دهد، و ایجاد یک عکس فوری بزرگ از عملیات، هنگام شروع فرآیند توسعه، اضافه کردن ماشین آلات و کارگران بیشتر ضروری نیست. محیطی برای بهبود و رشد بدون هزینه های تکانشی.»

https://www.americanmachinist.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *