نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

12 تیر 1403 8:22 ق.ظ

راهبردهایی برای اجرای موثر Industry 4.0

راهبردهایی برای اجرای موثر Industry 4.0

20 ژوئن 2024 -توسط ربکا کنشت، دانشگاه سازنده-اعتبار: دامنه عمومی Pixabay/CC0

محققان دانشگاه سازنده، پروفسور دکتر-اینگ. Hendro Wicaksono، Linda Angreani و Annas Vijaya مطالعه‌ای را در مورد فناوری‌های Industry 4.0 در مجله مدیریت فناوری تولید منتشر کردند.

تحقیقات آن‌ها به خوبی نشان می‌دهد که چگونه شرکت‌ها می‌توانند پیچیدگی‌های یکپارچه‌سازی فناوری‌های پیشرفته، مانند اتوماسیون و اینترنت اشیا (IoT) را در فرآیندهای تولید خود هدایت کنند.

این تحقیق منحصربه‌فرد است زیرا اولین تحقیقی است که همسویی بین مدل‌های بلوغ و مدل‌های معماری مرجع را بررسی می‌کند و بینش‌های ارزشمندی را برای شرکت‌هایی که در تلاش برای ارتقای استراتژی‌های پذیرش صنعت 4.0 خود هستند، ارائه می‌دهد.

این مطالعه این کار را با معرفی یک مدل بلوغ جامع برای ارزیابی آمادگی صنعت برای پذیرش صنعت 4.0، همسو با مدل‌های معماری مرجع (RAM) مانند RAMI4.0، NIST-SME، IMSA، IVRA و IIRA انجام می‌دهد که امکان اجرای استراتژی‌های بهتر برای شرکت‌ها را فراهم می‌کند .

Angreani و Vijaya می نویسند: “یکی از یافته های مهم، شناسایی تفاسیر متنوع از مدل های بلوغ صنعت 4.0 در سازمان ها است. این تحقیق چالش مهم همسویی این مدل ها با RAM های تثبیت شده را برجسته می کند، که برای یک تحول موفق صنعت 4.0 ضروری است.”

علاوه بر این، این مطالعه نشان می‌دهد که هم مدل‌های بلوغ و هم معماری‌های مرجع اغلب جنبه‌های انسانی و فرهنگی را نادیده می‌گیرند که برای اجرای مؤثر حیاتی هستند.

https://techxplore.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *