نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

4 اردیبهشت 1403 12:07 ق.ظ

سرویس تحویل پهپادی وال مارت در آریزونا، فلوریدا و تگزاس راه اندازی شد

16 دسامبر 2022 -مکس گارلند -یک خلبان DroneUp بر تحویل پهپاد در فروشگاه Walmart نظارت می کند

این شرکت  اعلام کرد که سرویس تحویل پهپاد Walmart با DroneUp اکنون در آریزونا، فلوریدا و تگزاس در دسترس است، بخشی از یک طرح گسترده تر برای ارائه گزینه تحویل یک روزه در شش ایالت تا پایان سال جاری.

     مشتریانی که در فاصله یک مایلی فروشگاه‌های شرکت‌کننده – چهار فروشگاه در منطقه فینیکس، هفت تا در مناطق تامپا و اورلاندو و 11 فروشگاه در منطقه دالاس – واجد شرایط استفاده از این خدمات هستند. سفارشات را می توان از طریق وب سایت DroneUp Delivery بین ساعت 8 صبح تا 8 بعد از ظهر انجام داد.

     طبق یک انتشار خبری، پهپادها می توانند بیش از 10000 کالای واجد شرایط والمارت را تا 10 پوند، از جمله اقلام شکننده مانند تخم مرغ، در کمتر از 30 دقیقه تحویل دهند. “هیچ حداقل سفارشی وجود ندارد و هزینه تحویل فقط 3.99 دلار است.”

این خرده فروش قصد دارد شبکه DroneUp خود را برای پوشش 4 میلیون خانوار ایالات متحده در شش ایالت گسترش دهد. این شامل ایالت های درگیر در اعلامیه به همراه آرکانزاس، یوتا و ویرجینیا می شود. DroneUp قبلاً سه سایت مرکز تحویل را در فروشگاه های Walmart در شمال غربی آرکانزاس راه اندازی کرده است. در این نسخه به وضعیت فعلی تحویل پهپاد در یوتا و ویرجینیا اشاره ای نشده است.سی و چهار فروشگاه در 23 شهر تا پایان سال تحویل هواپیماهای بدون سرنشین در هر روز عرضه خواهند داشت.

Vik Gopalakrishnan، معاون نوآوری و اتوماسیون والمارت ایالات متحده در بیانیه ای گفت: «تحویل هواپیماهای بدون سرنشین این امکان را برای مشتریان ما فراهم می کند که آن اقلام لحظه آخری یا فراموش شده را به راحتی خریداری کنند، در بسته ای که صراحتاً بسیار عالی است.

شرکت‌ها برای پیشبرد تحویل هواپیماهای بدون سرنشین به عنوان روشی کارآمدتر برای تحویل سریع محموله‌های سبک وزن در مقابل وسایل نقلیه زمینی تلاش می‌کنند. اما حتی برای شرکت‌هایی مانند آمازون با جیب‌های عمیق، پهپادها در مواجهه با موانع نظارتی و محدودیت‌های تکنولوژیکی دشوار است. Walmart که سرمایه گذاری استراتژیک در DroneUp انجام داده است، قصد دارد از این موانع عبور کند.

این دو شرکت از ردپای فیزیکی قابل توجه والمارت در بیش از 4700 فروشگاه در ایالات متحده حمایت می کنند که به آن اجازه می دهد تا به بخش بزرگی از جمعیت در محدوده پهپادها دسترسی پیدا کند. والمارت می گوید تا به امروز هزاران پهپاد در همان روز تحویل داده است.

در این بیانیه آمده است که تحویل‌های DroneUp از تیمی از خلبانان تایید شده استفاده می‌کنند که در چارچوب دستورالعمل‌های اداره هوانوردی فدرال برای مدیریت عملیات پروازی فعالیت می‌کنند. برای تکمیل تحویل، پهپادها از کابلی استفاده می‌کنند که محموله را به امن‌ترین مکان خانه مشتری، مانند حیاط یا راهرو، پایین می‌آورد. وب‌سایت DroneUp Delivery اشاره کرده است که در صورت وجود باد شدید یا سایر آب و هوای نامساعد، ممکن است خدمات موقتاً در دسترس نباشد.

https://www.supplychaindive.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *