نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 9:14 ب.ظ

خرابی آنتن کلیدی رادار روی فضاپیمای اروپا که به مشتری می رود

28 آوریل 2023 -توسط مارسیا دان

در این عکس بدون تاریخ ارائه شده توسط آژانس فضایی اروپا، یک مدل در مقیاس 1:18 از آنتن RIME ماموریت جویس – رادار برای اکتشاف قمرهای یخی، که در بالای یک مدل فضاپیمای ساده شده در طی آزمایشات در تاسیسات هرتز در تحقیقات فضایی اروپا نصب شده است. مرکز فناوری (ESTEC) در نوردویک، هلند. آژانس فضایی اروپا ، 28 آوریل 2023، گفت که آنتن رادار 52 فوتی فضاپیمای جویس آن پس از بلند شدن تنها یک سوم مسیر را باز کرد. اعتبار: آژانس فضایی اروپا از طریق AP

آژانس فضایی اروپا گزارش داد که یک آنتن مهم در فضاپیمای مشتری که دو هفته پیش پرتاب شد، مسدود شده است.به گفته آژانس فضایی، آنتن رادار 52 فوتی (16 متری) روی جویس پس از بلند شدن تنها یک سوم مسیر را باز کرد.

مهندسان مشکوک هستند که یک پین کوچک ممکن است بیرون زده باشد. کنترل‌کننده‌های پرواز در آلمان قصد دارند موتور فضاپیما را به امید تکان دادن پین شلیک کنند. اگر کار نکرد، آنها گفتند که زمان زیادی برای حل مشکل دارند.

جویس که مخفف عبارت Jupiter Icy Moons Explorer است، تا سال 2031 به این سیاره غول پیکر نخواهد رسید. برای رسیدن به آنجا یک مسیر دوربرگردان را طی می کند، از جمله پروازهای زمین و قمر ما و زهره با کمک گرانش.

آنتن رادار برای نگاه کردن به زیر پوسته یخی سه قمر مشتری که احتمالا به اقیانوس‌های زیرزمینی و احتمالاً حیات هستند، مورد نیاز است، که هدف اصلی این مأموریت تقریباً 1.8 میلیارد دلاری است. اهداف آن شامل کالیستو، اروپا و گانیمد، بزرگترین قمر منظومه شمسی است.

آژانس فضایی گفت که همه چیز دیگر با فضاپیما به اندازه یک اتوبوس کوچک خوب پیش می رود. یک آنتن رادیویی، پنل های خورشیدی و یک بوم 35 فوتی (10.6 متری) برای اندازه گیری میدان مغناطیسی مشتری، همگی با موفقیت به کار گرفته شده اند.

https://phys.org

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *