نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

6 مرداد 1403 6:19 ق.ظ

آقای چرخ زباله بالتیمور: ورود یک دهه زباله معادل 5.2 میلیون پوند است

آقای چرخ زباله بالتیمور: ورود یک دهه زباله معادل 5.2 میلیون پوند است

اندی کوربلی -23 آوریل 2024

محبوب‌ترین ساکن بندر بالتیمور در حال جشن گرفتن یکسالگی است، و چه راهی بهتر از فهرست کردن تعدادی از دستاوردهای او برای نگاه کردن به سال‌های خدمتش؟

آقای چرخ زباله یک نماد ملی است. از زمان حضور او در بندر داخلی در سال 2014، محبوبیت او منجر به نصب چرخ‌های جمع‌آوری زباله‌های دیگر، مانند Gwynnda The Good Wheel of the West شد که «خانواده چهار نفره» او را تشکیل داده‌اند.

5.2 میلیون پوند زبانه روی تسمه نقاله آنها جمع شده است، به داخل گلوله های چرخ آب آنها منتقل شده و در سطل زباله های شناور پشت آنها ریخته شده است.

آقای Trash Wheel دارای یک کلوپ طرفداران گسترده است: Order of the Wheel، که از هر کسی که مایل به کاهش اتکا به پلاستیک های یکبار مصرف و قصد پاکسازی گهگاهی جامعه خود باشد استقبال می کند. 3000 عضو به صفوف Order پیوسته اند.

سایر شهرهایی که   می خواهند از این طریق وارد می شوند. Trash Wheel هر روز 15 تن زباله را از بندرگاه ها بیرون می کشد – و شهرهای بیشتری در حال پذیرش هستند.

تقریباً 45000 خانه با برق تولید شده از سوزاندن زباله های بیولوژیکی که توسط آقای Trash Wheel و خانواده اش گرفته شده است، تغذیه شده اند.

Trash Wheels در مجموع 123 مایل مربع از حوضه آب را تمیز می کند. Gwynnda و Mr. Trash Wheel هر کدام 60 عدد را تمیز می کنند، در حالی که پروفسور Trash Wheel 2 مایل مربع را پوشش می دهد و Captain Trash Wheel دارای 1 مایل است.

https://www.goodnewsnetwork.org

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *