نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

7 اردیبهشت 1403 12:07 ق.ظ

برای بریتانیا در صنعت خورو برقی مهارت ها در اولویت هستند

 ارسال شده در 27 مارس 2023 توسط The Manufacturer

اگر بریتانیا بخواهد به سمت وسایل نقلیه آلایندگی صفر برود، باید طی دو سال آینده صدها هزار شغل جدید و ماهر ایجاد شود نمایندگان اولین کنفرانس Electric Revolution Skills Hub (ERS Hub) مواجه خواهند شد که چگونه مهارت‌ها و آموزش افراد دو بزرگ‌ترین مانع برای اطمینان از پیشروی کشور در مسابقه جهانی برق‌سازی هستند.

شرکت ها نیاز فوری به ایجاد ظرفیت در زنجیره تامین دارند، به طوری که بریتانیا از تبدیل شدن به یک خانه طراحی برای فناوری های جدید مانند سایر بازارهای در حال ظهور خودداری کند.

رهبران این بخش بر این باورند که اگر اکنون اقدامی انجام شود، کشور همچنان می‌تواند به کانون تولید و توسعه الکترونیک قدرت، ماشین‌ها و درایوها (PEMD) تبدیل شود و تا سال 2025 بیش از 12 میلیارد پوند درآمد داخلی ایجاد کند.

بیش از 200 نماینده در ICC بیرمنگام گرد آمدند تا این فراخوان تجمعی را بشنوند و راه اندازی رسمی ERS Hub را جشن بگیرند، یک پلت فرم دیجیتال یکپارچه که دسترسی فراگیر به آموزش، توسعه و مشاغل را فراهم می کند.

جگوار لندرور، لوتوس، مکسون، هیولند و ارتشی از شرکت‌های کوچک و متوسط در حال حاضر از معرفی آن حمایت می‌کنند و تنها در سال اول 150 شرکت و سازمان از آن بهره خواهند برد.

دیپاک فارمه، مدیر بازرگانی ERS Hub توضیح داد: «ما اجازه داده‌ایم بخش‌های زیادی ناپدید شوند یا به خانه‌های طراحی تبدیل شوند، به کشورهای دیگر اجازه دادیم فناوری‌های ما را تولید کنند… ما نمی‌توانیم اجازه دهیم این اتفاق برای برق‌رسانی و تحرک پاک بیفتد».

«فرصت بسیار بزرگ است و ما برخی از درخشان‌ترین ذهن‌ها را در این صنعت داریم. اکنون زمان آن است که به طور جدی به ظرفیت و توانایی نگاه کنیم و اطمینان حاصل کنیم که افرادی را داریم – با مهارت‌های مناسب – تا از تقاضای نوظهور برای الکترونیک قدرت، ماشین‌ها و درایوها استفاده کنند.

وی ادامه داد: «دولت 500 میلیون پوند برای حمایت از 169000 شغل در وسایل نقلیه بدون آلایندگی متعهد شده است و این فقط نوک کوه یخ است… برق‌رسانی بسیاری از صنایع از جمله هوافضا، کشاورزی، انرژی و دریایی را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

«هاب ERS یک سلاح جدید مهم در زرادخانه این بخش است و به شرکت‌ها کمک می‌کند تا از طریق مجموعه دانش و ابزار تشخیصی مهارت‌های پیشرفته درک کنند که چه مهارت‌هایی مورد نیاز است.

در قلب مرکز ERS، بدنه دانش قرار خواهد گرفت که دیدگاه ثابتی از PEMD را ترویج می‌کند و برای رشته‌های مورد نیاز برای ارتقای مهارت نیروی کار بریتانیا، اجماع ایجاد می‌کند.

این به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا افراد جدیدی را برای کار در برق‌سازی جذب کنند و با ایجاد دوره‌های آموزشی – از جمله مهندسی برق، لمینیت‌ها، موتورها، اتوماسیون، و چاپ سه‌بعدی – از طریق یک کاتالوگ جامع، از رشد این صنعت حمایت کنند.

مرکز ERS که توسط دانشگاه کاونتری ارائه می‌شود و با مشارکت UKRI و Innovate UK تأمین مالی می‌شود، میزبان اولین هیئت شغلی صنعت صرفاً برای برق‌رسانی خواهد بود و فهرستی از موقعیت‌های موجود، مهارت‌های مورد نیاز برای آن نقش‌ها و میانگین بازشماری را ارائه می‌کند .

این پلتفرم همچنین از دانشگاه‌ها و ارائه‌دهندگان آموزشی با همکاری با آنها برای ارتقا و تشویق دانش‌جویان برای در نظر گرفتن شغلی در این زمینه و مهمتر از آن، ارتباط با صنعت پشتیبانی می‌کند.

Advanced Electric Machines Limited (AEM) مستقر در واشنگتن، یک طراح و سازنده فناوری‌های قوای محرکه الکتریکی پایدار در سطح جهانی، یکی از اولین شرکت‌هایی است که از ERS Hub حمایت می‌کند.

جیمز ویدمر، مدیرعامل و موسس AEM، حمایت خود را اضافه کرد: «چالش اصلی که اکثر شرکت‌ها با آن مواجه هستند، شناسایی و یافتن مهارت‌های ضروری مورد نیاز برای برآورده کردن نیازهای بازار است.

“بریتانیا نیاز فوری به راه حلی برای ارتقای مهارت کارمندان برای رقابت در سطح جهانی دارد – مرکز ERS به این بخش کمک می کند تا حل این مشکل حیاتی را که مانع پیشرفت می شود آغاز کند.”

مت دیوین، مدیر تعامل با مشتری در PageGroup، در اظهار نظر در مورد این اعلامیه، گفت: «ما از اینکه شریک ERS Hub هستیم، خرسندیم. به‌عنوان مدیر تعامل با مشتری برای تولید بریتانیا، من از نزدیک چالش‌هایی را می‌بینم که صنعت بریتانیا در رابطه با کمبود مهارت‌های واقعی، شکاف در تنوع کارکنان و عدم تعامل با بخش ما با آن مواجه است. ما یک فرصت واقعی برای تأثیرگذاری بر این موضوع از طریق ERS Hub داریم.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *