نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

9 فروردین 1403 7:18 ب.ظ

مرکز تولید دیجیتال انگلیس تاسیسات جدیدی را راه اندازی می‌کند

ارسال شده در 29 ژوئیه 2021 توسط جیمز دوونشایر

مرکز تولید دیجیتال (DMC) با راه اندازی تاسیسات مهندسی و تولید پیشرفته خود در پارک سیلورستون، عصر جدیدی از تولید انگلستان را اعلام می‌کند. این مرکز که از ابتدا برای حل چالش‌های پیچیده مهندسی ساخته شده است، از پیشرفته‌ترین فرآیندهای تولید افزودنی (AM)، اتصال و مهندسی پیشرو استفاده می‌کند تا شرکت‌های عضو خود را در این زمینه فعال سازد.

با غلبه بر چالش‌های ایجاد یک تأسیسات در سطح جهانی در دوران همه‌گیری، این تاسیسات با 2000 متر مربع زیر بنا درحال حاضر به طور کامل کار می‌کند. با فلسفه‌ای مهندسی، DMC با مشارکت با مشتریان برای درک الزامات خاص آن‌ها، طراحی برای کاربرد و همچنین تولید، کار می‌کند.

با توجه به تغییرات بسیاری در بخش‌های مختلف فناوری، توسعه محصول، افزایش رقابت و افزایش تقاضا برای راه حل‌های پیشرفته و با انتشار کم کربن، DMC قرار است نقش مهمی در توانمندسازی نوآوران در صنایع هوافضا، اتومبیل‌رانی، خودرو، پزشکی، نفت و گاز و صنایع دریایی و سایر بخش‌های صنعتی ایفا کند.

قابلیت‌های گسترده مهندسی داخلی DMC بر حل چالش‌های مشتری با طرح‌های هوشمندانه است که مزایای فرآیندهای پیشرفته در اختیار آن‌ها را حداکثر می‌کند. این تأسیسات به عنوان ارائه‌دهنده راه حل‌های مختلف، فرآیندهای فلزی، پلیمری و سیلیکونی AM را با خدمات ماشینکاری، تکمیل و بازرسی مکمل برای یک زنجیره فرآیند به طور کامل به هم متصل می‌کند.

DMC از داده‌های قابل اجرا از سراسر تاسیسات و ماشین‌های آن استفاده می‌کند تا یک تغییر گام در قابلیت و ظرفیت AM ایجاد کند. با توجه به شیوه‌ها و اصول صنعت 4.0، مطابق با استراتژی صنعتی، رویکرد داده محور DMC به مهندسان این امکان را می‌دهد تا با اجرای موثر قابلیت‌ها از جمله تجزیه و تحلیل پیش‌بینی و هوش مصنوعی (AI)، طراحی و فرایندهای بخش را بیشتر اصلاح کنند.

DMC به عنوان یک شرکت مهندسی، فناوری و تولید

Oxfordshire-Cambridgeshire Arc به توسعه مهارت‌های STEM مورد نیاز در برنامه‌های مرزی کمک می‌کند. این نه تنها فرصت‌های شغلی جدیدی را فراهم می‌کند، بلکه از آموزش محلی نیز پشتیبانی ارزشمندی می‌کند، زیرا تیم DMC از قبل با دانشکده فنی دانشگاه سیلورستون (UTC) و دیگر مدارس و کالج‌ها همکاری نزدیک دارد.

مشارکت نزدیک آن با Produmax، متخصص فضایی و مهندسی دقیق، پل میدلندز را با شمال انگلستان پیوند می‌دهد. مرکز نه تنها توانایی و تخصص خود را به اشتراک می‌گذارد، بلکه Produmax یک سایت ماهواره‌ای در DMC ایجاد کرده است تا ماشینکاری و اندازه شناسی پیشرفته در محل را برای مشتریان DMC ارائه دهد.

شبکه مشارکت گسترده DMC همچنین به این معنی است که مشتریان به چندین فرآیند اختصاصی، از جمله فناوری AM سیلیکون Spectroplast و Enable Manufacturing’s Adding Casting دسترسی دارند.

کایرون سالتر، مدیرعامل مرکز تولید دیجیتال، اظهار داشت: «این یک لحظه مهم برای ما، در تحقق چشم انداز است. انجام ساخت و ساز و راه اندازی در میانه یک بیماری همه گیر جهانی بدون چالش نبوده است، اما به لطف حمایت شرکای ما و SEMLEP، تلاش‌های تیم DMC خود گویای این امر است. در حالی که ما در چند پروژه مشتری خاص با ظرفیت محدود فعالیت می‌کردیم، اکنون درها را باز کرده و این قابلیت‌های بی‌سابقه را به صنعت به صورت گسترده‌تر ارائه می‌دهیم.

او خاطر نشان کرد: «وقتی برای اولین بار بازار موجود AM را بررسی کردیم، فقدان آشکاری از همکاری مهندسی، تمرکز و پشتیبانی وجود داشت. قطعات در حال ساخت بودند، اما تأمین کنندگان از ورودی یا قابلیت مهندسی عملی کمی برخوردار بودند. ما قصد داریم با تمرکز بر مهندسی برای کاربرد و تولید قطعات آماده استفاده نهایی، این شکاف را برطرف کنیم. در حال حاضر، ما یک راه حل واقعاً کامل را ارائه می‌دهیم که به مبتکران در بریتانیا و خارج از کشور این امکان را می‌دهد که مرزها را از بین ببرند، خواه پرتاب ماهواره باشد یا ضبط رکورد از راه دور.»

او اضافه کرد: «ما نه تنها در حال جمع آوری نوآورانه ترین فرایندها و تجهیزات از سراسر صنعت هستیم، بلکه این کار را با تمرکز بر اتصال و هدف نهایی ادغام یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی در زنجیره فرآیند خود، تحقق صنعت 4.0 و همسویی با استراتژی صنعتی دولت است که این امر باعث تغییر مرحله‌ای در کارایی و کیفیت قطعات می‌شود و ما را از سایر تامین‌کنندگان متمایز می‌کند»

Home

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *