نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

1 اردیبهشت 1403 4:59 ق.ظ

سونی نمونه اولیه خودرو الکریکی، Afeela را که با هوندا ساخته می شود، رونمایی کرد

5 ژانویه 2023 – یاسوهیده میزونو، مدیر نماینده، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت سونی هوندا موبیلیتی در کنار نمونه اولیه خودروی الکتریکی تازه رونمایی شده Afeela، یک سرمایه گذاری مشترک بین سونی و هوندا، در جریان کنفرانس خبری سونی قبل از شروع نمایشگاه فناوری CES  4، 2023، در لاس وگاس ایستاده است.. اعتبار: AP Photo/John Locher

سونی در نمایشگاه فناوری CES از نمونه اولیه خودروی پیشرفته جدیدی که با مشارکت هوندا تولید خواهد کرد، رونمایی کرد.این وسیله نقلیه که برای اولین بار در ماه اکتبر معرفی شد، در نمایشگاه CES در لاس وگاس، نوادا روی صحنه رفت. نام آن افیلا خواهد بود.

یاسوهید میزونو، مدیر عامل سونی هوندا موبیلیتی، گفت که این شرکت انتظار دارد در نیمه اول سال 2025 پیش خرید کند و اولین خودروها را در بهار 2026 به مشتریان آمریکای شمالی تحویل دهد.

Mizuno گفت: «از آنجایی که ایمنی و امنیت برای جابجایی ضروری است، ما حسگرهای سونی و ایمنی هوندا را با سایر فناوری‌های هوشمند یکپارچه خواهیم کرد.

سونی و هوندا سرمایه گذاری مشترک 50-50 خود را در ماه مارس اعلام کردند. این فناوری، دانش هوندا را در زمینه خودرو، فناوری حمل و نقل و فروش با تخصص تصویربرداری، شبکه، حسگر و سرگرمی سونی متحد می کند.

تولید این وسیله نقلیه در یکی از 12 کارخانه هوندا در ایالات متحده انجام خواهد شد که ایالات متحده برای عرضه انتخاب شده است زیرا خودروهای الکتریکی در حال حاضر در آنجا محبوب هستند. ژاپن به عنوان بازار خانگی هوندا در رتبه دوم قرار گرفت و سایر بازارها، از جمله اروپا، پس از آن قرار خواهند گرفت، اما هیچ تاریخی مشخص نشده است.

https://techxplore.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *